پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی دارای 34 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تحقیق اول در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی

عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه

تحقیق در ایران

بازار یابی ویروسی

بازار یابی ویروسی و عصبی

بور

تئوری فیشباین

تئوری دیویس

عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه

پیامهای اطلاعاتی:

مطلع کردن در مورد محصول جدید

آخرین تغییرات

کاربرد جدید

تغییر قیمت

تصحیح سوء تفاهمات

کاهش نگرانی

پیامهای آزار دهنده : باعث ناراحتی یا سر در گمی شود. انبوه اطلاعات باعث گیجی مخاطب میشود

تبلیغات بدون اجازه : مخاطب دوست داردمقداری کنترل در دریافت پیام تبلیغاتی داشته باشد

اعتبار : بستگی به پیشینه ذهنی مشتری در رفع نیازهایش از طریق این شرکت دارد

محرکهای پیام: مانند دریافت جایزه در صورت ارسال آن پیام به دیگری به آن انگیزش بیرونی میگویند

پیامهای سرگرم کننده: مانند بازی ،موزیک، ویدیو، مسابقات ورزشی

شخصی سازی : بر اساس علایق مشتری ، مدیریت پرونده کاربر

پس نیاز به یکسری پایگاه داده در مورد مشتریان خواهیم داشت

جلب اعتماد: از طریق کد رهگیری که به کاربر ارائه میدهیم مخطب میتواند هم از صحت تبلیغات و برند ما اطمینان حاصل کند و هم دوباره با ما تماس بگیرد

تحقیق در ایران

ﻧﺘﻴﺠﻪ اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻧﺸﺎن ﻣﻲدﻫﺪ ﻛﻪ ﻣﺮدم اﻳﺮان ﮔﺮاﻳﺶ ﻣﻨﻔﻲ ﺑﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﻧﺪارﻧﺪ اﻣﺎ ﺗﺮﺟﻴﺢ ﻣﻲدﻫﻨﺪ ﻛﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺑﺎ

ﻛ ﺴﺐ ﻣﺠﻮز از آﻧﺎن ارﺳﺎل ﺷﻮد.

ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ اﻳﻦ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﻧﺸﺎن ﻣﻲ دﻫﺪﻛﻪ درﺑﻴﻦ ﭼﻬﺎر وﻳﮋﮔﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت (ﺳﺮﮔﺮم ﻛﻨﻨﺪﮔﻲ، اﻃﻼع رﺳﺎﻧﻲ ﻳﺎ آﮔﺎﻫﻲ ﺑﺨﺸﻲ، ﻣﺰاﺣﻤﺖ واﻋﺘﺒﺎر) وﻳﮋﮔﻲ ﺳﺮﮔﺮمﻛﻨﻨﺪﮔﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﺑﻴﺸﺘﺮﻳﻦ ﻧﻘﺶ درﮔﺮاﻳﺶ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ  دارد.

اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺗﺠﺮﺑﻲ ﻧﺸﺎن ﻣﻲدﻫﺪ ﻛﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺣﺎوي ﻣﺸﻮق ﻫﺎ (ﺧﺼﻮﺻﺎً ﺗﺨﻔﻴﻒ در ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺗﻤﺎس) ﺑﺮاي ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺴﻴﺎر ﺟﺬاب ﺑﻮده واﺛﺮ زﻳﺎدي روي ﺗﺼﻤﻴﻢ ﻣﺸﺘﺮي ﺑﻪ درﻳﺎﻓﺖ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ دارﻧﺪ.

ازﻃﺮﻓﻲ اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻧﺸﺎن ﻣﻲدﻫﺪ ﻛﻪ اﻛﺜﺮ  ﻛﺎرﺑﺮان، ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ را ﺑﻪ ﻛﻨﺎري ﻧﻤﻲ ﮔﺬارﻧﺪ و آن را ﺑﻼدرﻧﮓ ﺣﺬف ﻧﻤﻲﻛﻨﻨﺪ ﺑﻠﻜﻪ آن را ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ و ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺗﺎ ﭘﺎﻳﺎن ﻣﻲﺧﻮاﻧﻨﺪ.

اﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮع ﻳﻚ ﻓﺮﺻﺖ ﺑﺎﻟﻘﻮه برای ﻛﺴﺐ و ﻛﺎرﻫﺎ اﺳﺖ زﻳﺮا ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻧﻲ دارﻧﺪ ﻛﻪ رﻓﺘﺎر آنﻫﺎ ﻣﻄﻠﻮب ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ و ﻫﻨﻮز  ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺑﺎﻻ ﻧﺒﻮدن ﺳﻄﺢ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت، واﻛﻨﺶ ﻫﺎي ﻗﻬﺮآﻣﻴﺰ از ﺧﻮد ﺑﺮوز ﻧﻤﻲدﻫﻨﺪ

ﺗﻨﻬﺎ ﻋﺎﻣﻠﻲ ﻛﻪ ﺗﺎ زﻣﺎن حال ﺑﺴﺘﺮ آن آﻣﺎده ﻧﮕﺮدﻳﺪه، ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﻣﻜﺎن اﺳﺖ ﻛﻪ در آﻳﻨﺪه ﻧﺰدﻳﻚ اراﺋﻪ  ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ ﻛﻪ ﻛﻮﭘﻦ ﻫﺎي دﻳﺠﻴﺘﺎﻟﻲ ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﻧﻴﺰ در اﻳﻦ ﮔﺮوه ﻗﺮار ﻣﻲﮔﻴﺮﻧﺪ.

بازار یابی ویروسی

بازار یابی ویروسی همان انتقال دهان به دهان یا سینه به سینه مزایا ی یک کالا یا خدمت است

متفاوت بودن رفتار در بازارهای اینترنتی و فیزیکی  بازار یابی ویروسی را متفاوت کرده است

در سنتی : تلوزیونی و مجله ای و روزنامه ای بود

امروزه : اینترنتی و موبایلی است

در ویروسی ایجاد تمایل برای ارسال دوباره ایمیل یا  MMS مطرح است

اگر بخوبی عمل نشد ممکن است هرز نامه تلقی شود

ایجاد تصویر منفی از یک برند

تحریم خدمات و محصول از سوی کاربران و شهرت نا مطلوب برای سازمان شود

عوامل مؤثر در تمایل در انتشار پیام :

جذابیت پیام :شادی بخش ، سر گرم کننده

غنای رسانه ای

انتقال ساده و سریع پیام

تمایلات بالای تجاری در آن کاملا مشهود نباشد

فهم راحت پیام

گویا بودن پیام

آگاهی بازاریاب از ذهن مخاطب(بازاریابی عصبی)

بازار یابی ویروسی و عصبی

در امر بازاریابی ویروسی از بازار یابی عصبی نبایستی غافل ماند

بازار یابی عصبی از روانشناسی مدرن در مدیریت تصمیم گیری خرید ،استفا ده میشود

در واقع عملکرد مغز را در برخورد با تبلیغات  درک میکند

ایده های بازار یابی عصبی برای موفقیت در بازار یابی اینترنتی و موبایلی:

در خواستهای کوچک

انتخاب هوشمند عکسهای سایت

اصل تشابه

تایید جمع

مقایسه افراد بجای محصولات

در سطح بین المللی موبایلی تنها 12 در صد از کاربران خواستار تبلیغ هستند

اگر پاداش دریافت کند 50 در صد خواستار هستند

الف)سودمندی ادراک شده

ب)نگرش نسبت به تجارت موبایلی

ج)سهولت استفاده

بور

15,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
  • پاورپوینت روانشناسی تبلیغات
  • پاورپوینت طرح كسب و كار
  • پاورپوینت مدیریت کسب و کار و بهره وری
  • پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی