پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات دارای 20 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

دانش :

-معرفی کلی و آشنایی با صنعت تبلیغات

-محیط تبلیغات

-انواع روش های تبلیغات(تکنیک ها و تاکتیک ها)

-تبلیغات محیطی(امکانات،فرصتها و چالش ها)

-تبلیغات دیجیتال(امکانات،فرصتها و چالش ها)

-تبلیغات و مدیریت برند

مهارت :

-طراحی برنامه تبلیغاتی کوتاه مدت(کمپین)

-موردکاوی تبلیغات در ایران

-مباحث اخلاقی در تبلیغات

-مورد کاوی تبلیغات و آخرین تحولات تبلیغات در جهان

تعریف تبلیغات

تبلیغات تجاری شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی، برای ترغیب مخاطب صورت می گیرد.

تبلیغات موفق

شماره 1- تبلیغ اپل

شماره 2- کوکاکولا

شماره 4- ایکــــِا

ارکان تبلیغات موفق

راهبرد تبلیغات

خلاقیت

اجرا

نقش های تبلیغات

نقش بازاریابی

نقش ارتباطی

نقش اقتصادی

نقش اجتماعی

نقش آفرینان عرصه تبلیغات

1-تبلیغ کننده یا سفارش دهنده آگهی

2- موسسه تبلیغاتی

3-مخاطبان هدف

گونه شناسی موسسات تبلیغاتی

1-آژانس های مشاور

2-آژانس های مرتبط با رسانه فیزیکی یا دیجیتال

3-آژانس های تبلیغاتی تمام خدماتfull service advertising agency

4-خانه های خلاقیت Creative House

5-تولیدکنندگان

6-شرکت هایی که روی سطح بازار و در نقاط تماس با مشتری کار می کنند

7-آژانس های که به دیگر آژانس های تبلیغاتی خدمات ارائه می کنند

8-آژانس های که برروی  ساختار های نو مانند اینترنت کار می کنند

9-افراد آزادکار یا freelancer

انتخاب کدام آژانس تبلیغاتی؟

افراد آزادکار

2-مشاوران

آژانس های کوچک یا آژانس های بزرگ

گروه های تبلیغاتی بزرگ جهان- WPP

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت روانشناسی تبلیغات
  • پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
  • پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
  • پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات
  • پاورپوینت مدیر بازاریابی و تبلیغات
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی