پاورپوینت روانشناسی تبلیغات

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت روانشناسی تبلیغات دارای 142 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مدیریت چیست؟

تبلیغ چه مفهومی دارد؟

چالشهای تبلیغ کدامند؟

عوامل آسیب رسان تبلیغات کدامند؟

مدیریت تبلیغ چه معنایی دارد؟

انسان کیست؟

رفتارشناسی وروانشناسی  تبلیغ چه معنایی دارد؟

جایگاه تبلیغ در بازاریابی چگونه است؟

ارتباطات کدام است؟

مهارتهای ارتباطی کدامند؟

مهمترین اشتباهات تبلیغات چیست؟

ده فرمان تبلیغات چیست؟

برنامه ریزی تبلیغات چگونه است؟

تبلیغات خلاق کدام است؟

مدیریت چیست؟

مدیریت پیوند دو مصرع از دو بیت زیبای زبان فارسی است که عبارتند از:

جهان چون خط و خال و چشم و ابروست

که هرچیزی به جای خویش نیکوست

*  *   *  *  *   *  *

اندازه نگه دار که اندازه نکوست

هم درخور دشمن است و هم درخوردوست

از پیوند دو مصرع :

هر چیز به جای خویش نیکوست     اندازه نگه دار که اندازه نکوست

می توان تعریف تازه ای از مدیریت ارائه داد یعنی اینکه:

مدیریت عبارتست از:

استفاده از هر کس ، هر چیز وهر منبع در حدواندازه مناسب برای رسیدن به اهداف یا انتخاب واستفاده درست(بجا،بموقع وبه اندازه)هرچیز برای دستیابی به اهداف است.

تبلیغ چیست؟

تبلیغ هنر است

تبلیغ پدیده ای فرهنگی است

تبلیغ کسب وکار است

تبلیغ یک وسیله بازاریابی است برای کمک به خلق،وفادارسازی وحفظ شناسه (برند)

تبلیغ نوعی ارتباط با مخاطبان است

تبلیغ ابلاغ وارسال پیام هدفمند به دیگران است

تعاریف:

تبلیغ تجاری نوعی ارتباط غیرشخصی هزینه شده در رسانه های جمعی برای تأثیر بر مخاطب وتغییر در رفتار او می باشد.

تبلیغ موثرنوعی ارتباط برای پاسخگویی بهتر به نیازها ورضایتمندی بیشتراست.

تبلیغ ارتباطی هدفمند برای تأثیروتغییر وتحول «نادر»است که شامل:

ن:نیاز،نگرش ،نظام

ا:انتظار،ارزش،انگیزش

د:داشته ها، درک ، دانش

ر: رفتار،روش،رضایت

تبلیغ ارتباطی همیشگی وهمگانی برای تأثیر و تأثر ، تفهیم وتفاهم وتغییر وتحول است.

تبلیغ عاملی ارتباطی برای تأثیر وتغییر زندگی انسانهاست.

تبلیغ،ارتباطی است که بدون آن زنده ایم اما زندگی نمی کنیم.

بنابراین:

تبلیغ از انسان برای انسان است.

تبلیغ نوعی «ارتباط» با انسانهاست.

تبلیغ برای تأثیر وتغییر زندگی انسانهاست.

تبلیغ ترکیبی از «علم،تجربه،هنر،مهارت و جوهره» است.

تبلیغ مفید وموثر نیازمند علوم و فنون گوناگون انسانشناسی ،روانشناسی ،جامعه شناسی، مردم شناسی، بازارشناسی وخودشناسی است.

چالشهای تبلیغات

چالشهای محیطی

1-رقابتی شدن صنعت تبلیغات وحضور پررنگ حرفه ای ها

2-افزایش شدید کانالهای ارتباطی ورسانه های گوناگون ومحدود شدن فرصت ارتباط با مخاطبان هدف

3-گران شدن تبلیغ در انواع رسانه ها

4-تکنولوژی های نوین برای تبلیغ وجلوگیری از تبلیغ

5-بی اعتمادی به تبلیغاتش

6-آلودگی تبلیغات وتبلیغات آلوده(تعداد،شکل،رنگ،  ساختار،پیام،عوامل پیام رسانی،تکرار،هجوم غیراخلاقی و غیرارزشی بودن)

7-گرایش به عوامل جایگزین

8-عقب ماندگی دست اندرکاران صنعت از تحولات ودگرگونی های گوناگون

9-نگرش وانتظارات نادرست از تبلیغ

10-بی توجهی وکم توجهی به اصول ساده ارتباطات، تبلیغات وعلوم مرتبط با تبلیغات

آسیب شناسی تبلیغات

آسیب چیست؟

عوامل آسیب رسانی کدامند؟

آسیب پذیری چیست؟

چگونه آسیب پذیری ها را کاهش دهیم؟

عوامل آسیب رسان تبلیغات

عوامل رفتاری

نگرش وبینش

نیاز وانگیزش

نیت وخواهش

نهاد و ارزش

سایر عوامل:

ضعف دانش ومعلومات وتخصص ها

مدیریت نادرست،ضعیف وغیر حرفه ای

ضعف تکنیکها وسبک تبلیغات وتکراری بودن تبلیغات

عدم رعایت اصول اخلاقی وارزشها

کمبود امکانات و فن آوریهای نوین

عدم همدلی،اتحاد وهمبستگی

اقتصاد دولتی ودولت اقتصادی و نقش آن در انحصار و نیمه انحصاری بودن رسانه های محیطی وصدا وسیما

مجوزهای غیراصولی وزیاد به گروههای گوناگون

عدم نظارت جدی بر تبلیغات توسط تشکل های صنفی وحرفه ای

مدیریت تبلیغات عبارتست از:

انتخاب وتعریف انسانهای مخاطب.

استفاده از کلیه منابع وعوامل مدیریتی و ارتباطی

برای تأثیرو تغییر وتحول ذینفعان است.

بنابراین مدیریت تبلیغات نیازمند:

انتخاب مخاطب هدف

استفاده از مهارتهای مدیریتی وارتباطی اثرگذار

ارزیابی آثار ودستاوردهاست

مدیریت تبلیغات موثر چیست؟

مدیریت تبلیغات موثر عبارتست از انتخاب ، استفاده وارزیابی درست منابع گوناگون تبلیغاتی برای اثربخشی وثمربخشی دلخواه ودستاوردهای مورد نظر

الزامات مدیریت تبلیغات موثر:

شناخت کلیه عوامل مرتبط با تبلیغ شامل:

ویژگیها، معیارها ورفتارشناسی مخاطبان اصلی

واکنش ها وواقعیت های رقبای کلیدی

شرایط ،منابع وموانع محیطی ،بازار وصنعت

روانشناسی،جامعه شناسی ومردم شناسی

تحلیل و توان سنجی تبلیغاتی خود

انواع پيامها :

45,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
  • پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
  • پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
  • پاورپوینت تبليغات
  • پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی