پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران دارای 56 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مفهوم بحران

طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز

سوالات اساسی برای برخورد با بحران

اقدامات مهم

استراتژیهای بازاریابی

توصیه های دهگانه بازاریابی در بحران

چهار استراتژی بازاریابی برای غلبه بر بحران

مدیرت موانع وچالشها

مدیریت مخارج

مدیریت منابع

مدیریت منافع

نتیجه گیری

منبع

مفهوم بحران:

مفهوم بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با محیط یا تعریفی از خصوصیت محیطی باشد که سازمان مجبور است به صورت مستمر از آن آگاهی داشته باشد. یک بحران سازمانی صرفا فاجعه ای نظیر رکود اقتصادی، سقوط یک هواپیما نیست که باعث خسارات شدید محیطی می شوند، بلکه می تواند دارای شکل هایی متنوع نظیر: بد نام شدن محصول، مخدوش شدن خدمات پشتیبانی، تحریم محصولات، اعتصاب، رشوه خواری، بلایای طبیعی در زمینه انهدام محصول، خرابی سیستم اطلاعات شرکت باشد.

براساس نظرات پیترسون و کلایر، مدیریت بحران تلاش نظام یافته توسط اعضای سازمان همراه با ذی نفعان خارج از سازمان، در جهت پیشگیری از بروز بحران ها و یا مدیریت اثر بخش بحران در زمان وقوع است.

طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز

بحران های فوری: این بحران های هیچ گونه علامت هشدار دهنده قبلی ندارند و سازمان نیز قادر به تحقیق و نیز برنامه ریزی برای دفع آنها نیستند.

بحران های تدریجی: این بحران ها به آهستگی ایجاد می شوند و می توان آنها را متوقف کرده و یا از طریق اقدامات سازمانی محدود ساخت.

بحران های ادامه دار: این بحران ها هفته ها، ماه ها، و یا حتی سال ها به طول می انجامند. استراتژی های مواجه شدن با این بحران ها در موقعیت های متفاوت، به فشار های زمانی، گستردگی کنترل و میزان عظیم بودن این وقایع بستگی دارد.

سوالات اساسی برای برخورد با بحران

عوامل وگرایشات کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکار شما تا 2 سال آینده خواهند داشت کدامند؟

عوامل وروندهای کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکارتان تا 5 سال آینده خواهند داشت کدامند؟

چه نوع گرایشات بازاریابی وتوسعه ای را انتظار دارید که در 2 سال آینده شاهد باشید؟

چه نوع گرایشات بازاریابی و توسعه ای انتظار دارید که در 5 سال آینده شاهد باشید؟

بزرگترین تغییر وتحولاتی که انتظار دارید در 2 سال آینده در ادامه کسب وکارتان با آنها روبرو شوید، کدامند؟

بزرگترین تغییر وتحولاتی که انتظار دارید در 5 سال آینده در ادامه کسب وکارتان با آنها روبرو شوید کدامند؟

اقدامات مهم

بازنگری وتغییر زنجیره ارزش

طرز فکر نوآورانه وخلاق

آموزشهای تازه ومناسب

بازاندیشی زیرساخت ها

پیشگیری های لازم

استراتژیهای بازاریابی:

استراتژی های بازار

خارج شدن از بازارهای ضعیف وغیرمفید

متمرکز شدن در بازارهائی که شناسه (برند) شرکت قوی است.

خرید رقبای ضعیف وشراکت وهمکاری با دیگران

توجه به بازار جوانان یا بازارهای فعال

گرایش به بعضی از بازارهای خارجی

توجه به بازارهای دست دوم

حضور در بازارهای فعال ونوظهور و خارجی

استراتژی های محصول

کنارگذاری محصولات ضعیف

محدود کردن یا خودداری از معرفی محصولات جدید

تأکید برشناسه (برند) های مناسب و قابل پذیرش بازار

سازگاری با شرایط بازار

تمرکز بر محصولات ساده

گرایش به گارانتی وتضمین ها وخدمات جانبی واضافی

محدود کردن محصولات لوکس وغیرضروری

محدود کردن خطوط تولید و محصول

استراتژی قیمت

حفظ قیمت ها همراه با بهبود کیفیت

کاهش قیمت همراه با حفظ کیفیت

خودداری از کاهش کیفیت و قیمت

توجه به قیمت گذاری مبتنی بر چرخه عمر کالاها وشرایط بازار

استراتژی ترویج

حفظ بودجه ترویج

افزایش استفاده از رسانه های مطبوعاتی مناسب

اطمینان سازی از طریق جاذبه های منطقی وجدید

استفاده از خریداران ومصرف کنندگان راضی در تبلیغات

بزرگنمائی موفقیت ها و جلوه گری های مربوطه

تبلیغات توصیه ای ومشاوره ای

گرایش به روابط عمومی ورابطه سازی

توجه به عوامل انگیزشی مناسب وآنی

آموزش فروشندگان برای تأثیرگذاری بیشتر

کاهش استفاده از چهره های محبوب

استراتژی توزیع

دقت در انتخاب مکانها ومحل ها

فروش در مراکز عمده فروشی وتخفیفی وارزان

حضور در بازارچه ها وبازارهای عمومی

همکاری با واسطه های گوناگون و جدید

تقویت روابط با توزیع کنندگان فعال

توصیه های دهگانه بازاریابی در بحران

25,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت طرح كسب و كار
  • پاورپوینت مدیریت کسب و کار و بهره وری
  • پاورپوینت مدیریت و فرهنگ کسب و کار
  • پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
  • پاورپوینت بازاریابی
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی