پاورپوینت طرح كسب و كار دارای 47 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
ضرورت برنامهريزي به عنوان بخشي از هر فعاليتكاري
طرح كسبوكار چيست؟
يك طرح كسبوكار خوب بيانگر موارد زير است
چرايي اهميت طرح تجاري
چه كسي بايد طرح را بنويسد؟
چه كسي طرح را ميخواند؟
بخشهاي مختلف طرح تجاري
بخش معرفي
خلاصة مديريتي
تحليل محيطي، صنعت و بازار
اقتصاد
فرهنگ
فناوري
جنبههاي قانوني
ارزيابي صنعت
تقاضاي صنعت
رقابت
تحليل بازار
شرح كسبوكار
برنامة توليد
برنامة بازاريابي
ساختار سازماني
ارزيابي ريسك
برنامة مالـي
ضميمــــه
فرآيند آمادهسازي طرح تجاري
آزمونهايي كه بايد بر روي طرح تجاري انجام دهيد
ارزيابي طرح تجاري
خلاصة مديريتي
شرح كسبوكار
برنامه بازاريابي
موقعيت مكاني
مديريت
برنامة مالي
خطرات احتمالي
راهبرد دستيابي به موفقيت
نكاتي در مورد چگونگي آمادهسازي طرح تجاري
نكاتي در مورد چگونگي اراية طرح تجاري
چرا برخي طرحهاي تجاري با شكست مواجه ميشوند؟
نظارت كاملي بر روي طرح تجاري خود داشته باشيد
برنامهريزي خوب ميتواند:
كارآفرين را در ادارة كسبوكار راهنمايي كند؛
از بروز اشتباههاي زيانبار جلوگيري كند؛
در پيشرفت و بهبود كار كمك نمايد؛
انجام امور را سرعت بخشيده و در نتيجه باعث صرفهجويي در زمان شود؛
فرآيندهاي مختلف توليد، بازاريابي و توزيع را بهينهسازي كرده و از اتلاف مواد اوليه، كار و سرمايه جلوگيري نمايد؛
همچنين، با تعيين چشمانداز و رسالت شركتي، مديريت را در دستيابي به اهداف كوتاه و بلندمدت ياري ميدهد.
طرح كسبوكار، مهمترين سند نوشته شدهاي است كه تمام جنبههاي مختلف كسبوكار را پيش از راهاندازي آن بررسي ميكند.
طرح كسبوكار حاوي برنامههاي كاربردي است، مانند برنامة مالي، برنامة عملياتي، برنامة توليدي، برنامة بازاريابي، و ساختار سازماني.
اين برنامهها همانند نقشهاي كارآفرين را در طول مسير راهنمايي ميكنند.
دورنماي راهبردي از شركت
مهمترين ابزار ارتباطي درونشركتي و برونشركتي
ابزاري براي جمعآوري سرمايههاي لازم براي كار
ابزاري براي برنامهريزي، اندازهگيري و بهبود عملكرد
مبنايي براي تصميمگيري صحيح
راهي براي ايجاد انگيزه در كاركنان
بررسي واقعبينانه
ابزار عملكردي
ابزاري براي برقراري ارتباط
ابزار ايجاد انگيزه
ابزار توسعة مديريت
راهنماي مسير
طرح تجاري بايد به وسيلة كارآفرين تنظيم شود. به ياد داشته باشيد كه فقط خود كارآفرين است كه ميتواند ايدة خود را در قالب طرح تجاري تنظيم كند.
با وجود اين، بايد با بسياري از سازمانها و كارشناسان امر، هنگام تنظيم طرح مشورت كرد.
وكيلان، حسابداران، مشاوران تجاري، و مهندسان در آمادهسازي طرح مفيد هستند.
كاركنان و مديران شركت، سرمايهداران، بانكداران، سرمايهگذاران فعاليتهاي كارآفرينانه، تهيهكنندگان، خريداران، و رايزنان طرح را ميخوانند.
كسي كه قرار است طرح را بخواند اغلب بر حدود و مفهوم واقعي آن اثر ميگذارد.
بخش معرفي
خلاصة مديريتي
تحليل صنعت
شرح كسبوكار
برنامة توليد
برنامة بازاريابي
ساختار سازماني
ارزيابي ريسک
برنامة مالي
ضميمه (شامل اطلاعات پشتيباني)
اين بخش، عنوان يا صفحهاي است كه براي فراهم كردن خلاصة كوچكي از عناوين طرح تجاري، تنظيم ميشود. صفحة معرفي بايد مطالب زير را در برداشته باشد.
نام و نشاني كسبوكار
نام بنيانگذار (كارآفرين) يا كارآفرينان و شمارة تلفن آنها
توضيح مختصري در موردكسبوكار و اساس كار آن
ميزان نيازهاي مالي
معرفي محصول توليدي يا خدمات قابل ارائه
مهمترين بخش در طرح تجاري است كه پس از پايان نگارش بخشهاي ديگر نوشته ميشود.
طول اين بخش نبايد از دو تا سه صفحه تجاوز كند.
نكات كليدي بايد به روشني ساخته و پرداخته شوند به صورتي كه سرمايهگذار را به موضوع علاقمند كنند.
تعيين رويهها موجود در بازار
تشخيص تغييرات به وجود آمده در سطح ملي و بينالمللي كه ممكن است كسبوكار نوپا را تحت تأثير قرار دهد
كارآفرين بايد به رويههاي توليد ناخالص ملي، بيكاري با توجه به محدودة جغرافيايي، درآمد قابل استفاده، و غيره توجه داشته باشد.
ارزيابي تغييرات فرهنگي ممكن است از لحاظ جمعيتشناختي بروز تغييراتي را در جمعيت نشان دهد، براي مثال تأثير افزايش يكبارة زادوولد يا افزايش افراد پير؛ بروز تغييرات در طرز برخورد و نگرش، از قبيل « جنس ايراني بخريد » ؛ يا رويههايي در زمينة ايمني، بهداشت، تغذيه؛ و نيز اهميت محيطزيست، ممكن است تماماً بر طرح تجاري كارآفرين تأثير گذارند.
پيشبيني بروز پيشرفت در فناوري دشوار است. باوجود اين، كارآفرين بايد به توسعة بالقوة فناوري توجه داشته باشد و اطلاعات لازم را از منابعي كه با صنايع عمده يا دولت در تماساند جمعآوري كند.
هنگام راهاندازي كسبوكار نوپا، جنبههاي قانوني متعددي وجود دارند. كارآفرين بايد در برابر هر وضع قانوني كه در آينده ممكن است كالا يا خدمات، شبكة توزيع، قيمت، يا راهبرد تبليغاتي وي را تحت تأثير قرار دهد آمادگي داشته باشد.
هنگامي كه ارزيابي محيطي كامل شد، كارآفرين بايد به ارزيابي صنعت بپردازد كه بر رويههاي خاص هر صنعت توجه دارد.
ميزان تقاضاي مرتبط با صنعت را معمولاً ميتوان از منابع چاپشده استخراج كرد. اطلاع از رشد يا پسروي بازار، تعداد رقيبان جديد، و تغييرات ممكن در نيازهاي مصرفكنندگان از جمله موضوعهاي مهمي است که به منظور تحقق كسبوكار بالقوه كه حاصل فعاليت كارآفرينانة نوپاست بايد لحاظ شوند.
اكثر كارآفرينان عموماً با تهديد بالقوة شركتهاي سهامي بزرگتر روبهرو ميشوند. كارآفرين بايد براي اين تهديدها آمادگي داشته و بداند رقيبانش چه كسانياند و ضعف و قوت آنها در چيست، تا بتواند برنامة بازاريابي كارآمدي را به كار ببندد.
در آخر، در قالب تحليل بازار به بررسي بازاري ميپردازيم كه اطلاعات زير را ميتوان در آن يافت: مشتريان كداماند، فضاي تجاري در بخش بازار مورد نظر و محدودة جغرافيايي مربوط كه كسبوكار در آنجا به رقابت خواهد پرداخت چگونه است.
شرح جزئيات كسبوكار
اين بخش با شرح رسالت شركتي كسبوكار نوپا آغاز ميشود.
رسالت شركتي اساساً به تشريح ماهيت كسبوكار و هر آنچه كه كارآفرين اميدوار است به آنها دست يابد ميپردازد
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر