پاورپوینت تبليغات

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت تبليغات دارای 40 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تبليغات يعني :

اركان تبليغ :

نقش و اهميت اركان

اجزاي تبليغ

تقسيم بندي اجزاي تبليغي

انواع اجزاي تبليغي

مشهور ترين اجزاي محيطي

اشكال اجزاي محيطي

ارتباطات درون ركني

مقصود از « روانشناسی تبلیغات » چیست

اركان تبليغ :

به عوامل و عناصري گفته مي شود كه اگر در برنامه ريزي يا اجرا عمليات عمداً يا سهواًََُ ، برآورد نشود ، ” تبليغات ” به ” ضد تبليغ ” تبديل مي شود .

اجزاي تبليغ :

به مجموعه عواملي اطلاق مي شود كه در محيط تبليغات وجود دارد و طي فرايندي براركان اثر گذاشته آنها را تقويت مي كند و يا تضعيف مي نمايد .

انواع اجزاي تبليغي :

اجزاي محيط تبليغي بي شمارند و تقريباً غير قابل شمارش مي باشند . اما نكته مهم آن است كه تمامي آنها نسبت به عمليات تبليغي فعال نيستند .

مشهور ترين اجزاي محيطي :

الف : زمان

ب : مكان

ج : عوامل فرهنگي – اجتماعي

د: عوامل سياسي – امنيتي

مقصود از « روانشناسی تبلیغات » چیست ؟

مبلغ باید بداند :

اولا : هر پیام به هر صورت و با هر کیفیت احتمالا قابلیت جذب شدن در جامعه را ندارد .

ثانیا : همه بخشهای جامعه، با یک پیام ویژه به طور همانند روبرو نمی شوند و آن را بصورت یکنواخت و مشابه دریافت نمی کنند .

ثالثا : پیامی که بالقوه قابلیت پذیرش را داشته باشد نیزناگهانی و دفعتا در جامعه جذب نمی شود.

مراحل پذیرش

2ـ 1) آگاهی :

اولین مرحله یعنی که افراد به نحوی از یک پیام جدید آگاه شوند. اگر آگاهی از یک پیام جدید وجود نداشته باشد، انتظار حرکت در بستر پذیرش اجتماعی کاملا بیهوده است. ولی جان کلام در اینجاست که آگاهی اگر چه شرط لازم برای پذیرش پیام است ولی شرط کافی نیست، بلکه مراحل دیگری نیز در روند پذیرش وجود دارد که آنها نیز باید دقیقا مورد توجه و عنایت قرار بگیرد.

2 ـ2 ) جلب توجه و علاقه مندی :

دومین مرحله در روند پذیرش، جلب توجه و علاقه مندی پیام گیرندگان است. بی تردید اگر هر پیام تازه و یا پدیده نوین نتواند توجه جامعه پیام گیرندگانش را جلب کند، در همان نخستین مرحله متوقف می ماند. جلب علاقه و توجه عمومی دومین شرط لازم و بهتر است بگوییم دومین مرحله مشخص در روند پذیرش اجتماعی است. توجه به این نکته سبب دقت در نحوه ارائه آموزه های تبلیغی از نظر رعایت اصول زیبایی شناسی در قالب ها و روشهای ارائه پیام است .

2 ـ3 ) ارزیابی :

جامعه پس از آگاه شدن از هر پیام جدید و پدیده نوین و یافتن علاقه و توجه بدان، به ارزیابی آن پیام یا پدیده می پردازد. بالاخره یک ارزیابی نظری در باره پیام جدید در بستر جامعه جریان پیدا می کند. این مرحله در حقیقت سومین مرحله در روند پذیرش اجتماعی است.

2 ـ4 ) آزمایش و تجربه :

پیام و پدیده در این مرحله است که صحت و سقم آن به درستی مشخص خواهد شد. معلوم خواهد شد که پیام جدید تا چه اندازه توانسته است از بوته امتحان به سلامت بیرون بجهد و اگر در این مرحله نتواند توفیق بدست آورد، در حقیقت، روند پذیرش در همین نقطه متوقف می ماند و به پایان می رسد.

2ـ 5) پذیرش و پیگیری :

پذیرش و پیگیری آخرین مرحله در این روند را تشکیل می دهد. یعنی در شرایطی که یک پیام به آگاهی پیام گیرنده و یا جامعه پیام گیرندگان برسد و توجه آنان را جلب کند و در ارزیابی نظری توفیق بدست آورد و در آزمون اجتماعی با کامیابی روبرو گردد، در این مرحله است که پذیرش اجتماعی آن پیام تحقق پیدا کرده است. توجه به نکاتی که درباره «مراحل پذیرش و پیگیری» ذکر شد هم در قالب تبلیغات اثر می گذارد و هم در محتویات آن

نقش مبلغ

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت روانشناسی تبلیغات
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی