پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات  دارای 46 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

بازگشت ادیداس

آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند

کلاسیکها

مشخصات آگهی برجسته

راهبرد

خلاقیت

اجرا
اقسام تبلیغات

نقشهای مختلف بازاریابی

ابزارهای بازاریابی شامل

تکنیک بازاریابی

نقش ارتباطی

مکتبهای اصلی دراین قانون

نقش اجتماعی

عوامل تعیین کننده در کارکردهای تبلیغات

5بازیگر که در دنیای تبلیغ موثرن

تبلیغ کننده

موسسات تبلیغاتی

– واحد تبلیغاتی

رسانه ها

فروشندگان خدمات

مخاطبان هدف

گذار از تکامل تبلیغات در دورانهای مختلف

عصر چاپ

سالهای شکل گیری

عصر حرفه ای ها

جنگ وکامیابی

آینده تبلیغات

بازگشت ادیداس

کفشهای ادیداس متعلق به دهه 70 میباشد در ان زمان بعنوان بهترین برندینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدیدتری بوجود امد مثل ریباک نایک پوما ولی جای خود راحفظ کرده این 3 خط پشت هم نمادی از یک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خسته نمی شود باوجود اینکه در مقایسه با همکاران خود از لحاظ فروش مقایسه نمی شود

مثال :

یکی از تبلیغاتهای آدیداس که در یک برنامه ورزشی شبکه CBS شروع شد یک آگهی ساخت که درموسسه تبلیغی تیم وان یکی از شرکتهای وابسته به موسسات تبلیغی جهانی ساعت و ساعتچی تحلیل گر بسیار فعال شبکه تلویزیونی  ASPآن به نام دیگ ویتل را به عنوان مغز بسکتبالیست معرفی کرد

آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند

آیا همیشه کوکاکولا تبلیغ درستی انجام داده و کار برجستگی داشته با توجه به منتقدان که نظرات زیادی داده اند نه بسیار خوب نیست که کوکاکولا حرف اول را زده ایا می توان گفت تبلیغ واقعی و عالی کدام است به نظر خودمان آسان نیست اگر مابگوئیم کوکا خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داشته و در جدول رده اول را دارد

کوکاکولا در سال های دهه 60 جایزه ای ویژه به خود اختصاص داد باتبلیغ من دوست دارم دنیا را بخاطر یک کوکا بخرم درست است که میان مردم جافتا ولی بعدها با خلاقیت ابداعی مک کان نظر بسیاری را عوض کرد باین تعریف کدام تعریف برجسته است

کلاسیکها

نوعی از تبلیغات که مدت رمان زیادی تجاری شدن و همچنان پایداری خود راحفظ کرده ان تبلیغات ممکن است با تمام سادگی برجسته باشد این نو ع کلاسیکها ممکن است در حالت منفردی با مدت کوتاه یا برا ی مدت طولانی باشد

مثال

شخصیت لیتل سزار  پیتزا!پیتزا!تصویری احمقانه اما دوست داشتنی فراهم آورده که به نحوی ساده با ما ارتباط برقرار می کند مثال آگهی تجاری رایانه اپل مکینتاش در سال1984 فقط یک بار به اجرا در آمد اما بعضی آن را به عنوان برجسته ترین آگهی همه دورانها نامیدند

کلاسیکها بسیار موفق هستند بسیاری از گویندگان خوب در تبلیغ استفاده می کنند بسیاری از شخصیت خیالی و تخیلی برای شناساندن محصول استفاده می کنند تصویرها معنادار الهام بخش و هم چالش برانگیز

کلاسیکها در دو سطح فعالیت می کنند که ذهن مصرف کننده را مشغول می کنند که موفق ترین آگهی برجسته ترین آگهی ها به شمار می آید که تاکنون ادامه دارد از سال  1955 ادامه دارد افسانه کابوی یک تصویر پر معناست

راهبرد

1-یک تبلیغ باید کاملا بی عیب باشد

2- به سمت مخاطب هدف گذاری شود

3- بتواند برندینگ را تقویت کند

4- مورد درخواست مخاطب باشد

تعریف تبلیغات تجاری

آگهی های برجسته واصیل واز نظر راهبردی بی عیب اجرای کامل دارند

تبلیغات تجاری ارتباط غیر شخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطب

مثال :

اگر بخواهیم فروش شخصی انجام دهیم هزینه ای که در آن بکار می بریم بیشتر از رسانه گروهی میباشد اگر 650 هزار دلار صرف تبلیغات کردیم در ازای آن روی 1میلیون نفر تاثیر گذاشته ایم با این تفاوت ضرر نکرده ایم

اقسام تبلیغات

1-تبلیغات تجاری – دارا ی هویت نام تجاری در بلند مدت متصور می باشد برجسته مصرف ملی

2-تبلیغات خرده فروش- محل کسب – محصولات مربوط به محل کسب یا ارائه خدمت قابل دسترس برای مشتری

3- تبلیغات سیاسی –مخصوص سیاستمداران که بیشتر تصویر سازی مهم موضوعات اهمیت ندارد

4-تبلیغات کتاب راهنما – برای خرید مردم بکار میرود نوع متداول آن کتاب زرد

5- تبلیغات پاسخ مستقیم- تبلیغات از طریق پست به وسیله تلفن محصول دریافت می شود

6-تبلیغات کسب کار به کسب کار –افراد حرفه ای –مثل وکلا –پزشکان- خریداران کالای صنعتی

7-تبلیغات موسسه ای و نهادی – هدف مورد تبلیغ شرکت برای نفوذ بین عموم

8-تبلیغات خدمات عمومی – استفاده از آرمانها ی نیکو در جهت رشد رفتار های اجتماعی درجامعه

9- تبلیغات تعاملی – داشتن دسترسی به اینترنت در افرا که آنها را تشویق یا بلعکس منع به خرید می کند

نقش ارتباطی

شکلی از دسته جمعی که خریداران و فروشندگان را هم خوان می کند ارتباط از طریق تصویر بامخاطب

مکتبهای اصلی دراین قانون

1-مکتب قدرت بازار 2- مکتب رقابت

مکتب رقابت= در واقع ابزاری برای حصاصیت مصرف کننده به قیمت کالا افزایش می دهد ورقابت را بوجود می آورد

مکتب قدرت= ابزاری تشویقی برای منحرف کردن مشتری

نقش اجتماعی

محصول را معرفی می کند چگونگی استفاده را به ما می گوید کیفیتها را مقایسه می کنیم با توجه به این خصوصیات برنامه ریزی می کنیم.

عوامل تعیین کننده در کارکردهای تبلیغات

1- اقدام مستقیم در مقابل غیر مستقیم:پاسخ سریع ایجاد می کند . شامل کوپن با تاریخ انقضا –یاحراج با مدت تعین شده یا فرم سفارش پستی

2- اقدام غیر مستقیم : برای تقاضای بلند مدت به مصرف کننده اطلاعات میده برای خرید مجدد کالا تقویت تصمیم

3- تبلیغات اولیه در مقابل گزینشی = ارتقا برای کالای همه پوش افزایش تولید محصول برای ایجاد تقاضا در بین عموم مردم

4- تبلیغات تجاری در مقابل غیر تجاری = در تجاری صرفا پول مطرح اسن در غیر تجاری پول مطرح نیست .مانند موزهها و سازمانهای خیریه

تبلیغ کننده

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
  • پاورپوینت روانشناسی تبلیغات
  • پاورپوینت طرح كسب و كار
  • پاورپوینت مدیریت کسب و کار و بهره وری
  • پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی