پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات دارای 16 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

حرفه ای های تبلیغات مدرن

تمرین

ساختار شرکت های تبلیغاتی

حرفه ای های تبلیغات مدرن

آلبرت لاسکر 1880-1952

روزنامه نگار -خبرنگار روزنامه گالستون

نظافتچی در شرکت لرد و توماس به خاطر جبران باخت در قمار

شروع کار به عنوان آگهی نویس و موفقیت در این زمینه

1904 سهام دار لرد و توماس و دیدار با جان ای کندی

لاسکر معتقد بود که تاثیر گذاری تبلیغات وابستگی زیادی به محتوای آن دارد.

مفهوم “آگهی فروشنده”  متقاعد سازی به جای ظواهر گول زننده و شلوغ

استخدام یک مدیر هنری را تا سالهای متمادی نپذیرفت

لاسکر اعتقادی به تحقیقات بازار نداشت

مدیریت تبلیغات حزب جمهوری خواه

لورد و توماس را به  فوت، کن و بلدینگ فروخت

” هیچ تبلیغاتچی در دنیا به جز من وجود ندارد

ویلیام برن باخ 1911-1982

تحصیلات آکادمیک در حوزه زبان، موسیقی و فلسفه

شروع کار در شرکت گری به عنوان تولید کننده محتوا

1947 شروع فعالیت به عنوان مدیر هنری

دلزدگی از فضای خشک و بی روح تبلیغات

تاسیس شرکت DDBدر سال 1949، به کمک مکسول دن و  ادوین دویل

کیفیت ایده خلاق و اجرای عالی آن رمز موفقیت در تبلیغات است

مردم از تبلیغات متنفر نیستند بلکه بی تفاوت هستند.

علاقه ای به تحقیقات بازار نداشت.

نکات آموزنده زندگی، نظم مثال زدنی

شاهکار ها : فولکس واگن و موسسه کرایه اتومبیل آویس

:” من به شما از اینکه تبلیغات را یک علم بحساب آورید، هشدار می دهم.”

ماریان هارپر جونیور1916-1989

شروع فعالیت به عنوان کارآموز در مک کن در بخش مرسولات

هارپر بر این باور بود که برنامه های علمی به درک رفتار انسانها و ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان کمک های شایانی می کند.

تبلیغ موفق کاملا وابسته به میزان عکس العمل مردم است.

بنیان گذار انجمن تحقیقات بازاریابی در ایالات متحده

مدیریت بخش تحقیقات بازاریابی

1948 در حالی که او تنها 32 سال داشت به مدیریت مک کن رسید

تاسیس بزرگترین امپراتوری Inter Public Group

ریموند روبیکام1892-1978

شروع فعالیت به عنوان فروشنده دوره گرد

ادامه فعالیت به عنوان نویسنده مستقل و فروشنده خودرو

به او پیشنهاد شد که به شرکت تبلیغاتی برود و او از حرف الف در لیست شروع به تماس با شرکت های تبلیغاتی گرفت

شروع فعالیت تبلیغاتی در شرکت آرمسترانگ به عنوان آگهی نویس

فعالیت در شرکت آیر و سانN. W. Ayer & Son))

درخشش در آگهی های رولز رویس ، استین وی و اسکویئب

تاسیس شرکت یانگ و روبیکام در 30 سالگی

توجه به تحقیقات بازاریابی در آگهی های پستیومPostum))

تحقیقات در زمینه میزان خوانده شدن آگهی ها توسط مشتریان

تاسیس بخش تحقیقات بازار با همکاری دکتر گالوپ

فلسفه تبلیغاتی: کشف حقیقت و ارائه آن به شیوه ای خیال انگیز

بررسی 5000 تبلیغ انجام شده برای یافتن عوامل مشترک در موفق ترین تبلیغات

خرید Tide و تبدیل آن به نشریه پشرو در حوزه تحقیقات بازاریابی

لئو برنت 1891-1971

تحصیل و شروع فعالیت در رشته خبرنگاری

کپی رایتر شرکت کادیلاک

همکاری با شرکت های تبلیغاتی ایروین ویزی Erwin Wasey) ) و “مک کی”McKee))

تاسیس شرکت لئو برنت در سال 1935 در شیکاگو

وظیفه یک تبلیغاتچی کشف درام درونی و سرمایه گذاری کردن بر روی آن

خالق کاراکترهای قدرتمند و ماندگار در صنعت تبلیغات  مانند مرد مارلبرو

برای رسیدن به نتیجه مطلوب در تبلیغات باید خود را در موضوع غرق کرد و سپس تا حد مرگ کار کرد و در نهایت باید به نظرات خود عشق ورزید و از آنها پیروی کرد

راسر ریوز1910-1984

شروع فعالیت به عنوان کارمند بانک و سپس تبلیغاتچی

درخشش در رشته تبلیغ تنها پس از 5 سال حضور 1934

شروع فعالیت و رسیدن به مقام مدیریت در شرکت تد بیسTed Bates) )

ارائه کننده مدل  USP(Unique Selling Proposition) یا پیشنهاد فروش منحصر به فرد

در زمینه ساخت تبلیغات به زیبایی و یا خوش ساخت بودنش اهمیت نمی داد

معرف ترین آگهی آقای ریوز : آگهی شرکت دارویی Anacin

انتخاب آگهی شرکت آناسین به عنوان آزاردهنده ترین تبلیغ از دید مخاطبین

تمرین

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
  • پاورپوینت روانشناسی تبلیغات
  • پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
  • پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات
  • پاورپوینت مدیر بازاریابی و تبلیغات
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی