598 views
پاورپوینت معرفي مراحل اجراي استراتژي ها از طريق كارتهاي امتيازي متوازن دارای 54 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
بخش اول : كليات برنامه استراتژيك
بخش دوم : معرفي مدل BSC
بخش سوم : نقشه راه
بخش چهارم : شناسايي و تعيين استراتژي در سطوح مختلف سازماني
بخش پنجم : شناسايي و تعيين ارتباط استراتژي ها با فرآیندهای اصلی شرکت
بخش ششم : تهيه كارت امتيازي متوازن
بخش هفتم : تعيين جزئيات برنامه هاي اجرايي
بخش هشتم : تجزيه و تحليل نتايج و بازنگري استراتژي ها
هنر و علم تدوين ، اجرا و ارزيابي تصميمات متنوع و پيچيده ، كه سازمان
را قادر مي سازد به اهداف بلند مدت خود دست يافته و بقاء خود را محيط
دائما در حال تغيير حفظ كند
مديريت استراتژيك ، علم هماهنگي و انطباق با محيط دائما در حال تغيير
امروزي است
برای برنامه ريزی استراتژيک بايد تفکر استراتژيک داشت
اجزاء اصلی تفکر استراتژيک عبارتست از :
درنظر گرفتن مفروضات معقول درباره محصولات
بيان اين مفروضات به صورتی آشکار و روشن
انجام دادن تجزيه و تحليل های مناسب
اتخاذ تصميمات ( استراتژی های ) روشن و اجرايی
اجرای تصميمات ( استراتژی ها )
کنترل و بازنگری نتايج حاصل از اجرای استراتژی ها
عملي بودن
قابل توجيه و دفاع بودن
واقعي بودن
دقيق بودن
اصيل بودن
مشاركتي تهيه شود
تنوع بخشيدن به فعاليتها
خريد شركتهاي ديگر
توليد و عرضه محصولات جديد
رسوخ در بازار
كاهش هزينه ها
يكپارچه سازي عمودي به بالا
يكپارچه سازي عمودي به پايين
يكپارچه سازي افقي
بخش دوم : معرفي مدل BSC
روش ارزيابي متوازن ( Balanced Scorecard ) روشي است كه در آن استراتژي سازمان به يكسري شاخص هاي عملكرد قابل اندازه گيري ترجمه شده و از طريق اجراي آن سيستمي براي سنجش تحقق استراتژي و مديريت استراتژيك ايجاد مي شود.
در هركدام از جنبه هاي مدل BSC چه چيزي را جستجو مي كنيم؟
جنبه مالي : براي موفقيت مالي چه كارهايي را بايد انجام دهيم و چگونه با صاحبان سهام برخورد و ارتباط داشته باشيم؟
جنبه مشتري : مشتريان در مورد ما چه فكر مي كنند و ما براي رسيدن به چشم انداز سازمان چگونه بايد در مقابل آنها ظاهر شويم؟
جنبه فرآيندهاي داخلي : براي جلب رضايت مشتريان ، كدام فرآيندها بايد بهبود يابند؟
جنبه يادگيري و رشد : به منظور رسيدن به چشم انداز سازمان، چگونه توانايي هاي خود را در راستاي بهبود و تغيير تقويت كنيم؟
تدوين استراتژيها
اجراي استراتژيها
ارزيابي استراتژيها
تعيين تدوين برداشتهاي اوليه و پايه اي از رويكردهاي استراتژيك سازمان فرآيند برنامه ريزي استراتژيك
تعريف رابطه علت و معلولي بين استراتژي ها
تعريف اهداف شاخص ها و برنامه هاي اجرايي در قالب تهيه نقشه استراژي
تعريف تعيين شاخص ها از طريق اتخاذ رويكردهاي آبشاري (Cascading)
همسو كردن افراد با استراتژي ها
سه جنبه اي كه در همسو كردن افراد با استراتژي ها بايد مورد توجه قرار گيرد.
ايجاد ساختاري مناسب براي همسو كردن افراد با استراتژي
تهيه كارتهاي امتيازي متوازن براي افراد
اندازه گيري و اثربخشي و ميزان اجراي استراتژي ها از طريق كارتهاي BSC
بررسي ميزان متوازن بودن عملكرد اهداف
بررسي متوازن بودن عملكرد براساس مدل BSC
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر