پاورپوینت استراتژي هاي مطلوب

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت استراتژي هاي مطلوب دارای 114 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تعريف استراتژي

تعريف انتخاب استراتژي

مديريت استراتژيك چيست ؟

مديريت استراتژيك چيست ؟

چرا تفكر استراتژيك ؟؟

موقعيت استراتژيك سازمان

انواع استراتژي

استراتژيهاي يكپارچگي

استراتژيهاي تمركز

استراتژيهاي تدافعي

تغيير رويكرد در بازاريابي

راهبردهاي بازاريابي جهاني

تعريف استراتژي

راهي است كه رسيدن به هدف را تضمين نموده و جهت گيري سازماني را براي بكارگيري توانمندي سازماني و بهره گيري از فرصتها  فراهم مي سازد

چرا برنامه ريزي را استراتژيك مي نامند

بدين دليل كه :

تعيين بهترين راه براي پاسخ به شرايط محيط پيراموني سازمان را فراهم ميكند

و اغلب بصورت پويا و فعال حتي نقش راهبردي ايفاء مي كند.

تعريف انتخاب استراتژي

مقايسه اي كه هرسازماني بين مهارتها ، منابع داخلي ، فرصتها و ريسك ها مي نمايد و راه مناسب و كارآمدي براي پاسخگوئي به شرايط انتخاب مي نمايد

مديريت استراتژيك چيست ؟

مديريت استراتژيك عبارت است از :

مديريت، هدايت و كنترل سازمان بنحوي كه بتواند واكنش مناسب و سريع در برابرتغييرات محيط دروني و بروني سازمان نشان داده و در شرايط ايده آل تغييردهنده  محيط دروني و يا بروني باشد

مديريت استراتژيك: از 1)تدوين ، 2)اجراء و 3)ارزشيابي استراتژيها تشكيل شده است

تفكر استراتژيك

تفكر استراتژيك عبارت است از آمادگي كامل ذهني و اجرائي همه آحاد سازمان براي انطباق با شرايط يا تقدم زماني و معنائي بر تغييرات محيطي

آمادگي محيط سازماني براي تغيير

آمادگي و حمايت كامل مديريت ارشد از محيط قابل تغيير

ريسك پذيري در سازمان

توانائي مديران عملياتي و كاركنان براي ايجاد تغيير و تحمل شرايط تغيير

چرا تفكر استراتژيك ؟؟

محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير

محيط سياسي

تغييرات شديد در جغرافياي مناطق جهاني

تغييرات شديد در تفكر حاكميت كشورها

شكل گيريهاي شديد سياسي در عرصه جهاني

محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير

محيط اقتصادي

رويكرد تجارت جهاني

تجارت الكترونيكي و تهديدها و فرصتهاي آن

تعامل اقتصادي بين كشورهاي مختلف

بي ثباتي اقتصاد جهاني

تعامل شديد بين مولفه هاي اقتصاد جهاني

محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير

محيط فرهنگي – اجتماعي

بعلت دسترسي مردم به اطلاعات ،سطح آگاهي آنان در حال تغيير است

توقعات و خواسته هاي مردم بيشتر شده است

ارتباطات فرهنگي بين ملل بهبود يافته است

محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير

محيط تكنولوژيكي

تكنولوژي اطلاعاتي شديدا در حال تغيير و تحول مي باشد

ارتباطات تكنولوژيكي جهاني بطور غير قابل تصور بهبود يافته است

تكنولوژي سخت افزاري در صنعت توزيع شديدا تكامل يافته است

هر روز شاهد ابداعات و اختراعات جديد در محيط تكنولوژيكي هستيم

محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير

محيط رقابت

شكل گيري رقابت دائما در حال تغيير است

رقباي ناشناس و جديد بسرعت در عرصه هاي جهاني حضور يافته و موجوديت شركتهاي قديمي را با تهديد مواجه مي سازند

رفتار رقباي قديمي غير قابل پيش بيني بوده و بعضا با ايجاد اتحاديه ها ،‌ ملحق شدنها و يا ادغامها محيط رقابتي را تحت تاثير قرار ميدهند

رقبا به نسبت درك و شناخت خود از بازار در تحقيقات بازار سرمايه گذاري كرده و استراتژيهاي مناسبي براي حضور پيدا ميكنند

سرمايه گذاران در رفتار خود نسبت به سرمايه گذاري در شركتها با تامل برخورد ميكنند

محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير

محيط مشتريان

مشتريان با توجه به تنوع و رفتارهاي مختلف رقباء در تعيين تامين كنندگان خود بصورت گزينشي عمل مي كنند

توقع مشتريان با توجه به تسهيلات و جوايز رقباء افزايش يافته است

رويكرد به مشتري در شركتها ،‌ رويكرد مشاركتي است

رضايت مندي مشتري و جلب همراهي و درك او يك اصل ضروري است

محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني

منابع انساني

دانائي محوري سازمانها بر منابع انساني متمركز است

رويكرد نوين برخلاف مديريت پرسنل بر مديريت استراتژيك منابع انساني استوار است

معيشت ، تضمين شغلي ، آينده نگري منابع انساني همه همديگر را تحت تاثير قرار ميدهند

دانش ، توانائيها و مهارتهاي منابع انساني بويژه در زمينه فناوري اطلاعاتي و ارتباطي وجه مميزه سازمانها محسوب ميشود

خلاقيت ونوآوري وجه كليدي و بنيادي مديريت منابع انساني است

توانائي خود توانمندسازي  يكي از مهم ترين عوامل موثر در سرنوشت سازماني مي باشد

محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني

توسعه فناوري اطلاعاتي و ارتباطي سازمان

توانمندي سخت افزاري سيستم

وجود شبكه داخلي

وجود شبكه خارجي

تعداد و كيفيت سخت افزاري

به روز سازي سخت افزاري

توانمندي نرم افزاري سيستم

توانمندي انسان افزاري سيستم

محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني

توسعه فناوري اطلاعاتي و ارتباطي سازمان

توانمندي سخت افزاري سيستم

توانمندي نرم افزاري سيستم

كيفيت نرم افزارها

اتوماسيون نظام اداري و مالي

اتوماسيون خدمات تخصصي سازماني

ارتباط و يكپارچگي نظام نرم افزاري

كيفيت نرم افزارهاي ارتباطاتي دروني و بروني سازمان

توانمندي انسان افزاري سيستم

محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني

توسعه فناوري اطلاعاتي و ارتباطي سازمان

توانمندي سخت افزاري سيستم

توانمندي نرم افزاري سيستم

توانمندي انسان افزاري سيستم

در صد نيروهاي انساني مسلط به مهارتهاي فناوري اطلاعاتي

ميزان بهره گيري سازماني از مهارتها در فرآيند مديريت سازماني

محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني

نظام بودجه و مالي شركت

كيفيت بودجه ريزي سازماني

Bases and mechanism of budgetting

كيفيت تامين منابع مالي

Revenue collection

كيفيت نگهداري منابع مالي

Pooling and funding

كيفيت مديريت هزينه و خريد خدمات

Purchasing and service providing

محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني

نظام بودجه و مالي شركت

مقدار منابع مالي

هزينه سرباري سيستم

نسبتهاي مالي سيستم

محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني

نظام اداري شركت

وضعيت ديوانسالاري در شركت

وضعيت تفويض اختيار

گردش امور در گردش

مديريت نگهداري و تعميرات سيستم

پشتيباني خدمات

انواع استراتژي

استراتژي هاي يكپارچگي

استراتژيهاي تمركز

استراتژيهاي تنوع

استراتژيهاي تدافعي

استراتژيهاي يكپارچگي

40,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت مديريت استراتژیك
  • پاورپوینت کتاب مديريت استراتژيک
  • پاورپوینت کتاب تئوري و طراحي سازمان
  • پاورپوینت نقش مديريت دانش در تبيين استراتژي‌هاي منابع انساني سازمان
  • پاورپوینت مدیریت استراتژیک
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی