پاورپوینت مديريت منابع انساني

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت مديريت منابع انساني دارای 38 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تعريف مديريت

تعريف سازمان

ويژگيهای سازمان های امروزی

فرهنگ سازمانی

عوامل مؤثر در ايجاد فرهنگ سازمانی

تعريف رهبری

قدرت و نفوذ در مديران و رهبران

منابع قدرت رهبران و مديران

مهمترين استراتژی های نفوذ در ديگران

اهداف عمده كاركنان در محيط كار

تمهيدات مديران و رهبران سازمانها  براي تحقق اهداف كاركنان

علل اهميت مديريت صحيح برمنابع انسانی در زمان حاضر

انتظارات و توقعات كاركنان

انواع سبك های رهبري ومديريت

همان سبك ها به بياني ديگر

طبقه بندی نظريه های رهبری در مورد نقش آنان

شبکه مدیریت بلیک و موتون

تعريف انگيزش

تئوری دو عاملی انگيزشی هرزبرگ

انواع به کار بردن تشويق و تنبيه در سازمانها

مباني مديريت در يك قرن اخير

مديريت بر مبناي ارزش ، 4 ضرورت زير را مطرح ميكند :

مديريت منابع انسانی

وظايف مديرمنابع انسانی

نقش مديرمنابع انسانی در سودآوری سازمان

عوامل بروز حوادث کاری

عوامل مؤثر در ايجاد مقبوليت ثانويه درمديران و رهبران

تعريف مديريت

هنر انجام کار با و به وسيله ديگران

روش استفاده بهينه از ابزار و منابع سازمان برای رسيدن به اهداف سازمانی

فرايند به کارگيری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی ( در برنامه ريزی ، سازماندهی ، بسيج منابع و امکانات ، هدايت و کنترل ) که برای دستيابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول جامعه صورت می گيرد  .

تعريف سازمان

مجموعه چند سيستم به هم پيوسته که در تعامل با همديگر و برای رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده فعاليت می کنند

سازمان نهادی است اجتماعی و هدف دار که دارای ساختار مشخص و معين بوده و ضمن فعاليت قانونمند و هماهنگ برای امورات داخلی ، با محيط خارجی خود نيز در ارتباط است .

ويژگيهای سازمان های امروزی

رقابت های روزافزون جهانی

تغيير نگرش به نيروی انسانی و انگيزه های آنان

سرعت انعطاف در ارائه کالا و خدمات

استفاده بيشتر از فناوری اطلاعات

تغيير ساختارها و طراحی مجدد مشاغل

لزوم ايجاد کارآفرينی ، خلاقيت ، و نوآوری در سازمان

تحول در فرهنگ هاي سازماني .

فرهنگ سازمانی

عبارتست از مجموعه نگرشها ، هنجارها ، رفتارها ، و اعتقادات مشترک کارکنان در معيارها و ارزشهای شناخته شده در سازمان .

عوامل مؤثر در ايجاد فرهنگ سازمانی

ديدگاههای بنيانگذاران ، مؤسسان ، ومديران ارشد سازمان

فرهنگ ملی ، محلی ،بومی ،و نظام ارزشی موجود در جامعه ، نظير شعائر ، آداب ورسوم و نمادهای فيزيکی

عوامل مختلف اثرگذار ازقبيل جريانات سياسی ، تاريخی ، اقتصادی ، اجتماعی ، و . . .

ميزان مراودات اجتماعی و تعامل کارکنان با يکديگر .

تعريف رهبری

رهبری يعنی جريان نفوذ بر زيردستان

توانائی ايجاد حالتی در کارکنان که با اعتماد به نفس و علاقمندی انجام وظيفه نمايند

تأثير گذاری برافراد در انجام وظايفشان با ميل و علاقه

پيشگامی يکنفر از اعضای سازمان که بتواند از افراد ( من ها ) ، گروه   ( ما )  بسازد .

قدرت و نفوذ در مديران و رهبران

قدرت يعنی توانايی اعمال نفوذ در ديگران

–  نفوذ يعنی تأثير گذاری بر رفتار ديگران اعم از       اينکه  بطور مستقيم باشد ويا بطور غير مستقيم    انجام پذيرد .

مهمترين استراتژی های نفوذ در ديگران

استراتژی ادب و احترام

استراتژی ترس ، رعب و وحشت

استراتژی استفاده از هنر و ادبيات

استراتژی تبليغات

استراتژی خودخواهی .

اهداف عمده كاركنان در محيط كار

برابري

موفقيت

همراهي و رفاقت

مديران و رهبران بايد اين سه هدف را براي كاركنان محقق نمايند  تا سبب ابقاي آنان در سازمان شوند .

تمهيدات مديران و رهبران سازمانها  براي تحقق اهداف كاركنان

ايجاد حس امنيت شغلي در كاركنان

القاي يك هدف الهام بخش به كاركنان

درك كاركنان توسط مدير و سرپرست

ارتقاي نقش تسريع كنندگي و تسهيل گري براي كاركنان

هدايت كاركنان براي بهسازي

ايجاد روابط عاطفي با كاركنان

همراهي و رفاقت با كاركنان

توجه به سخنان و ايده هاي كاركنان .

علل اهميت مديريت صحيح برمنابع انسانی در زمان حاضر

ويژگيهای خاص سازمان های امروزی

تغيير ترکيب نيروهای انسانی سازمان نسبت به گذشته

ويژگيهای ارتباطات جهانی در عصر کنونی

آگاهی و دانش روزافزون کارکنان سازمان ها

انتظارات و توقعات کارکنان .

انتظارات و توقعات كاركنان

رفتار انساني و شناسايي شخصيت زيردستان

ارزش گذاري بركارِ آنان و ايجاد انگيزش مستمرو پويا

تامين امنيت اعم از جاني و مالي و شغلي زيردستان

فراهم كردن فرصت هاي رشد وپيشرفتِ كاري زيردستان .

انواع سبك های رهبري ومديريت

الف)   روش استبدادی

ب  )   روش مشارکتی

مديريت مشورت جويانه

مديريت توافق جويانه

مديريت دموکراتيك

ج  )    روش تفويضی

همان سبك ها به بياني ديگر

آرماني                        Visionary

مربي گري                   Coaching

پيوند جويانه     Affiliative

دموكراتيك         Democratic

پيشتازي                 Pacesetting

آمرانه             Commanding

طبقه بندی نظريه های رهبری در مورد نقش آنان

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت نظریه سیستم اجتماعی
  • پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک
  • پاورپوینت اصول مدیریت
  • پاورپوینت نظريه پردازان و مشاهير مديريت
  • پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی