پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی دارای 23 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

انفجار اطلاعات بازاریابی

سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) چیست ؟

ویژگی های مهم MKIS

کاربران اطلاعات بازاریابی

یک پارچگی بازاریابی تولید

منابع اطلاعات بازاریابی

سوابق داخلی

هوش بازاریابی

تحلیل یک تصمیم بازاریابی

پژوهش بازاریابی

فرآیند ها و زیر سیستم های MKIS

کاربردهای IT در پژوهش بازاریابی

انفجار اطلاعات بازاریابی

منابع پژوهش  بازار

مقدار داده ها

ابزار رشد فزاینده سود در سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) بوده است

سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) چیست ؟

طراحی یک سیستم رسمی به منظور ایجاد یک جریان منظم وساماندهی اطلاعات مفید به منظور استفاده و تحلیل تصمیم گیران بازاریابی (لاموت و مارشال(1992))

MKIS بر سه جزء کلیدی تاکید می کند:

1- انعطاف پذیر باشد .

2-  به روز نگهداری شوند

3- دسته بندی اطلاعات

ویژگی های مهم MKIS

آنها تعاریف سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را محدود نمی کنند.

تعریف آنها مستلزم جریان های منظم و سازمان دهی شده اطلاعات است .

اطلاعات باید مربوط به تصمیم گیری ها باشد.

مدیران بازاریابی از سیستم ، انتظار انجام تحلیل های بیشتری را دارند

کاربران اطلاعات بازاریابی

مدیر ارشد بازاریابی

مدیریت میانی بازاریابی       فعالیتهایی از قبیل طرح ریزی ، پژوهش بازار، تبلیغات فروش و ….

مدیران سایر امور

منابع اطلاعات بازاریابی

بازنگری منابع

منبع جاری

اطلاعات مفید بازاریابی

چهار منبع جاری اطلاعات بازاریابی  ( کاتلر(1994))

سوابق داخلی

هوش بازاریابی

سیستم های کمک تصمیم بازاریابی

پژوهش بازاریابی

سوابق داخلی

ارقام جاری و تاریخی فروش ها

فهرست های قیمت

سطوح فهرست موجودی

قابلیت پرداخت و دریافت از طریق  سیستم های محاسبه داخلی

شکایات مشتری

هوش بازاریابی

انتشارات تجاری

کتابها و روزنامه ها

تبلیغات فعلی رقبا

پرسنل شرکت که برای رقبا کار کرده اند.

خلاصه گزارشات غیررسمی از طرف کارمندان فروش

عضویت در شرکتهای تجاری

تحلیل یک تصمیم بازاریابی

تجزیه و تحلیل و سیستم های کمک تصمیم باعث ایجاد اطلاعات ارزشمند برای مدیر بازاریابی می شود.

پژوهش بازاریابی

پژوهش اولیه بازار

اندازه گیری پتانسیل موفقیت

ارائه محصول جدید

ارزیابی واکنش های مشتریان

اندازه گیری تاثیر تبلیغات

پژوهش ثانویه بازار

استفاده مجدد اطلاعات گرد آوری شده از روزنامه ، انتشارات پژوهشی یا منحنی های سرشماری.

سرویس های تجاری آنلاین

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت طرح كسب و كار
  • پاورپوینت مدیریت کسب و کار و بهره وری
  • پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران
  • پاورپوینت مدیریت و فرهنگ کسب و کار
  • پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی