پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی دارای 23 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
انفجار اطلاعات بازاریابی
سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) چیست ؟
ویژگی های مهم MKIS
کاربران اطلاعات بازاریابی
یک پارچگی بازاریابی تولید
منابع اطلاعات بازاریابی
سوابق داخلی
هوش بازاریابی
تحلیل یک تصمیم بازاریابی
پژوهش بازاریابی
فرآیند ها و زیر سیستم های MKIS
کاربردهای IT در پژوهش بازاریابی
منابع پژوهش بازار
مقدار داده ها
ابزار رشد فزاینده سود در سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) بوده است
طراحی یک سیستم رسمی به منظور ایجاد یک جریان منظم وساماندهی اطلاعات مفید به منظور استفاده و تحلیل تصمیم گیران بازاریابی (لاموت و مارشال(1992))
MKIS بر سه جزء کلیدی تاکید می کند:
1- انعطاف پذیر باشد .
2- به روز نگهداری شوند
3- دسته بندی اطلاعات
آنها تعاریف سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را محدود نمی کنند.
تعریف آنها مستلزم جریان های منظم و سازمان دهی شده اطلاعات است .
اطلاعات باید مربوط به تصمیم گیری ها باشد.
مدیران بازاریابی از سیستم ، انتظار انجام تحلیل های بیشتری را دارند
مدیر ارشد بازاریابی
مدیریت میانی بازاریابی فعالیتهایی از قبیل طرح ریزی ، پژوهش بازار، تبلیغات فروش و ….
مدیران سایر امور
بازنگری منابع
منبع جاری
اطلاعات مفید بازاریابی
چهار منبع جاری اطلاعات بازاریابی ( کاتلر(1994))
سوابق داخلی
هوش بازاریابی
سیستم های کمک تصمیم بازاریابی
پژوهش بازاریابی
ارقام جاری و تاریخی فروش ها
فهرست های قیمت
سطوح فهرست موجودی
قابلیت پرداخت و دریافت از طریق سیستم های محاسبه داخلی
شکایات مشتری
انتشارات تجاری
کتابها و روزنامه ها
تبلیغات فعلی رقبا
پرسنل شرکت که برای رقبا کار کرده اند.
خلاصه گزارشات غیررسمی از طرف کارمندان فروش
عضویت در شرکتهای تجاری
تجزیه و تحلیل و سیستم های کمک تصمیم باعث ایجاد اطلاعات ارزشمند برای مدیر بازاریابی می شود.
پژوهش اولیه بازار
اندازه گیری پتانسیل موفقیت
ارائه محصول جدید
ارزیابی واکنش های مشتریان
اندازه گیری تاثیر تبلیغات
پژوهش ثانویه بازار
استفاده مجدد اطلاعات گرد آوری شده از روزنامه ، انتشارات پژوهشی یا منحنی های سرشماری.
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر