پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای دارای 38 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تعریف فروش

تعریف بازار

تفاوت فروش و بازاریابی

چگونه محصولات خود را به دیگران معرفی کنیم؟

چطور مشتری را متوجه نیاز به محصولات بادران کنیم؟

توانایی های فروشنده حرفه ای

انواع هدف ها در تماس با مشتری

Five OSتکنیک

مرحله برقراری تماس (opening)

Opening گوش دادن به مشتری

معرفی و ارائه محصول offer

معرفی و ارائه محصول offer

پاسخ گویی به اعتراضات  Objections

ترس های خریدار

اخذ سفارش (خاتمه فروش) Order

علائم و زمان خاتمه فروش

مشکلات معمول پس از فروش

انواع تکنیک های قابل اجرا در جلسات ویزیت

تکنیک F.A.B.C

تکنیک ارجاع به شخص ثالث

تکنیک جبرانی

تکنیک زیر سبیلی (Pass-up)

تکنیک سوال در سوال

منافع را بفروشید

چرا مشتریان خرید خود را متوقف می کنند؟

Roilبازگشت سرمایه گذاری

تعریف فروش

فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است.

فروش یعنی هنر و علم به ثمر رساندن کلیه تلاش های بازاریابی است.

تعریف بازار

بازار عبارت است از “محلی براي مبادلات بالقوه“.
اگر براي محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می توانیم بگوییم که بازار وجود
دارد.

تفاوت فروش و بازاریابی

بازاريابي به مجموعه فرآيندهايي اطلاق مي شود كه از شناخت نياز مشتري (حتي قبل از توليد محصول) آغاز شده و به فروش و در نهايت به فعاليتهاي پس از فروش ختم مي‌گردد، در واقع مي توان گفت كه فروش بخشي از فعاليتهاي بازاريابي است.

در ديدگاههاي سنتي، فروش به عنوان پايان ارتباط با مشتري در نظر گرفته مي شد حال آنكه در ديدگاههاي جديد فروش آغاز يك رابطه با مشتري است. فروش به نوعي مي تواند به عنوان فعاليت به ثمر رساننده‌ي بازاريابي محسوب شود.

چطور مشتری را متوجه نیاز به محصولات بادران کنیم؟

طرح سوال :

ترس از نداشتن آن محصول

اشتیاق از داشتن آن محصول

هدایت موثر انجام دادن:

هر کالایی یک ویژگی منحصر بفرد دارد که اصطلاحا به آن «دکمه داغ» گفته می شود.

توانایی های فروشنده حرفه ای

خصوصیات ظاهری

توانایی های ذاتی

توانایی های اکتسابی

توانایی های احساسی و روانی

1- خصوصیات ظاهری

ظاهر خوب و آراسته

سلامتی بنیه و توانایی عضلانی

نظم و ترتیب

قابلیت انعطاف

وقت شناس

2 – توانایی های ذاتی

توانایی جذب سایرین

خلاقیت

علاقه به کسب درآمد

علاقه به موفقیت

غرور شغلی و حرفه ای

3 – توانایی های اکتسابی

صبر و حوصله

ظرفیت کار سنگین

ریسک پذیری

حافظه قوی

کسب مهارتهای حرفه ای

4 – خصوصیات احساسی و روانی

برون گرایی / درون گرایی

ترس / شجاعت

شوخ طبعی / رسمیت و خشکی

منطقی بودن / احساسی بودن

نگرش مثبت / نگرش منفی

انواع هدف ها در تماس با مشتری

آشنایی اولیه

تکرار ملاقات ها به قصد ایجاد همدلی

شناسایی نیاز مشتری

دعوت برای تشکیل جلسات مشترک

فروش کالا یا خدمت خاص

ارایه محصول یا طرح خدمت جدید

ارایه اطلاعات درخواستی مشتری

ارایه اطلاعات داوطلبانه و انگیزشی

مرحله برقراری تماس (opening)

قبل از هر چیز هدف خود را از برقراری تماس با مخاطب مشخص کنید.

بر ترس، شک و ابهامات خود غلبه کنید.

به صدا، حرکات و نحوه صحبت کردن خود دقت کنید.

پشت کار و مداومت داشته باشید و ارتباط با مشتری را قطع نکنید.

از اتلاف وقت و بیهوده گویی اجتناب کنید. زمان را تنظیم کنید.

پیگیری را فراموش نکنید.

Opening گوش دادن به مشتری

گوش کنید.

لبخند بزنید و علاقه و توجه خود به مشتری را نشان دهید.

زبان بدن را به کار بگیرید و با حرکات سر، چشم، دست و ابروها مفاهیمی مانند موافقت و تاکید را نشان دهید.

سوالات بجا و مناسب مطرح کنید.

یادداشت بردارید.از روی یادداشت ها به بحث ادامه دهید.

معرفی و ارائه محصول offer

معرفی مشخصات و ویژگی های محصول (Features/specifications)

معرفی مزایای محصول نسبت به سایر اقلام مشابه (Advantages)

معرفی و تاکید بر منافع ناشی از استفاده از این محصول برای مشتری (Benefits) F.A.B مدل

انطباق ویژگی ها، مزایا و منافع محصول با نیازها و انتظارات مشتری

پاسخ گویی به اعتراضات Objections

از کلمه اعتراض استفاده نکنید و آن را نیز تکرار نکنید.

با حالت عصبانیت و با احساس خشم به مشتری پاسخ ندهید.

صحبت مشتری را قطع نکنید.

سعی کنید ریشه اعتراض را دقیقا درک و شناسایی کنید.

مسئولیت به عهده بگیرید و فرافکنی نکنید.

به مشتری گزارش بدهید و او را در جریان حل مسئله قرار دهید.

به جای توجیه ، تحلیل کنید.

پس از پاسخ دادن و فروکش کردن عصبانیت مشتری، از او پذیرایی کنید.

دروغ نگویید و صادق باشید.

ترس های خریدار

15,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت سازمان هاي پولي و مالي
  • پاورپوینت طرح كسب و كار
  • پاورپوینت مدیریت کسب و کار و بهره وری
  • پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران
  • پاورپوینت مدیریت و فرهنگ کسب و کار
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی