پاورپوینت مدیریت دانش در سازمان دارای 85 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
اهداف آموزشی
مفاهيم مديريت دانش
ضرورت
مدیریت دانش
روند تاریخی حرکت سازمان ها به سوی سازمان های دانش محور
عمده ترین تحولات مدیریت در 30 سال گذشته
سلسله مراتب مدیریت دانش
دانش
تعریف دانش
تاریخچه
انواع دانش
Explicit Knowledge
Tacit Knowledge
Knowledge in Organizations
شاخص های سازمانی
مکاتب مدیریت دانش
هفت اهرم دانش
تاثير مديريت دانش بر حوزه هاي کليدي سازمان
مدیریت دانش و مدیریت داده ها
مدل های مدیریت دانش
Documentalists as Knowledge Managers
Peoplenets & Processnets
The Learning and Communication Process Model
KM: Learning and Communication Process
Knowledge Work Activities
نتيجه گيري
انواع يادگيري سازماني
تک حلقه ایی
دو حلقه ایی
سه حلقه ایی
فرآيند مديريت دانش
سازوکارهای مدیریت دانش
معرفی برخی از ابزارهای مدیریت دانش
تکنیک های مدیریت دانش
Peer Assist
Enterprise portal
Social network analysis
E-learning
Storytelling & narratives
ابزارهای مدیریت دانش
درزمینه مدیریت دانش کار را با کدام طرح آغاز کنیم؟
چه گروهی در سازمان مدیریت دانش را بر عهده دارند؟
طرح جامع مدیریت دانش KMMP
Knowledge Managemen Master Plan
شاخص
موانع و چالش های مدیریت دانش
مدیریت دانش در بخش دولتی
مدیریت دانش در ارتباط با مشتری
SharePoint
قابلیتهای دانشی Sharepoint
For more information
” دانش دنیا در هر هفتاد روز دو برابر می شود ”.
تحقیقات و یافته های تجربی نیز نشان داده که هر کارشناس زبده به طور میانگین هر دو هفته یکبار یک آموخته ارزشمند خلق می کند.
فراموشی سازمانی
تغییرات در سازمان ها نیازمند تغییر در
knowledge, skills, and abilities (KSAs)
نگرش جدید در مدیریت کسب و کار
در این نگرش جدید دانش منبع ارزشمند محسوب می شود.
اغلب سازمانهای ایرانی غرق در اطلاعات هستند ولی همچنان تشنه دانش.
فناوری های مبتنی بر دانش سهم اندکی در دسترسی و انتقال دانش در سازمانهای ایرانی داشته و بیشتر تعاملات دانشی کارکنان به صورت چهره به چهره با یکدیگر و با مدیران می باشد.
سیستم های نرم افزاری متعددی توسط شرکتهای بین المللی فعال در زمینه مدیریت دانش ارائه شده است که از جمله ی این نرم افزارها می توان به InQuira ،Stuffix، Interspire، PCpack، و… اشاره کرد.
شرایط و مقتضیات هر شرکت ایرانی و بومی سازی استفاده از سیستم مدیریت دانش است که اغلب مورد غفلت سازمانها قرار می گیرد و یک نرم افزار مدیریت دانش آماده را خریداری می کنند.
داده
دادهها از تركيب يك سري علائم ساخته ميشوند، رشته واقعيتهاي عيني و مجرد در مورد رويداد ها كه به تنهايي مربوط و هدفدار نيستند.
اطلاعات
داده های مربوط و هدفدار و دارای مفهومی مشخص(پیتر دراکر)
دانش (دانایی)
متشکل از استراتژی، عمل و رویه یا روش که از ذهن های پویا سرچشمه می گیرد.
خرد
وقتی که دانش برای تصمیمگیری و بهبود تصمیمات، فرآیندها و بهرهوری یا سودآوری به کار گرفته میشود تبدیل به خرد میشود.
دانش
دانش همان صورت ذهنيايدهها، واقعيتها، مفاهيم، دادهها و تكنيك هاي ثبت شده در حافظه انسان است که از مغز انسان سرچشمه ميگيرد و مبتني بر اطلاعاتي است كه با تجربه، باورها و ارزشهاي شخصي، همراه با تصميم و عملوي، دگرگون و بارور ميشود. دانش هر شخص با دانش فرد ديگري كه همان اطلاعات را دريافت ميكنديكسان نيست.
اطلاعات زماني به دانش تبديل مي گردد كه توسط اشخاص تفسير گرديده، با عقايد و تعهدات آنها آميخته شده و به آن مفهوم داده شود .
دانش اطلاعات آميخته شده با تجربه، زمينه و تفسير ميباشد.
کلیهی آموزههای تولید شده حین فرآیندهای کاری که دانستن آن به وسیلهی دیگران برای سازمان ایجاد ارزش افزوده نماید.
دانش هم نظريهها و هم قواعد و دستورات عملي را شامل ميشود.
دانش بر داده و اطلاعات پايهگذاري ميشود امّا بر خلاف آنها هميشه محدود به انسانها است.
دانش به وسيله افراد ساخته ميشود و باورهاي افراد در باره روابط علّي را نشان ميدهد.
ارنسون و توربن در سال 2001 بيان مي كنند كه توافقي روي تعريف مديريت دانش وجود ندارد و علت آن جزء دوم آن يعني دانش است.
تعريف آلن رادينگ :
شيوه شناسايي، در اختيار گرفتن، سازماندهي و پردازش اطلاعات جهت خلق دانش مي باشد، که پس از آن توزيع مي شود و به عبارت ديگر در دسترس ديگران قرار مي گيرد تا براي خلق دانش بيشتر، کار گرفته شود.
مديريت دانش، مجموعه اي از فرايندها براي فهم و به كارگيري منبع استراتژيك دانش در سازمان است. مديريت دانش، رويكردي ساخت يافته است كه رويه هايي را براي شناسايي، ارزيابي و سازماندهي، ذخيره و به كارگيري دانش به منظور تامين نيازها و اهداف سازمان برقرار مي سازد.
مديريت دانش، علاوه بر مديريت اطلاعات ،تسهيل در ايجاد دانش جديد و مديريت روشهاي تسهيم و کاربري دانش را نيز بر عهده دارد.
دانش شخصی و دانش سازمانی
انواع دانش بر مبنای کارکرد:
Declarative : توصیف و بیان یک پدیده
Procedural : فرایند و چگونگی انجام واقعه
دانش ساختاریافته و دانش ساختار نیافته
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر