پاورپوینت يادگيري سازماني دارای 16 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
هدف
برخي از فعاليتهاي كليدي در يادگيري سازماني
مطالعه GLOBE
برخي از ابعاد فرهنگي مورد مطالعه
وضعيت شركتهاي ايراني در مقايسه با شركتهاي مشابه در كشورهاي ديگر
چالش نظري
برخي از چالشهاي توسعه يادگيري در شركتهاي ايراني با توجه به مطالعه گلوب
تعارض خرده فرهنگهاي سازماني
جمع گرايي درون گروهي و خرده فرهنگهاي سازماني
گفتگو و مهارتهاي آن
منابعي براي مطالعه بيشتر
برخي از فعاليتهاي كليدي در يادگيري سازماني
توسعه يادگيري و قابليتهاي فردي
يادگيري گروهي
توسعه الگوهاي ذهني مشترك
توسعه چشم انداز مشترك
نگاه سيستمي
هدف از اين تحقيق بين المللي مطالعه ويژگي هاي رهبران سازماني موفق در 61 كشور و رابطه اين ويژگي ها با فرهنگ اين كشورها بوده است.
300 مدير ايراني از 60 شركت فعال در زمينه هاي صنايع مواد غذايي، بانكي، و ارتباطات نيز در اين مطالعه مشاركت كردند.
در اين مطالعه داده هايي درباره برخي از ابعاد فرهنگي در سطح سازماني جمع آوري شده و سپس در سطح ملي براي مقايسه كشور ها استفاده شده است.
در اين تحقيق، مديران وضعيت موجود و وضعيت مطلوب را از بابت هر كدام از ابعاد مورد مطالعه گزارش دادند.
Power distance فاصله قدرت
In-group collectivism جمع گرايي درون گروهي
Societal collectivism جمع گرايي اجتماعي
Future orientation آينده گرايي
مديران ايراني شركت كننده در تحقيق گلوب سطوح بسيار بالايي از فاصله قدرت و جمع گرايي درون گروهي و سطوح پاييني از جمع گرايي اجتماعي و آينده گرايي را در شركتهاي خود گزارش نمودند.
فاصله قدرت: رتبه 14 از 61
جمع گرايي درون گروهي: رتبه 3 از 61
جمع گرايي اجتماعي: رتبه 48 از 61
آينده گرايي: رتبه 41 از 61
وضعيت مطلوب از نظر مديران ايراني:
تمايل بسيار زياد به كاهش فاصله قدرت
تمايل بسيار زياد به افزايش جمع گرايي اجتماعي
عدم تمايل به تغيير جمع گرايي درون گروهي
تمايل به افزايش آينده گرايي
تاكيد اصلي الگو سازمانهاي يادگيرنده بر توسعه و بازنگري ابعاد شناختي فردي، گروهي، و سازماني است و توجه كمتري بر نقش علل محيطي در توسعه رفتارهاي فردي، گروهي، و سازماني گرديده است.
در فرهنگهايي با سطوح بالا از جمع گرايي درون گروهي نظير فرهنگ سازماني شركتهاي ايراني، نيازمند سيستمهايي هستيم كه علاوه بر توجه به فرايندهاي توسعه الگوهاي ذهني فردي و گروهي، به مديريت تاثير عوامل زمينه اي (محيطي) مانند هنجارهاي گروهي و سازماني، رفتارهاي مديران ارشد، تقويت كننده هاي رفتارهاي سازماني نيز توجه ويژه اي نمايند.
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر