پاورپوینت یادگیری در عمل

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت یادگیری در عمل دارای 21 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

یادگیری در عمل چیست ؟

مؤلفه‌های‌ اصلی‌ یادگیری‌ در عمل‌ كدام‌اند؟

هدف تیم یادگیری درعمل

چرا باید از یادگیری‌ در عمل‌ بهره‌ گرفت‌؟

شیوه‌ یادگیری‌ در عمل‌ را در چه‌ مواردی‌می‌توان‌ به‌كار گرفت‌؟

افراد تیم‌ “یادگیری‌ در عمل‌” چگونه‌ انتخاب‌ می‌شوند؟

از تیم یادگیری در عمل در چه مواردی باید بهره گرفت

یادگیری‌ در عمل‌ در چه‌ مواردی‌ نباید مورداستفاده‌ قرار گیرد؟

یادگیری‌ در عمل‌ را در كجاها باید مورد استفاده‌قرار داد؟

یادگیری‌ در عمل‌ را چگونه‌ باید مورد استفاده‌قرار داد؟

برنامه‌ یادگیری‌ در عمل‌ معمولا با طی‌ چه ‌مراحلی‌ انجام‌ می‌شود؟

مشخصه‌های‌ یادگیری‌درعمل برای‌موفقیت ‌و رشد تیمی‌كدام‌اند؟

هزینه‌ استفاده‌ از یادگیری‌ در عمل‌ چقدر است ؟

تیم‌ یادگیری‌ در عمل‌ را چه‌ كسی‌ ایجاد وسازماندهی‌ می‌كند؟

منابع

یادگیری در عمل چیست ؟

نوعی تجربه یادگیری در زمان مناسب است که شامل کارکردن روی مشکلات واقعی ، تمرکز بر دانش کسب شده و به کارگیری عملی راه حل ها است که افراد را قادر می سازد تا بهتر بیاموزند و وضعیت های دشوار را کارآمدتر اداره کنند .

هدف تیم یادگیری درعمل

تشخیص مسئله
حل مسئله یا گره گشایی آن
کشف یا ایجاد فرصت جدید

تدوین یا تنظیم مجدد مسئله یا موضوع و تعریف آن

تدوین یک چشم انداز
طراحی و ارائه یک برنامه جدید
ارائه پیشنهاد برای تشخیص یاحل یک مسئله
تدوین یک طرح عملی برای ایجاد و یا اعمال تغییر
در گروه یا سازمان

هدف اصلی تیم یادگیری در عمل یادگیری نحوه پرسیدن سؤال های مناسب در حین وقوع عمل است ، نه یافتن پاسخهایی که قبلاً توسط دیگران توصیف شده اند

چرا باید از یادگیری‌ در عمل‌ بهره‌ گرفت‌؟

شیوه‌ یادگیری‌ در عمل‌ در حین‌ كار و برای‌ ایجادیا تقویت‌ دانش‌ و مهارتها و تواناییهای‌ كاركنان‌مورد استفاده‌ قرار می‌گیرد.

چون‌ یادگیری‌ درعمل‌ معمولا در تیمها و گروههایی‌ با وظایف‌مرتبط با هم‌ معمول‌ می‌شود به‌ ارتقای‌ آگاهی‌مشاركت‌كنندگان‌

از سایر بخشهای‌ سازمان‌ نیزكمك‌ می‌كند.

شیوه‌ یادگیری‌ در عمل‌ را در چه‌ مواردی‌می‌توان‌ به‌كار گرفت‌؟

یادگیری‌ در عمل‌ را می‌توان‌ در حل‌ مسائل‌مربوط به‌ كار یا به‌ منظور طراحی‌، ارائه‌ وارزشیابی‌ آموزش‌ مورد استفاده‌ قرار داد.

افراد تیم‌ “یادگیری‌ در عمل‌” چگونه‌ انتخاب‌می‌شوند؟

كاركنان‌ برای‌ شركت‌ در تجربه‌ یادگیری‌ درعمل‌، براساس‌ توانشان‌ در تشخیص‌ و تبیین‌یك‌ مسئله‌ یا موضوع‌ واقع‌ بر سر راه‌ سازمان‌ وبراساس‌ نیازشان‌ به‌ توسعه‌ از طریق‌ تجربه‌مسائل‌ ویژه‌، مقابله‌ با چالشهای‌ خاص‌ كسب‌ وكار، یا برای‌ كار كردن‌ با افرادی‌ انتخاب‌ می‌شوندكه‌ از مهارتهای‌ منحصر به‌ فردی‌ برخوردارند.

از تیم یادگیری در عمل در چه مواردی باید بهره گرفت

بهره‌گیری‌ از یادگیری‌ در عمل‌ هنگامی‌ مناسب‌است‌ كه‌ حل‌ مسائل‌ كسب‌ و كار و ارتقای‌ توان‌آتی‌ فرد از ارزش‌ یكسانی‌ برخوردار باشد. این‌رویكرد، به‌ویژه‌ زمانی‌ سودمند است‌ كه‌ افراد بااستعداد، لزوما باید در گروهها، فرایندها و بخشهای‌ سازمانی‌ بسیار گوناگون‌ با هم‌ جمع‌ یاهماهنگ‌ شوند.

یادگیری‌ در عمل‌ در چه‌ مواردی‌ نباید مورداستفاده‌ قرار گیرد؟

مسئله‌ یا نیاز مورد رسیدگی‌ ساده‌ و روشن‌باشد.

مسئله‌ یا نیاز مورد رسیدگی‌ حاد و فوری‌ است‌و تاخیر در آن‌ (نظیر موارد اضطراری‌) ممكن‌نیست‌.

در سازمان‌ هیچ‌ تخصص‌ و مهارتی‌ برای‌ حل‌ آن‌مسئله‌ وجود ندارد.

مدیریت‌ برای‌ آرا و عقاید كاركنان‌ ارزش‌ قائل‌نیست‌ یا در پیشرفت‌ و ارتقای‌ كاركنان‌ برای‌آینده‌ مزیتی‌ نمی‌بیند.

یادگیری‌ در عمل‌ را در كجاها باید مورد استفاده‌قرار داد؟

یادگیری‌ در عمل‌ را در هر موقعیّت‌ جغرافیایی‌می‌توان‌ مورد استفاده‌ قرار داد.

با این‌ حال‌ اگراعضای‌ تیم‌ یادگیری‌ در عمل‌ از نظر جغرافیایی‌متفرق‌ باشند منافع‌ كامل‌ حاصل‌ نخواهد شد،زیرا تعاملات‌ متقابل‌ میان‌ فردی‌ برای‌ موفقیّت‌در تجربه‌ یادگیری‌ در عمل‌ مهم‌ است‌.

یادگیری‌ در عمل‌ را چگونه‌ باید مورد استفاده‌قرار داد؟

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت سازمان های یادگیرنده
  • پاورپوینت یادگیری
  • پاورپوینت سازمانهای یادگیرنده
  • پاورپوینت الگوهای و روش های نوین تدریس
  • پاورپوینت یادگیری درخت تصمیم
  • برچسب ها : , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی