پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند دارای 29 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تعريف برخي از اصطلاحات و مفايم

محصول فرعي برندينگ

چگونه محصول از برند متمايز مي شود

مقدمه اي بر جامعه شناسي برند

نتیجه گیری

تعريف برخي از اصطلاحات و مفاهيم

بازاريابي: فرايند ايجاد ارزش براي مشتري و ايجاد روابط مستحکم با مشتري از سوي شرکتها به منظور کسب ارزش از مشتريان

برند: یک نام، واژه، سمبل، یا طرح یا ترکیبی از آن ها است که هدف آن شناساندن محصولات و یا خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان به مشتریان و همچنین تمایز محصولات آن ها از سایر رقبا می‌باشد.

محصول فرعي برندينگ

به منظور ايجاد يک محصول جذاب و قابل فروش، تمامي اجزاي ارتباط برقرار کننده محصول شامل خود محصول، بسته بندي محصول، تبليغات و ساير اقدامات مربوط به پيشبرد فروش بوسيله چند ويژگي مشخص و تقويت مي شوند.

اين ويژگي ها عبارتند از توجه، علاقه، تمايل و خريد.

بنابر اين بازاريابي بدنبال دستکاري هر يک از 4 ويژگي بمنظور ايجاد تاثير مثبت بر مصرف کننده است.

بازاريابي بدنبال شکل ساده اي از سببيت است به اين معني که بازاريابي موفق يک محصول به عنوان سبب و اميد به فروش محصول به عنوان اثر (بازاريابي) و برند به عنوان واسطه عمل مي کند.

از آنجا که بازاريابي بدنبال تاثير گذاري بر افراد است مي توان گفت بازاريابي نوعي از تکنيک هاي اجتماعي است.

در اينجا اين تکنيک فرايند ارتباطات را به شکل موثري ساده سازي مي کند که به طور قطع نتايج ملموسي را کسب مي کند زيرا براي آن نه نياز به تفکر است و نه تصميم گيري.

اگر کسي از ديدگاه بازاريابي به برند نگاه نکند، در اين صورت برند ابزاري به نظر مي رسد که صرفا احتياجات فني را برآورده مي سازد و لذا کاري با اخلاق ندارد.چرا که با اين تعريف رفتار محترمانه با مصرف کنندگان هدف بازاريابي نيست.طبق توصيف ماکس وبر(1978) از بازارهاي مدرن،آنچه در اينجا مهم است فروش بدون توجه به مردم است و يا به حساب نياوردن مسووليت برادري و تکريم انسانها يا مورد توجه قرار ندادن روابط اوليه فردي که توسط جوامع انساني مورد توجه قرار
مي گيرد. در نتيجه به نظر مي رسد برند و اخلاق مربوط به دو مقوله کاملا مجزا از يکديگر مي باشند.

اهميت اخلاق در بازاريابي با استفاده از برند زماني بيشتر روشن مي شود که محصول فرعي برندينگ مورد توجه قرار گيرد.

محصول فرعي در ضمن ارتباطات محصول بين شرکتها و مشتريان  بوجود مي آيد که در اينجا همان ايجاد روابط اجتماعي است.

برندها از لحاظ اخلاقي مهم هستند چرا که آنها ارتباطات اجتماعي را موجب مي شوند، نشان دهنده قابليت اعتماد و مرتبط کننده مشتريان هستند.

طبق نظر کارشناسان هدف از ايجاد يک برند ، وفاداري به برند و به عبارت ديگر وفاداري مشتري به يک برند است.

 وفاداري به معني آغاز کردن يک ارتباط، جلب نظر و عقيده و اعتمادي که در پي آن فرد خود را به ارتباطات محصول واگذار مي کند و سپس خريد محصولي است که مورد تبليغات قرار گرفته است.

اينجاست که مساله بسيار مهم اخلاق وارد بازي مي شود زيرا هنگامي که شرکتها بدنبال ايجاد وفاداري به برند از طريق برند سازي هستند بايد مسووليت خود را در قبال آنها که تلاش
مي کنند محصولات خود را به آنها بفروشند، تقبل کنند.

از آنجا که برندها جلوه کاملي از بازاريابي هستند و احساس اطمينان به محصولات را ايجاد مي کنند بايد به محصول فرعي ارتباطات محصول توجه داشت.

به عبارتي ايجاد ارادي يا غير ارداي روابط اجتماعي بين شرکتها و مشتريان في نفسه امري اخلاقي است.

بعد اخلاقي بازاريابي از طريق برند براي موفقيت يک شرکت کاملا حياتي است خصوصا زماني که فرد در مواجهه با سيل عظيم شبکه هاي پنهان مشتريان وفادار به برند در قالب “جوامع برند” قرار مي گيرد.

جامعه برند : اصطلاحي است كه محققان علوم اجتماعي به گروهي از مشتريان همفكر اطلاق كرده اند كه با يك نام تجاري مشترك شناخته مي شوند.

حداقل ملزومات داشتن يك جامعه برند عبارت است از:

نام تجاري كه مشتريان خود را كاملاً متمايز كند.

– مكانيزم هايي كه مشتريان را درگير تجربه مشتركي از نام   تجاري مربوطه كند.

مي توان گفت جوامع برند تا حدي نقش کاغذ تورنسل را ايفا مي کنند که هدفشان انعکاس اخلاق برند است.

مشخصه هاي كيفي يك نام تجاري، در مشتريان آن منعكس مي شود و آنچه مشتريان مي خواهند در كيفيت نام تجاري بازتاب مي يابد.

مثلاً نام تجاري هارلي ديويدسن با مفاهيمي چون آزادي فردگرايي و نافرماني شناخته مي شود، پس چندان عجيب به نظر نمي رسد كه اين مفاهيم در رفتارها و منش موتورسواران چرم پوش هارلي ديويدسن به عرصه ظهور برسد.

اين متن در تلاش است تا نشان دهد چگونه برخي از شرکتها در بازاريابي برند به ايفاي نقش مسووليت اجتماعي مشهور شده اند. لذا در همين راستا به موارد ذيل خواهيم پرداخت:

اثبات اينکه چگونه روابط اجتماعي بين شرکتها و مشتريان در مسير حرکت از محصول به برند شکل مي گيرد.

بيان مفروضات اساسي جامعه شناختي جوامع برند

شرکتها در زماني که از منافع برند منتفع مي شوند تا چه اندازه به مسووليت اجتماعي خود مقيدند.

چگونه محصول از برند متمايز مي شود

15,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت بازاريابي صنعتي
  • پاورپوینت بازاريابي خدمات
  • پاورپوینت بازاريابي بنادر
  • پاورپوینت برند یا نام تجاری
  • پاورپوینت برند
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی