پاورپوینت بازاريابي بنادر

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت بازاريابي بنادر دارای 21 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مقدمه

تجزيه وتحليل وظايف و كاركردهاي مربوط به بازاريابي

جمع آوري اطلاعات

انجام تجزيه و تحليل نقاط ضعف و قوت(swot)

تعريف استراتژي بازاريابي

قيمت گذاري در بندر

منبع

منبع

بازاريابي بنادر-دانشگاه گنت بلژيك-ثريا قيصري،حميدحميدي

مقدمه

در بررسي حمل و نقل دريايي،توجه به سه بخش زير ضروري است:

شناور: بعنوان وسيله حمل و نقل.

كالا : آنچه كه بايد حمل شود.

بندر : واسط بين حمل و نقل دريايي و زميني.

رابطه اي كه هميشه بين شناور و كالا وجود دارد اين است كه، يا شناور بدنبال كالا است ويا آنكه كالا در جستجوي شناور.و بندر هم واسط بين حمل و نقل دريايي است.

بنادر دريك محيط كاملا رقابتي فعاليت مي كنند و از اين رو اهميت بازاريابي در مديريت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنيا شناخته شده است.رقابت فزاينده بين بنادرمختلف،به جهاني شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط مي شود.

بازاريابي،فرآيند برنامه ريزي مفاهيم،قيمت،ترويج و توزيع كالاها و خدمات است كه منجر به تغييراتي در اهداف فردي و سازماني مي شود.بازاريابي در بنادر مانند ساير بخش هاي اقتصادي شامل فعاليت هاي مرتبط با تحقيق در بازار و تحقق بازار مي باشد.فعاليت هاي تحقيقي امكان تجزيه و تحليل بازار،تعيين استراتژي  و تنظيم اهداف بنادر را فراهم مي نمايد پس از آن در مرحله تحقق، از ابزارهاي  بازاريابي براي رسيدن به اهداف استفاده مي شود.

تجزيه وتحليل وظايف و كاركردهاي مربوط به بازاريابي:

هدف 1 :جمع آوري اطلاعات بمنظور تشخيص موقعيت بندر در محيط تجاري و صنعتي.

جمع آوري اطلاعات.

انجام تجزيه و تحليل نقاط ضعف و قوت(swot).

انجام تجزيه و تحليل تجاري و صنعتي داخل و خارج بندر.

تشخيص بازار.

تعيين وضعيت بندر در بازار.

هدف 2 :تعريف استراتژي بازاريابي

انتخاب و تثبيت وجهت گيري استراتژي بازاريابي.

انتخاب بازارهاي موجود و بالقوه.

ارائه استراتژي جديد به مشتريان.

پيش بيني تغييرات(سياست بازدارنده).

هدف 3 :انتخاب مناسب ترين ابزار بازاريابي با توجه به محدوديت هاي مالي و كارايي مورد نياز.

داشتن دانش و ابزارهاي مختلف ترويج.

چگونگي استفاده مطلوب و بودجه بندي ابزارهاي مختلف در زمينه كارايي مورد نياز.

هدف 4 :ايجاد يك رويكرد بطور كامل اثربخش عملياتي به مشتريان و معرفي اصول مديريت تداركاتي در بندر.

اطمينان از اين موضوع كه كاركنان بندر اصل”تقدم مشتري” را محترم مي شمارند.

اجراي اصل مشاركت با مشتري.

هدف 5 :هدايت ارزيابي ها و پيگيري فعاليت هاي بازاريابي.

دنبال كردن حركت تكاملي تجارت و حمل و نقل از ديدگاه فني و اقتصادي و داده هاي كلان ژئوپلتيك.

هدف 1 :جمع آوري اطلاعات بمنظور تشخيص موقعيت بندر در محيط تجاري و صنعتي.

جمع آوري اطلاعات:

براي جلوگيري از غرق شدن در انبوه اطلاعات گران قيمت و بدون استفاده،تهيه فهرستي از اطلاعات سودمند و در انطباق با نيازمندي هاي بندر ضروري بنظر مي رسد و در اين رابطه توجه به اين سوالات ضروري است:

نوع اطلاعات مورد نياز چيست؟

آيا اطلاعات ،واقعي و قابل دسترسي است؟ و…

در واقع جمع آوري اطلاعات براي تشخيص موقعيت بندر درمحيط تجاري و صنعتي “تحقيق در مورد بازار استكه با مطالعه عميق جريان ورود و خروج كالا از كشور يا كشورهاي همسايه شروع مي شود كه بايد به شرح ذيل تجزيه و تحليل شود:

از چه نوع كشتي استفاده شده است(خطوط خط پيما يا آزاد پيما،كانتينر،فله،تانكر و …)

مقدار هر محموله چقدر است؟

نيازهاي انبارداري چيست؟

محدوديت ها / عوارض واردات چيست؟

اطلاعات مربوط به بند ،دسترسي به بندر و پسكرانه آن.

تجزيه و تحليل محيط بيروني(بنادر ديگر ،گزينه هاي وسائل حمل و نقل). و…

(swot)انجام تجزيه و تحليل نقاط ضعف و قوت

تهديد ها و فرصت ها عوامل خارجي محسوب مي شوند كه بر آينده بندر اثر مي گذلرند.تجزيه و تحليل swot بر روي محصول كه د راينجا بندر است انجام مي شود. بندر محصولي تركيبي شامل اجزاء مختلف ذيل است:

موقعيت جغرافيايي.

نحوه آرايش اسكله ها و زمين.

منابع انساني و جو اجتماعي.

تشكيلات بندر. و…

تشخيص بازار:

براي تشخيص بازار،بايد اطلاعات فني بندر با اطلاعات تحليل شده تجاري تركيب گردند.

تعيين موقعيت بندر در رابطه با بازار:

رابطه بين بندر و بازار آن بيار مهم است.مهمترين مقوله در اين رابطه راههاي حمل و نقل است.موقعيت جغرافيايي قياسي مطلوب دارائي طبيعي بسيار مهمي براي يك بندر مي باشد.اين اشتباه است كه به مركزيت بندر بعنوان يك واقعيت آماري كه هميشه جاودان خواهد ماند نگريست.نبايد فراموش كنيم كه هميشه بين مركزيت و قابليت دسترسي رابطه اي مستقيم وجود دارد.

براي توسعه تجاري يك بندر،قابل دسترس بودن دائم جاده هاي متصل به بندر از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و جزء مسئوليتهاي خطير دولت ها محسوب مي شود.

هدف 2 :تعريف استراتژي بازاريابي

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت بازاريابي صنعتي
  • پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند
  • پاورپوینت بازاريابي خدمات
  • برچسب ها : , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی