پاورپوینت برند

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت برند دارای 31 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

برند

نام و نشان تجاری و جایگاه آن در محصول

نقش نام تجاری در توسعه بازار

چرا برند؟

فواید برند

اهمیت و ارزش نام تجاری

برند استراتژی

مسئولیت مدیریت استراتژیک برند

استراتژی های ارتقای برند

تدوین استراتژی برند

منابع

منابع

استراتژی ها و تکنیک های ارتقای برند، دکتر محمود محمودیان، موسسه کتاب مهربان نشر، 1389.

استراتژی برند، سینا خان بلوکی، 1387.

احمد آخوندی ،دومین کنفرانس بین المللی برند

تعریف برند

برند شامل یک اسم، لوگو، علامت، هویت و نام تجاری است.

مطابق تعریف شرکت اینتربرند، برند عبارت است از مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام تجاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد کند و ارزش بیشتری را برای مشتریان خلق نمایند (کلیفتون ومگان، 2000).

مطابق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا در سال 2005، برند عبارت است از اسم، واژه، علامت، طرح و یا ترکیبی از آنها که برای شناسایی محصولات و خدمات فروشنده و یا گروهی از فروشندگان به کار می رود و در محیط رقابتی نسبت به دیگر رقبا تمایز ایجاد می کند.

برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه یک خاصیت منحصر به فرد است(مورفی، 1990).

مطالعات NSBP

70% مشتریان در تصمیم گیری خرید به نام تجاری توجه می کنند.

مطالعات پروفسور دیوید آکر

به عنوان یک اصل، نام تجاری قوی برای مردم به مفهوم کیفیت بهتر است.

نام و نشان تجاری و جایگاه آن در محصول

محصول اصلی: همان خدمات مشکل گشاینده کالا یا فواید اساسی آن است که مصرف کنندگان هنگام خرید انتظار دارند.

محصول واقعی: دارای ویژگی هایی از قبیل نام و نشان تجاری، کیفیت، طرح، بسته بندی، مشخصات و غیره است.

محصول جانبی: مزایای اضافی همراه کالا را در بر می گیرد مانند خدمات پس از فروش

نقش نام تجاری در توسعه بازار

نام های تجاری قدرتمند، بر بیشترین سهم بازار تسلط دارند.

نام های تجاری قدرتمند، مانع ورود رقبای جدید بازار هستند.

نام های تجاری قدرتمند، نقدینگی سازمان را افزایش می دهند.

نام های تجاری قدرتمند، از سطح وفاداری عمیق مصرف کنندگان برخوردارند.

نام های تجاری قدرتمند، اعتماد مشتریان خود را جلب می کنند.

نام های تجاری قدرتمند، شکل گیری نوآوری ها در سازمان را تحریک می کنند.

نام های تجاری قدرتمند، راه توسعه شرکت در بازارهای جدید را می گشایند.

چرا برند؟

سهولت سفارش دهی و پی گیری آن

جلوگیری از تقلب رقبا

جلب مجموعه ای از مشتریان وفادار

کمک به شرکت ها در بخش بندی بازارشان

اعتلای وجهه یک شرکت

فواید برند

مهمترین فایده برند تولید ثروت است.

در حال حاضر 33% ثروت جهانی مربوط به برند است.

ارزش دارایی های نا مشهود 100 شرکت برتر در سال 2002 بالغ بر 70% کل ارزش دارایی های آنها بوده است. (دارایی های نا مشهود عبارتند از نام تجاری، اعتماد و استعدادهای سازمانی)

سهم دارایی های نا مشهود در مقایسه با دارایی های مشهود در موفقیت سازمان بیشتر بوده است.

مطابق نشریه Business week ارزش 100 برند نخست جهان در سال 2006 میلادی 819/1089 میلیارد دلار است. این رقم حدودا برابر با درآمد ناخالص ملی 63 کشوری است که نیمی از جمعیت جهان را در خود جای داده اند.

در اقتصاد کنونی، کشورهای جهان سوم جهت تعیین مواد اولیه، تولید، تامین نیروی کار برای شرکت های صاحب نام بین المللی به سود نا چیزی بسنده کرده اند و در مقابل ملل ثروتمند پس از بسته بندی، برندینگ و خرده فروشی محصول نهایی حاشیه سود بزرگی برای خود طلب می کنند.

نام تجاري همانند سرمايه براي سازمان و محصولات آن ارزش مي‌آفريند و از اين رو ارتقاي نام تجاري در بسياري موارد به استراتژي سازمان تبديل مي‌شود.

اهمیت و ارزش نام تجاری

ارزش یک نام تجاری در واقع ارزش افزوده ایست که یک نام تجاری به یک محصول می دهد.

ارزش ویژه یک نام تجاری به کثرت مشتریان کاملا رضایتمند، وفادار و طرفدار آن نام تجاری بستگی دارد.

این نوع مشتریان حاضرند بهای بیشتری را برای خرید یک برند خاص پرداخت نمایند.

اهمیت و ارزش مالی نام تجاری

نامهاي تجاري به طرق ذيل ايجاد ارزش مي كنند:

انتخاب مصرف كنندگان را هدايت مي كند.

بر وفاداري مشتريان مي افزايد.

ورود به بازار جديد را ممكن مي سازد.

افزايش قيمت محصول را امكان پذير مي سازد.

استخدام كاركنان را افزايش مي دهد.

يكي از ابعاد جذاب مديريت نام تجاري سنجش قدرت نام تجاري از طريق قيمت‌گذاري مالي است. همه ساله سازمانهاي متعددي در دنيا ارزش مالي نام تجاري شركتهاي بزرگ را محاسبه مي‌كنند.

نام تجاري كوكاكولا داراي ارزشي بالغ بر 84 ميليارد دلار است.

برند استراتژی

30,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند
  • پاورپوینت برند یا نام تجاری
  • پاورپوینت ایجاد، نگهداری و ارتقای برند
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی