پاورپوینت بازاريابي خدمات

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت بازاريابي خدمات دارای 62 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مقدمه

تعريف بازاريابي

ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات

آمخته هاي بازاریابی خدمات

مدل PROMPT برای مزیت خدمت

مزیت خدمت و خدمت برتر

الزامات یک سازمان خدماتی پویا

عوامل مهم ممیزی خدمات

معيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمت

گام های اساسی در بازاریابی خدمات

راهنمای فروش خدمات

برنامه ارائه خدمات به مشتریان

انتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتی

عوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان

راه های افزایش ارزش خدمات

صفات و ویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»

منابع

منابع

تكنيك هاي كاربردي بازاريابي……………………………..نيل راسل جونز

بازاريابي و مديريت بازار……………………………………………كمال كمالي

اصول بازاريابي و مديريت بازار………………………………….علي صنايعي

بازاريابي خدمات…………………………………………………….هلن وودروف

اصول بازاريابي و خدمات………………………………….كريستوفرلاولاك

مقدمه

تفكر اول:

بازاريابي خدمات به جهت ماهيت اصلي اش موضوع ويژه ايست و بيشتر امور بازاريابي عادي بصورت مستقيم درآن قابل بكارگيري نيست.

تفكر دوم:

بازاريابي خدمات جداي از اصول اساسي بازاريابي در بخش وسيعي با ويژگيهاي خاص از يك صنعت تعيين مي گردد از اينرو عموميت دادن به بخش محدودي بين بازاريابي خدمات و بازاريابي كالاها امكان پذير است.

تفكر سوم:

بازاريابي خدمات صرفا يك كاربرد از اصول اساسي بازاريابي است و نه يك موضوع متمايز.

تعريف بازاريابي

“تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي“

انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.

“تعريف لغتنامه آكسفورد از بازاريابي“

فعاليت هاي مربوط به توليد، تبليغ و فروش كالاهاي يك شركت به بهترين وجه ممكن.

مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله.

فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد وگروه ها از طريق توليد ومبادله كالا ويا خدمات با يكديگر به امر تامين نياز ها وخواسته ها اقدام مي كنند.

تحولات نظريات بازاريابي:

الف)نسل اول بازاريابي

عرضه ي كالا به بازار و فروش آن(محصول گرايي)

ب)نسل دوم بازاريابي

رفع نيازهاي خريداران(مشتري گرايي)

پ)نسل سوم بازاريابي

رفع نياز هاي مشتري با توجه به نيازهاي جامعه(اخلاق گرايي)

محيط هاي بازاريابي:

الف)محيط خرد(درون سازماني)

شركت- مشتريان- عرضه كنندگان- اعضا- رقبا- طرفداران

ب)محيط كلان(برون سازماني)

عوامل جمعيتي- اقتصادي- طبيعي- تكنولوژيكي- سياسي- فرهنگي.

اقدامات ضروري بعداز شناخت محيط:

شناسايي عوامل مثبت ومنفي- مهار عوامل قابل كنترل- استفاده از عوامل سودده- غلبه بر عوامل مخرب.

بازاريابي امروزي

عوامل اثرگذار برتوسعه ي بازاريابي:

الف) عوامل سياسي و قانوني

ب) عوامل اقتصادي

عوامل فرهنگي و اجتماعي

ت) عوامل فني

ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات:

غيرملموس بودن

غير قابل تفكيك بودن

غير همگن بودن(متغير بودن)

غير قابل ذخيره بودن

آمیخته هاي بازاریابی خدمات

1- محصول یا خدمت                                       PRODUCT

2- قیمت خدمات                                                     PRICE

3- محل فروش یا ارائه خدمات (توزیع)                         PLACE

4- ترویج و توسعه خدمات                            PROMOTION

کارکنان (ارائه دهنده خدمت) PERSONNEL

امکانات و دارايی های فیزیکی PHYSICAL ASSETTS

7- مدیریت فرآیند           PROCESS MANAGEMENT

مدیریت بهره وری PRODUCTIVITY  MANAGEMENT

مدل PROMPT برای مزیت خدمت

مشتریان خود را اولویت بندی کنید

PRIORITIZE YOUR CUSTOMERS

مشتریان همیشگی

مشتریان کلیدی

مشتریان درحال رشد

سایر مشتریان

قابل اتکاء و قابل اعتماد بودن

RELIABILITY

همواره قول و قرارها و وعده ها و تعهدات را به موقع انجام دهید تا قابل اعتماد و اتکاء باشید.

سازماندهی برای مشتریان

ORGANIZING FOR CUSTOMERS

ساختارها را براساس مشتریان سازماندهی کنید.

اندازه گیری رضایت مشتریان

MEASURING CUSTOMER’S SATISFACTION

شاخص رضایت مشتری

ایجاد مراکز نظر سنجی وارتباط با بازار

شناسائی مشتریان ناراضی (شاکی وساکت)

مدیریت بازخورد

آموزش کارکنان

PERSONNEL TRAINING

برای آموزش و تعلیم به عنوان کلید تحول در مهارتها سرمایه گذاری کنید.

دقت در انتخاب آموزش دهندگان، محتوای آموزشی و آموزش گیرندگان.

انواع آموزش های در جریان خدمت.

تکنولوژی گرایی

TECHNOLOGY FOCUSING

تاکید بر استفاده از تکنولوژی های نوین

استفاده درست از تکنولوژی

استفاده از تکنولوژی برای دستیابی مزیت رقابتی

مزیت خدمت و خدمت برتر

مدیران سازمانهای گوناگون و به ویژه سازمانهای خدماتی برای دستیابی به خدمت برتر و متمایز نیازمند سه گام کلی هستند که عبارتند از:

تشخیص جایگاه خدمات بنگاه، براساس انتظارات و درک مشتریان.

مشخص کردن افق خدمت بنگاه.

تنظیم برنامه های اجرائی برای رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب.

عوامل مهم ممیزی خدمات

1- عوامل محسوس                TANGIBLES

2- قابل اتکاء بودن               RELIABILITY

واکنش پذیری  RESPONSIVENESS

4- اطمینان                       ASSURANCE

5- همدلی                              EMPATHY

معيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمت

30,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت بازاريابي صنعتي
  • پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند
  • پاورپوینت کارگاه بازاریابی
  • پاورپوینت بازاريابي بنادر
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی