پاورپوینت نرم افزارهای مدیریت استراتژیک

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت نرم افزارهای مدیریت استراتژیک دارای 34 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مقدمه

لیست نرم افزارهای مدیریت استراتژیک

نرم افزار مدیریت استراتژیک Checkmate

نرم افزار ارزیابی عملکرد استراتژیک BSC_Master

نرم افزار مدیریت استراتژیک Pointer

مدیریت یکپارچه الکترونیکی    EIMS

نرم افزار داشبورد مدیریتی BI(Business Intelligence)

نرم افزار ساختار هلدینگ ها Sakhtar

مقدمه

امروزه، روشهای مدیریت سازمان یکی از موضوعات چالش برانگیز  بسیاری از مدیران و کارشناسان است. این موضوع سبب شده تا نظریه ها ، ابزارها ، مدلها و استانداردهای بسیاری در این زمینه ایجاد و در دسترس علاقمندان قرار گیرد. یکی از مهم ترین موضوعات مدیریتی که تمامی سازمانهای موفق و متعالی دنیا از آن بهره می برند تعیین روشهایی برای برنامه ریزی انعطاف پذیر سازمان در قالب متدولوژیهای متنوع مدیریت استراتژیک است. برنامه ریزی استراتژیک در سازمانهای مختلف با متدولوژیهای متفاوت و متناسب با ماهیت آن سازمان اجرا می شود. انقلابي كه رايانه به وجود آورده است با انقلاب صنعتي قابل مقايسه است. افزايش رايانه به مديريت استراتژيك كمك‌هاي زيادي كرده است زيرا نرم افزارها مي‌توانند به گونه‌اي طرح‌ريزي شوند كه مشاركت افراد در امور سازمان را تقويت نمايند و موجب يكپارچگي، همگوني و صرفه‌جويي گردند همچنين كار تجزيه و تحليل را آسان‌تر مي‌نمايند.

لیست نرم افزارهای مدیریت استراتژیک

نرم افزار مدیریت استراتژیک Checkmate

نرم افزار مدیریت استراتژیک Bsc_ Master

نرم افزار مدیریت استراتژیک Pointer

نرم افزار مدیریت یکپارچه الکترونیکی EIMS

نرم افزار داشبود مدیریتی BI

نرم افزار ساختار هلدینگ ها Sakhtar

نرم افزار مدیریت استراتژیک Checkmate

نرم افزار برنامه ریزی استراتژیک، یک ابزار بسیار عالی به منظور تلفیق تحقیقات، تحلیل ها، نظرات و دانش مدیران در جهت تدوین برنامه استراتژیک سازمان است. نرم افزار برنامه ریزی استراتژیک Checkmate توسط فرد دیوید، نویسنده کتاب معتبر “ مدیریت استراتژیک “، طراحی شده و برای انجام برنامه ریزی استراتژیک در صدها سازمان مورد استفاده قرار گرفته است.

نرم افزار Checkmate از نظر فراهم آوردن امکان مشارکت همه اعضای سازمان جهت تدوین برنامه استراتژیک منحصر بفرد است. به علاوه این نرم افزار در فرایند تدوین استراتژی ها توسط یک کارشناس خارج سازمان به همکاری فرد مسئول از درون سازمان نیز کارآمد است. مديران براي بهتر فرموله کردن استراتژي‌هاي خود از نرم‌افزار مديريت استراتژيک Checkmate  استفاده مي‌کنند.

کاربران با استفاده از این ابزار، فرایند تدوین استراتژی و نحوه اجرای آنها را در گام های زیر مشخص می سازند:

تدوین بیانیه ماموریت سازمان

تعریف چشم انداز سازمان

تعیین نقاط کلیدی ضف و قوت درونی سازمان با انجام آنالیز داخلی

تعیین فرصت ها و تهدیدهای سازمان با انجام آنالیر خارجی

تدوین و ارزیابی اهداف جایگزین و استراتژی ها

تعریف اهداف واضح و روشن

تدوین بیانیه بودجه، سیاست ها و امور مالی به منظور اجرای استراتژی

ویژگی های نرم افزار Checkmate

کاربرپسند بودن نرم افزار :  با داشتن واسطه کاربرپسند امکان استفاده آسان را فراهم آورده و بخش Help نرم افزار همه اطلاعات مورد نیاز جهت تدوین یک برنامه استراتژیک را  در اختیار کاربران قرار می دهد.

نصب در شبکه : نرم افزار به صورت یک ابزار مشترک می تواند بین کاربران مختلف بر روی شبکه نصب گردد و تعداد نامحدودی کاربر می توانند با استفاده از یک بانک اطلاعاتی، داده های خود را وارد سیستم نمایند. با استفاده از این ویژگی امکان مشارکت کارکنان به منظور تهیه سند راهبردی فراهم می آید.

تعریف سطح کاربری و نظارت : با تعریف سطح کاربری مدیریتی می توان  فردی را به عنوان متولی  و مدیر پروژه تعریف نمود تا اطلاعاتی ورودی سایرین را کنترل و ویرایش نماید.

گزارشات جامع : با استفاده از بخش گزارشات می توان اطلاعات ورودی و نتایج را به صورت مستند ثبت نمود از این اطلاعات می توان به منظور تجزیه و تحلیل و تهیه سند راهبردی استفاده کرد.

نرم افزار ارزیابی عملکرد استراتژیک BSC_Master

نرم افزار BSC_Master  یک نرم افزار تحت شبکه و دارای پورتال تحت وب می باشد که به منظور پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد و پایش استراتژیها بر مبنای روش کارت امتیازی متوازن در سازمانها و صنایع تولید شده است. این سیستم محدود به روش خاصی نبوده و هر نوع نظام ارزیابی در آن قابل پیاده سازی می باشد. سازمانهایی که دارای برنامه استراتژیک هستند از این سیستم می توانند برای جاری سازی استراتژیها استفاده کنند و سازمانهایی که برنامه استراتژی تنظیم نکرده اند می توانند برای ارزیابی عملکرد واحدها یا فرآیندها از این سیستم استفاده نمایند.

روش کارت امتیازی متوازن، یک روش پیشرو در ارزیابی عملکرد است که توسط کاپلان و نورتون ارائه شده است در این روش اهداف استراتژیک سازمان در قالب یک نقشه و بطور متوازن در چهار منظر مالی، مشتری، فرایندهای داخلی و رشد و نوآوری تدوین شده و شاخص های کلیدی عملکرد و سنجه های مربوط به آنها شناسایی می گردد.

یکی از مهمترین چالشهای سازمانهای استراتژی محور استقرار نظام جاری سازی و کنترل عملکرد استراتژیک است. روش کارت امتیازی متوازن در حال حاضر معتبرترین روش جاری سازی استراتژی و مدیریت عملکرد استراتژیک است. لذا راه حل کارت امتیازی متوازن به سازمان ها این امکان را می دهد تا فرآیند جاری سازی استراتژی های خود را به طور کامل مکانیزه نمایند.

مزیتهای اصلی این راه حل عبارتست از:

امکان تعریف نقشه استراتژی

امکان مدلسازی شاخصهای عملکردی

امکان مشارکت همه بخش ها در تدوین اهداف، ابتکارات بخش خود

امکان مشارکت همه بخش ها در هدف گذاری کمی و ارزیابی شاخص های عملکردی دوره ای

امکان تعیین روش همسوسازی

امکان ساخت انواع داشبورد ها و کارت های امتیازی و محاسبه وزنی امتیاز بخش ها و سازمان

ویژگی های فنی نرم افزار

پلتفرم توسعه                                              Delphi

پایگاه داده                                                  SQLServer

امکان اجرای تحت شبکه                                 بیش از 100 کاربر

نرم افزارهای مورد نیاز قفل و امنیت                   قفل سخت افزاری

نیاز به اینترنت                                              ندارد

امکانات

R برنامه ریزی                                 Rداشبورد مدیریتی                          Ïمدل ساز

Ï انبارداری                                    R داشبود مقایسه                             Ï مدیریت چک ها

Ï حسابداری                                  R  سطوح دسترسی                          Ï  حقوق پرداز

R گزارش ساز                                  R  داشبور ساز                                 Ï محاسبه سود و زیان

نرم افزار مدیریت استراتژیک Pointer

پوینتر یک نرم افزار جامع و منعطف مدیریت استراتژیک است که به سازمانها در تدوین، جاری سازی و ارزیابی استراتژی کمک می نماید. مهمترین مشخصه نرم افزار پوینتر این است که این سیستم کاملاً منعطف بوده و به طور کامل متناسب با نیاز سازمانهای مختلف تغییر شکل پیدا می کند. سیستم پوینتر دارای ۶ کارکرد اصلی و اساسی است. این کارکرد ها عبارت است از:

برنامه ریزی استراتژیک

جاری سازی استراتژی

تدوین برنامه های عملیاتی، اقدامات و پروژه ها

تدوین بودجه بندی بر مبنای استراتژی ها

اندازه گیری عملکرد

مدیریت برنامه های بهبود

معماری نرم افزار Pointer

در معماری پوینتر، اجزای سیستم، سرویس های زیرساختی و تکنولوژیک و ارتباط اجزا با هم بررسی می شود. سیستم پوینتر کاملا Web Base   بوده و از دو سطح کلی ساخته شده است. سطح زیرساخت و سطح کاربرد که هر کدام از این سطوح از زیر بخش هایی تشکیل شده است.

مدل سازی

مدل سازی فاز و فرایند:  فرایند مدیریت استراتژیک فاز به فاز یا فرایندی قابل پیاده سازی است. این مرحله،  از سازمانی  به سازمان دیگر متفاوت بوده و در این سیستم دقیقاً متناسب با نیاز کارفرما پیاده سازی می گردد.

فرم ها و فیلدها: امکان کم کردن فرم ها و فیلدها و اضافه کردن فرم ها و فیلدهای جدید فراهم است.

مدلسازی شاخص: در این قسمت مدل شاخص ها و بعدهای مختلف سازمان طراحی و ذخیره می شود.

مدلسازی گزارشات: انواع فرمت های گزارش دهی طراحی و در سازمان های مختلف به کار برده می شود.

موتور جریان کار

در بخش موتور جریان کار، امکان اجرای مراحل فرآیند، کارتابل و ماژول ها وجود دارد. این فرآیند از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت بوده و در این سیستم دقیقاً متناسب با نیاز سازمانی کارفرمای محترم پیاده سازی می گردد.

دسترسی

کاربر و گروه: در بخش دسترسی سازمان کاربران و گروه های کاربری مختلف را تعریف کرده و کلیه سطوح دسترسی مورد نیاز را برای آنها مشخص نماید.

دسترسی کاربرد و ماژول/سازمان: در این قسمت کلیه سطوح دسترسی مورد نیاز برای کاربران و گروههای کاربری مختلف مشخص می شود.

در این سطح کاربرد ماژول های مختلف سیستم نمایش داده می شود. سطح کاربرد دو بخش مدیریت استراتژیک و ارزیابی را شامل می شود. ماژول ها عبارتند از :

برنامه ریزی

جاری سازی

جاری سازی بخشی

برنامه ریزی عملیاتی

بودجه ریزی

سیستم سفارشی سازی

آمار و اطلاعات

گزارش گیری

نرم افزار مدیریت استراتژیک Pointer

15,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت تئوری کارآفرینی استراتژیک
  • پاورپوینت برنامه ریزی
  • پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک
  • پاورپوینت مديريت استراتژیك
  • پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی