پاورپوینت مديريت كيفيت جامع TQL دارای 33 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
تاريخ و رويداد هاي در رابطه با TQM
سير تحول مديريت كيفيت
تعریف مشتری
تعريف فرآيند
تعريف کیفیت
مديريت كيفيت جامع چیست؟
تعاریف
اركان فلسفي مديريت جامع كيفيت
مشاهير مديريت كيفيت جامع
سابقهی TQM
3000 سال پيش از ميلاد
1800سال پيش از ميلاد
1456 ميلادي
1924ميلادي
1950 ميلادي
1954 ميلادي
1980ميلادي
مشتري چيست ؟
شخص يا واحدي كه نتيجه كار شخص يا واحد ديگر را دريافت مي كند مشتري ناميده ميشود .
براي يك سازمان دو نوع مشتري وجود دارد :
مشتري خارجي
مشتري داخلي
فرآيند چيست ؟
فرايند يعني كار
هر فرايند بايد درست و بهموقع تدارك شود، فعاليتها بهطور صحيح انجام گيرند و نتيجه پاسخگویي نيازها انتظارات مشتري باشد.
صاحب فرآيند كيست؟
كساني را كه حداقل در يك مرحله از مراحل فرايند درگير باشند صاحبان فرايند مي نامند.
كيفيت چيست؟
دستيابي به استانداردهاي از پيش تعيين شده
استانداردها با توجه به نيازها و انتظارات مشتريها مشخص ميشوند.
بايد بطور مستمر در استانداردها تجديد نظر شود.
كار درست را بار اول درست انجام دادن و دفعات بعد بهتر انجام دادن.
به نيازها و انتظارات منطقي مشتريها پاسخ دادن
كيفيت يعني لوكس ، جذاب ، درخشنده و وزين بودن .
كيفيت ملموس نيست ، بنابراين قابل سنجش نميباشد .
بايد ” واحد كيفيت ” ايجاد شود .
كيفيت هزينه در بردارد .
مشكلات كيفيت از عملكرد كاركنان ناشي ميشود .
مدیریت کیفیت جامع برگردان فارسی عبارت Total Quality Management(یا به طور اختصار TQM) می باشد.
معنای مديريت كيفيت جامع عبارتست از درگيركردن همهی افراد در همهی امور سازمان، به گونهای كه در جهت اهداف و كوششهايی قرار گيرند كه باعث بهبود عملكرد در تمامی سطوح سازمان گردد.
t یا Total: به معناي جامع يا فراگير يعني همه را اعم از سازمان، فرآيند، دروندادها، محصولات، تدارككنندگان و مشتريهاي داخلي وخارجي را دربرميگيرد.
Q يا Quality : كيفيت، سازگاري كالا وخدمات با نياز ها وانتظارات مشتريان داخلي وخارجي.
M يا Management : به معناي اين است كه TQM يك فلسفهي مديريتي است.
TQMفرايندي است :
– متمركز برروي مشتري هاي داخلي وخارجي
– مبتني بر حقايق
– كيفيت محور
– مبتني بر سيستم ها
كه براي دستيابي به اهداف استراتژيك سازمان از طريق ارتقاي مستمر فرايندها، توسط مديريت ارشد ومياني سازمان رهبري ميشود.
فرايندها و سيستمها منشا بيشتر مشكلات مربوط به كيفيت ميباشند .
اگر عمكرد فرايندها و سيستمها درست باشد، محصول يا خدمت بدون نقص خواهد بود.
مشتري تعيينكننده نهايي كيفيت است .
اجراي مديريت جامع كيفيت به تعهد كامل سازماني نياز دارد .
كاركنان كليد موفقيت فعاليتهاي ارتقاي مستمر كيفيت ميباشد .
ارتقاي كيفيت فرايندي است كه پايان ندارد .
اجراي موفق مديريت جامع كيفيت محتاج كار تيمي و همكاري است .
مديريت جامع كيفيت متكي بر سنجش عملكرد ميباشد .
پيشگيري از بروز نقص كليد دستيابي به كيفيت است .
اجراي مديريت جامع كيفيت محتاج برنامهريزي است
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر