پاورپوینت اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت دارای 52 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

کیفیت چیست

چارچوب اصلی سیستم مدیریت کیفیت

اصول مدیریت کیفیت

فواید پیاده سازی ISO 9001:2000

بهبود مداوم

انواع هزینه های کیفیت

چرخه عملکرد سیستم کیفیت

سیستم مدیریت کیفیت

نکات قابل توجه در سیستم مدیریت کیفیت

تحقق خدمات

اندازه گیری ، تحلیل و بهبود

چرخه عملکرد سازمان

نتايج استقرار سيستم تضمين كيفيت

زیر ساختهای مورد نیاز جهت پیاده سازی صحیح سیستم مدیریت کیفیت

نگرش هاي غلط مديران در سيستمهاي كيفيت

نکات قابل توجه در پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت

اصول مدیریت کیفیت

1- مشتری محوری

2- راهبری

3- دخیل بودن افراد

4- نگرش فرایندی

5- نگرش سیستمی در مدیریت

6- بهبود مداوم

7- نگرش واقع بینانه در تصمیم گیری

8- روابط سودبخش متقابل با تامین کننده

اصل 2 – راهبری

راهبران،  وحدت مقصد و جهت گیری سازمان را ایجاد می کنند. آنان بایستی محیط درون سازمان را به نحوی بوجود آورده و نگهدارند تا افراد بتوانند در دست یابی به اهداف سازمان دخیل شوند.

اصل 3- دخیل بودن افراد

افراد جوهره سازمان هستند

دخیل بودن کامل آنها موجب می شود تا توانایی های آنها در جهت منافع سازمان مورد استفاده قرار گیرد.

اصل 4- نگرش فرآیندی

نتیجه مطلوب هنگامی بصورت کاراتر حاصل میشود که فعالیت ها و منابع مرتبط به آنها بصورت یک فرایند مدیریت شوند.

اصل 5- نگرش سیستمی در مدیریت

شناسایی ، درک و مدیریت فرایندهای مرتبط به هم به عنوان یک سیستم ، به اثر بخشی و کارایی سازمان در دستیابی به اهداف آن کمک می کند.

اصل 6- بهبود مداوم

بهبود مداوم در عملکرد کلی سازمان بایستی یک هدف دایمی برای سازمان باشد.

اصل 7- نگرش واقع بینانه در تصمیم گیری

تصمیمات موثر مبتنی بر تحلیل داده ها و اطلاعات منطقی و روند دار است.

اصل  8- روابط سودبخش متقابل با تامین کننده

روابط سودبخش متقابل بین سازمان و تامین کنندگان آن موجب افزایش توانایی هر دو در ایجاد ارزش می گردد.

فواید پیاده سازی ISO 9001:2000

افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان

کاهش هزینه های کیفیت

افزایش قدرت رقابتی

بهبود اتقال دانسته ها در داخل سازمان

بهبود روحیه و انگیزش افراد

انواع هزینه های کیفیت

25,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت سیستم مدیریت یکپارچه و ممیزی آن (IMS)
  • پاورپوینت مديريت كيفيت جامع TQL
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی