پاورپوینت برنامه ریزی الکترونیکی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت برنامه ریزی الکترونیکی دارای 16 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مقدمه ای بر برنامه ریزی الکترونیکی

مدل برنامه ریزی SOSTAC

تحلیل موقعیت

تحلیل داخلی (درون سازمانی)

تحلیل خارجی (برون سازمانی)

اهداف

استراتژی

تاکتیک

اقدامات

کنترل

منابع

منابع

بودجه بندی برای تعادل مناسب مابین منابع مورد نیاز برای اجرای عملیات آنلاین یک علم است که هنوز توسط بسیاری بطور کامل درک نشده است.

به عقیده پروفسور Peter Doyle “ تصمیم گیری جهت تخصیص منابع است که امکان انتخاب محصولات و بازارهایی که بهترین فرصت ها برای سرمایه گذاری را ارائه می دهند ، فراهم می کند”.

مقدمه ای بر برنامه ریزی الکترونیکی

برنامه ریزی بازاریابی باید منطبق بر اهداف کلان سازمانی باشد و برنامه های بازاریابی الکترونیکی باید با برنامه های بازاریابی آفلاین و سنتی یکپارچه شوند.

در یک کسب و کار سنتی ، یک برنامه کلان سازمانی یا کسب و کار ، سیستم ها ،رویه ها، منابع و ساختار را تحت پوشش قرار میدهد در حالی که برنامه بازاریابی ، فروش ، توزیع، ارتباطات و تحویل محصول یا خدمت را پوشش می دهد.

برنامه ریزی ها کوتاه مدت و بلند مدت هستند

برنامه ریزی بلندمدت بر سه ناحیه تاکید دارد:

شناسایی زود هنگام تغییرات قابل توجه در محیط کلان

توسعه و پیشنهادهای ارزش ارتباطی برای مشتریان خدمات آنلاین

تعریف زیر ساخت های فناوری و معماری های پایگاه داده

مدل برنامه ریزی SOSTAC

تحلیل موقعیت (Situation Analysis)

اینکه در حال حاضر کجا هستیم؟

اهداف عینی (Objectives)

اینکه کجا می خواهیم باشیم؟

استراتژی (Strategy)

چگونه به اهداف برسیم؟

تاکتیک ها  (Tactics)

جزییات استراتژی ها

اقدامات (Actions)

جزییات تاکتیک ها

کنترل (Control)

پرسشی برای دانستن موفقیت یا عدم موفقیت

تحلیل موقعیت

بعد از اینکه توانستیم تعریف کنیم که به کجا خواهیم رفت به تحلیل داخلی (درون سازمان) و تحلیل خارجی (محیط کسب و کار موثر بر کسب و کارخود) می پردازیم .

نواحی سنتی آزمون شده:

KPIs : شاخص های کلیدی عملکرد که معیار های موفقیت کسب و کار ،نتایج و .. را مطابق استاندارد مشخص می کنند.

تحلیل SWOT : مشخص کننده نقاط قوت و ضعف داخلی و فرصت ها و تهدیدهای خارجی

PEST : متغیرهای سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و … شکل دهنده بازار مورد نظر

مشتریان : مشخص کردن تعداد مشتریان آنلاین

رقبا : مشخص کردن رقبا

توزیع کنندگان : مشخص کردن واسطه های آنلاین جدید

تحلیل داخلی (درون سازمانی)

در تحلیل داخلی شاخص های کلیدی عملکرد (KPIs) در نظر گرفته می شوند. شاخص ها اصلی مربوطه برای ارزیابی فعالیت های آنلاین :

تحقیقات یا روش های جذب مشتریان احتمالی

فروش

سهم بازار

برگشت سرمایه (ROI)

درآمد آنلاین یا مشارکت در خدمات

نقاط قوت وضعف

تحلیل موقعیت معمولا شامل تحلیل نقاط قوت و ضعف است. برای کسب و کار چند کاناله ، برنامه ریزی الکترونیکی باید بر مقایسه نقاط قوت و ضعف کانال دیجیتالی مربوطه با کانال های دیگر تمرکز کند . مواردی که باید کنترل گردد :

پایگاه مشتریان : آیا کامل ، به روز و شفاف و یکپارچه است؟ امکان ارتباط یک به یک وجود دارد؟

مشتری مداری آنلاین : سرعت پاسخگویی شما افزایش یا کاهش یافته است؟

وب سایت : آیا وب سایت شما بگونه ای موثر کاربر محور است؟

پایگاه داده یکپارچه : آیا ابزار آنلاین و آفلاین شما بهم متصل هستند؟

لینک های وب : آیا ارجاعات توسط طیف وسیعی از منابع تولید می شوند؟

تحلیل خارجی (برون سازمانی)

تحلیل خارجی شامل تحلیل مشتریان ، محک زنی رقبا و فرصت ها و تهدید های غیر قابل کنترل می باشد.بازاریابی الکترونیکی با ایجاد فرصت ها و تهدید های ناشی از تغییرات ، اهمیت فوق العاده ای پیدا می کند .باید یک نقشه بازارالکترونیکی برای درک پویایی و تعاملات انواع مشتریان با موتورهای جستجو ، واسطه ها و رقبای مختلف را تدوین کرد. در این راستا میتوان از 5 سایت بزرگ رسانه اجتماعی برای بررسی انواع مشتریان ، برندها و رقبا از دیدگاههای مختلف کمک گرفت .مانند

استراتژی

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت تئوری کارآفرینی استراتژیک
  • پاورپوینت برنامه ریزی
  • پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک
  • پاورپوینت مديريت استراتژیك
  • پاورپوینت نرم افزارهای مدیریت استراتژیک
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی