پاورپوینت حسابداری پیشرفته 2

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت حسابداری پیشرفته 2 دارای 315 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

فصل اول-اشكال توسعه شركتها

فصل دوم-صورت سود وزيان تلفيقي به روش خريد

فصل سوم-تركيب صورتهاي مالي با روش ارزش ويژه

فصل چهارم-خريد وفروش كالا بين شركتها باروش ارزش ويژه

فصل پنجم-خريد وفروش داراييهاي غير جاري بين شركتها

فصل ششم – اوراق قرضه يابدهي بين شركتها(باروش ارزش ويژه )

فصل هفتم – مسايل خاص

اشكال توسعه شركتها

امروزه محیط تجارتی اغلب کشورهای جریان درا بعاد وسیعی گشترش و توسعه پیدا کرده وهر روزه  شاهد هستیم که شرکتهای نوپا و جدیدالتاسیس با محصولات نوتری وارد بازار جهانی می شوند.

سایر شرکتها در مقابل این تغییرات موجود همواره با این مشکل مواجه بوده اند که برای بقا و دوام خود یا باید بازار را ترک نمایند و یا اینکه قادر باشند در خطوط تولیدی موجود تغییراتی بوجود آورند.

و در این راستا غالب شرکتها راه دیگری را برگزیده اند که ترکیب با سایر شرکتهاست تا ازاین راه بتوانند یک واحد عملیاتی جدیدی در سطح گسترده تری ایجاد نمایند.

با ادغام این شرکتها، شرکتهای جدیدی وبا سرمایه بسیار انبوهی ایجاد شده که توجه همگان را بخود معطوف داشته اند بنابراین یک ترکیب تجاری موقعی رخ می دهد که دو یا چند شرکت در شرایط عادی برای کنترل بهم ملحق شوند.

در چند دهه گذشته بسیاری از شرکتها گسترش وتوسعه ی شرکتهای خود را از طریق ترکیب واحدهای تجاری آسانتر تشخیص داده اند ترکیب واحدهای تجاری ممکن است به صورت یکی از اشکال قانونی زیر انجام پذیرد.

1-جذب : یک نوع ترکیب تجاری است که فقط یکی از شرکتها باقی می ماند و سایر شخصیت ها ماهیت خود را ازدست می دهند، داراییها و بدهیهای شرکت جذب شده فقط به شرکت جذب کننده انتقال می یابد.

2-ادغام : ترکیب تجاری است که هر دو یا چند شرکت ترکیبی منحل شده و داراییها و بدهیهای هر دو یا چند شرکت به یک شرکت جدیدالتأسیس انتقال می یابد عملیات جداگانه قبلی شرکتهای منحل شده به صورت یک شخصیت قانونی تداوم خواهد یافت.

3-تحصیل سهام : این عمل موقعی اتفاق می افتد که یک شرکت بتواند سهام دارای حق رای شرکت دیگری را تحصیل کرده، و بدین ترتیب کنترل آنها را در دست گیرد هر دو شرکت به عملیات جداگانه قبلی خود ادامه می دهند لکن با هم مرتبط هستند.

سرمایه گذاری در سایر شرکتها خرید سهام سایر شرکتها به منظور جلوگیری از وجوه را که شرکت و یا به منظور اعمال مدیریت و یا کنترل آنها شرکت خریدار شرکت سرمایه گذار یا «اصلی» می نامند.

عنوان شرکت فروشنده صحیح نیست چون اوراق سهام را سهامداران می فروشند نه شرکت را و شرکت فروشنده را شرکت سرمایه پذیر یا شرکت فرعی می نامند.

اعمال مدیریت وکنترل شرکتهای فرعی بستگی به میزان و تعداد سهامی دارد که در دست شرکت اصلی است و معمولا به صورت زیر می باشد.

در صد سهامی که توسط شرکتاصلی خریداری شده است

قراردادهای غیر رسمی به این میثاقهای غیر رسمی بصور مختلفی به وجود می آیند.

الف: قراردادهای عقلانی ساده ممکن است یک روابط طولانی مسالمت آمیز بین شرکتهای ترکیبی را ایجاد نماید: نظیر شرکتهای پیمانکاری

ب: شرکتهایی که هر دو طرف به یکدیگر وابسته می باشند و ممکن است هیات مدیره مشترک داشته باشند. در این حالت احتمالا یک و یا چند نفر از اعضای هیأت مدیره در هر دو شرکت یکی می باشد.

قراردادهای رسمی: ترکیب رسمی شرکتها معمولا باقراردادهای نوشته شده ومدونبه مرحله اجرا در می آید این قراردادها شرایط ترکیب را مشخص می کنند از جمله : شکل ترکیب مواردی که باید مبادله گردد و حقوق و مسئولیتهای شرکتهای ترکیبی.

روش حسابداري اتحاد منافع ققط موقعي اتفاق مي افتد كه يك شركت سهام داراي حق راي خود براي تحصيل دارايي يا سهام شركت ديگر به كارگيرد. از طرف ديگر اگر شركتي داراييها يا سهام عادي شركت ديگري را خريداري نمايد.

هنگامي كه امر خريد به صورت پذيرفت سهامداران شركت فرعي حقوق خود را از دست مي دهند و شركت اصلي حقوقي در شركت فرعي پيدا مي كند اگر شركتي با پرداخت وجه نقد سهام يا دارايي شركت را تحصيل نمايد.

مالكين شركت تحصيل شده به عنوان سهامداران شركت تركيب شده محسوب نمي شوند

روش حسابداري خريد:

100,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت کتاب مديريت مالي 2
  • پاورپوینت کتاب حسابداري دولتي
  • پاورپوینت سازمان هاي پولي و مالي
  • پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای
  • پاورپوینت مبانی ورشکستگی
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی