پاورپوینت کتاب مديريت مالي 2

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت کتاب مديريت مالي 2 دارای 617 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

فصل اول: مديريت دارايي هاي جاري

فصل دوم:  تامين مالي كوتاه مدت

فصل سوم:  مديريت سرمايه در گردش

فصل چهارم:  بازارهاي پول و سرمايه

فصل پنجم: تامين مالي ميان مدت و بلند مدت

فصل ششم: اجـــاره دارائيهــا

فصل هفتم: سهام  عادي

فصل هشتم: بدهي بلند مدت وسهام ممتاز

فصل نهم: اوراق بهادار قابل تبدیل وحق خرید سهام

   مقدمه :

براي بسياري از شركتها سهم سرمايه گذاري در دارايي هاي جاري از كل دارايي ها بيش از 50% است .

مديريت دارايي هاي جاري بيشتر از مديريت هزينه ماشين آلات و تجهيزات نيازمند دقت است .

   سه جنبه هريك از دارايي ها :

1- ويژگيهاي اصلي دارايي مورد نظر و چگونگي كاربرد آن در شركت

2- هزينه و فايده سرمايه گذاري در دارايي ها

3- مخاطره سرمايه گذاري در دارايي ها

   اصول سرمايه گذاري در دارايي هاي جاري

1- اگر چه مقدار سرمايه گذاري در دارايي هاي جاري روزانه متغيير است به منظور تجزيه و تحليل دارايي جاري متوسط ميزان سرمايه گذاري در دوره  زماني خاص مورد استفاده قرار دارد .

2- ميزان سرمايه گذاري و همچنين نوع دارايي جاري مورد نظر ، متغير هاي تصميم گيري مهمي هستند .

3- تصميم در مورد سرمايه گذاري در يك نوع دارايي جاري معمولاٌ از تصميم در مورد سرمايه گذاري در نوع ديگري ازدارايي جاري مستقل نيست .

   1-2-1 موجوديها :

مسئله مالي اصلي، تعيين سطح مناسب سرمايه گذاري در موجوديها و تصميم گيري در اين مورد است كه در هر دوره چه مقدار موجودي بايد نگهداري شود .ابتدا انواع موجودي را بررسي مي كنيم .

   انواع موجوديها :

مواد خام : كالاهاي خريداري شده براي ساخت محصول هستند .

كار در جريان ساخت : كالاهايي هستند كه در فرايند توليد كامل نشده اند .

كالاهاي ساخته شده : كالاهايي هستند كه آماده براي فروش اند .

1-2-3 تصميم اصلي در مورد موجوديها :

موجوديها داراي دو ويژگي مشترك هستند :

بدست آوردن موجودي مستلزم هزينه است .

نگهداري موجودي داراي هزينه است .

نرخ كاهش موجوديها بر اثر استفاده را نرخ استفاده مي خوانيم .

1-2-3 مزاياي سرمايه گذاري در موجوديها :

راه بررسي تصميم اصلي در مورد موجوديها ، سرمايه گذاري بيشتر در موجوديها هزينه سفارش را كاهش مي دهد و امكان استفاده از تخفيف خريد را پديد مي اورد با اين حال مزاياي مزبور از طريق افزايش هزينه نگاهداري خنثي مي شود .

الف ) اجتناب از كمبود موجوديها :

كمبود موجوديها پر هزينه است  . اگر قلم مورد نظر كالاي شناخته شده باشد مشتري ممكن استكالارا از فروشنده ديگري خريداري كند بنابراين سود حاصل از فروش از دست خواهد رفت .

كمبود موجوديهاي مواد خانم و كار در جريان ساخت نيز ممكن است باعث توقف توليد شود كاركنان دستمزد دربافت مي كنند بدون اينكه كالايي توليد شود و راه اندازي مجدد برخي از فرايندهاي توليد بسيار پر هزينه است .

بمنظور اجتناب از كمبود موجودي ، شركتها معمولاًٍ موجودي احتياطي نگاهداري مي كنند موجودي احتياطي حداقل موجودي يك قلم كالا با توجه به نرخ استفاده مورد انتظار و زمان مورد انتظار براي دريافت سفارش است .

بهترين مقدار موجودي احتياطي براي يك قلم خاص به هزينه كمبود موجودي و تغيير پذيري نرخ استفاده وزمان زمان تحويل بستگي دارد . چنانچه نرخ استفاده و زمان تحويل را پيش بيني كرد .

مزاياي بازاريابي:

هرچه تعداد اقلامي كه بايد نگهداري شود افزايش يابد فروش همه اقلام افزايش مي يابد . ميزان فروش توليد كننده اي كه در انبار خود از همه محصولات دارد بيشتر از توليد كننده اي است كه تنها اقلام پر تقاضا را نگهداري مي كنند .

سفته بازي روي موجودي ها :

مدير مالي بايد سرمايه گذاري سفته بازانه روي موجودي ها را در حد محافظه  كارانه اي نگهدارد زيرا سرمايه گذاري مزبور ممكن است در حد افراطي پر هزينه و پر مخاطره باشد.

مخاطره سرمايه گذاري در موجوديها:

عمده ترين مخاطره سرمايه گذاري در موجوديها ، احتمال كاهش قيمت بازار موجودي تاحد بيشتر از قيمت آن است كه اين امر باعث زيان در نگهداري موجودي مي شود .

مخاطره كاهش قيمت موجودي به نوع موجودي بستگي دارد موجودي         كالاي ساخته  شده  غالباَ  به  خاطر تغييرات تكنولوژي كاهش ارزش پيدا مي كند تغييرات تكنولوژي ممكن است باعث عدم فروش يا كاهش قيمت كالا شود .

مديريت حسابهاي دريافتني :

از نظر مدير مالي ارزش پولي حسابهاي دريافتني را مي توان به دو بخش تقسيم كرد : يك بخش هزينه نقدي شركت براي تامين كالاهايي كه فروخته شده اند و بخش ديگر تفاوت بين هزينه هاي نقدي و فروش كالاهاست.

تصميم در مورد اعطاي اعتبار:

معمولاَ شركتها به سه گروه از مشتريان خود اعتبار مي دهند ساير شركتها افراد و واحدهاي دولتي بحث رابه اعطاي اعتبارات به ساير شركتها و افراد محدود مي كنيم .

اعطاي اعتبار به افراد:

شركتها غالياَ براي افرادي كه از شركت كالا مي خرند اعتباري در نظر مي گيرند . معمولاَ تجار كوچك به مشتريان خود مستقيماَ اعتبار نمي دهند بلكه كارتهاي اعتباري مشتريان را مي پذيرند .

ارزيابي مخاطره :

60,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت بهره وري
  • پاورپوینت کتاب مديريت مالي 1
  • پاورپوینت فرآيند تجارت الكترونيكي در ايران و جهان
  • پاورپوینت مبانی ورشکستگی
  • پاورپوینت حسابداری پیشرفته 2
  • برچسب ها : , , , , , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی