پاورپوینت مدیریت پروژه

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت مدیریت پروژه دارای 17 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مدیریت پروژه

مثلث کنترل پروژه

مدیریت زمان پروژه

قانون پارکینسون

نرم افزار MS.project

روابط در فعالیتهای نمودارهای گانت

مدیریت پروژه

مدیریت پروژه یا کنترل پروژه یکی از اصلی ترین ارکان یک پژوهش و فرآیند در جهت حفظ مسیر پروژه می باشد که در حال حاضر می توان گفت تمامی شرکت ها از مبحث کنترل پروژه برای پیش بینی وضعیتشان استفاده می کنند.

برای سهولت در امر کنترل پروژه نرم افزارهایی همچون MS Project وPrimavera project planner(p3)  و … استفاده می شود.

کنترل پروژه در این راه از سه عامل زیر بهره می گیرد :

تعیین وضعیت واقعی پروژه

مقایسه وضعیت واقعی با برنامه

در نظر گرفتن اقدام اصلاحی

مثلث کنترل پروژه

هــزینــه

حوزه طـــرح

برنـــامـه زمـــانی

هزینه ، حوزه و زمان سه عنصر ضروری هر پروژه هستند .

تغییر یک ضلع از مثلث روی اضلاع دیگر مثلث (حاقل یک ضلع مثلث )تاثیر می گذارد .

تغییر فاکتور زمان

اگر “مدت زمان ”انجام پروژه در جدول زمانبدی کاهش یابد ، آنگاه ممکن است مجبور به افزایش “هزینه” شویم و اگر اینگونه نباشد آنگاه باید “حوزه” را کم کنیم .

تغییر فاکتور هزینــه

کاهش هزینه که منجر به افزایش زمان و کاهش حوزه می گردد .

تغییر فاکتور حوزه

افزایش حوزه که منجر به افزایش زمان و افزایش هزینه می گردد .

مدیریت زمان پروژه

عامل” زمان ” در مدیریت پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است  .

مدیریت زمان پروژه دربرگیرنده ی فرآیندهای مورد نیاز جهت حصول اطمینان از تکمیل به موقع پروژه است.

با مشخص شــدن فعاليتــها و نــوع ارتباط با يـكديــگر بر اساس ساختار زماني هر فعاليت ، شبكه زمانبندي پروژه از سطوح زيرين تا اصلي ترين سطح تهيه خواهد شد.

اين ساختار امكان برنامه ريزي و كنترل زماني هر يك از بسته هاي كاري و همچنين زير پروژه ها را فراهم آورده و نهايتاً با گذشت زمان و به طور مستمر به هنگام(up to date) خواهد شد .  .

اطلاعات مورد نياز جهت به هنگام سازي برنامه زمانبندي را مي توان با برگزاري جلسات هفتگي منظم در كارگاه بدست آورد.

در مدیریت زمان پروژه تعیین واحد زمانبندی پروژه(Planning Unit)  از اهم کارهای برنامه ریزی است . لذا زمان در مدیریت پروژه با زمان عادی بسیار متفاوت است.

قانون پارکینسونParkinson’s Law

آقای پارکیسون در سال 1955 به تجربه دریافتند که :

Work expands so as to fill the time available for its completion

کارها به اندازه‌ای کش پیدا خواهند کرد تا زمان تخصیص داده شده به خود را دربرگیرند.

لذا با عنایت به قانون پارکینسون در تخمین زمانها سعی خواهیم کرد تا آنجا که ممکن است زمانهای اضافی فعالیت را کم کرده و حداقل زمان را تخمین بزنیم . البته این بدان معنی نیست که زمان غیر واقعی تخمین بزنیم.

حتما دقت کردید که اگر برای یک امتحان که دو روز وقت نیاز دارد اگر یک هفته وقت تخصیص دهید تمام یک هفته مشغول مطالعه خواهید شد! بله در خیلی از موارد کارها گرایش به انطباق‌پذیری با زمان تخصیص داده شده دارند که این مفهوم اولین بار توسط آقای پارکینسون ارایه شد.

نرم افزار MS.project

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت مديريت و کنترل پروژه
  • پاورپوینت مدیریت ریسک
  • پاورپوینت کنترل پروژه
  • برچسب ها : , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی