پاورپوینت سيستم مديريت توليد بهنگام

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت سيستم مديريت توليد بهنگام دارای 41 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

دلايل تأكيد بر توليد ناب به عنوان يك راهبرد موفق

سيستم ناب در سازمانهاي خدماتي

وظايف مديريت در اجراي اصول ناب

وظايف عمده مديريت در سيستم ناب

دلايل شركتهايي كه از روش سنتي استفاده مي كنند:

اتلاف و توليد ناب

ارزيابي تغييرات در جهت توليد ناب (عناصر توليد ناب)

مولفه هايي در جهت توليد ناب

نقاط ضعف تكنيك ناب

مديريت به موقع موجوديها

ويژگيهاي عمده سيستم مديريت به موقع موجوديها در فرآيند توليد

سيستم مديريت به موقع خريد

ويژگيهاي عمده سيستم مديريت به موقع خريد

نتيجه گيری

چکیده

لازمه رقابت در دنیای تولید کنونی بهره گیری از تمام فنون،ابزارها و ایده های جدید ناب است.در نیمه دوم قرن بیستم،تولیدکنندگان جهان با رقبایی جدید مواجه شدند که با نیمی از سرمایه وامکانات لازم،محصولات را با کیفیتی بهتر،تنوعی بیشتر و با قیمیت پایین تر به بازار جهانی عرضه می کردند.

یکی از این تکنیک های جدید تولید ناب است که برخواسته از صنعت خودروسازی است.

با توجه به این که صنعت خودروسازی یک صنعت مادر و به تعبیری((صنعت صنعتها))محسوب

می شود و از طرف دیگر با لحاظ کردن پتانسیل های عظیم و اهمیت صنعت خودروسازی در زمینه توسعه و اشتغال زایی،اجرای موفق اصول ناب در این صنعت منجر به افزایش چشمگیر توان رقابتی تولید کنندگان داخلی با بهرهگیری از ویژگیهای تولید ناب در کاهش مداوم هزینه ها وقیمتها می شود که طبعأبه دیگر صنایع نیز سرایت خواهد کرد.

تولید ناب در واقع شیوه تولیدی است ضمن به کارگیری فواید تولید انبوه و تولید دستی، با هدف کاهش ضایعات وحذف هر فعالیت بدون ارزش افزوده شکل گرفته است.بر این مبنا تکنیک ناب با کمک مجموعه ابزارهای خود می تواند نقش بنیادینی در اصلاح و بهبود فرایندها داشته باشد.

مقدمه

قرن بیستم شاهد دو انقلاب در صحنه تولید بود. انقلاب اول را پس از جنگ جهانی اول هنری فورد و آلفرد اسلون پی ریزی کردند که منجر به ظهور تولید انبوه و پایان عصر تولید صنعتی (تولید دستی) شد و انقلاب دوم توسط ((تاایچی اهنو)) در شرکت خودروسازی تویوتا صورت گرفت که با محوریت حذف اتلاف،اتمام عصر تولید انبوه و زایش تولید ناب را در پی داشت.پس می توان سه مرحله را در شیوه های تولید در نظر گرفت:

تولید دستی(مبتنی بر حرفه و هنر):

در این شیوه تولید،کارگران ماهر با به کار گیری ابزار آلات ماشینی جند کاره،محصولاتی غیر استانداردرا در حجم کم وتنوع بالا به صورت سفارشی برای خریدارانی خاص تولیدمی کردند،طبیعی است که این ویژگی منجربه قیمت محصول می شد. امروزه در ساخت ماهواره ها، سفینه های فضایی و مشتریان با سلیقه های خاص این شیوه کاربرد ندارد.

تولید انبوه:

این شیوه تولید اولین بار توسط آدام اسمیت در قرن هجدهم مورد تحقیق قرار گرفت و بر تخصص و تقسیم کار و مفاهیمی چون مقیاس اقتصادی تولید و شیوه های تجزیه و تحلیل هزینه و سود وحجم فعالیت تأکید دارد. از ویژگی های دیگر این شیوه تولید این است که محصول توسط متخصصان طراحی و بوسیله کارگران غیر ماهر تولید می شود. نیروی کار به آموزش کم احتیاج دارد و سازماندهی به صورت ادغام عمودی کامل است. تنوع محصولات نیز محدود است ولی به خاطر حجم بالای تولید روند قیمت ها نزولی است.

تولید ناب:

زادگاه تولید ناب،شرکت تویوتا در جزیره ناگویای ژاپن است. در دهه 1930 ای جی تویودا با مهندس شرکت (تاایچی اهنو) به آمریکا سفر کرده و از شزکت اتومبیل سازی فورد بازدید کردندو به این نتیجه رسیدند که اصول تولید انبوه قابلیت پیاده سازی در ژاپن را ندارد زیرا این سیستم پر از اتلاف است. بر این مبنا، آنها شیوه جدیدی را که بعدها ((ناب)) نام گرفت ایجاد کردند.

دلايل تأكيد بر توليد ناب به عنوان يك راهبرد موفق

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت مديريت توليد و عمليات
  • پاورپوینت مديريت توليد و عمليات
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی