پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی دارای 13 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

بازاریابی در عصر دیجیتال :

در e-mail marketing  چه الویت هایی را باید در نظر بگیریم؟

نمونه هایی از ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتال

بازاریابی در عصر دیحیتال :

در یک دهه اخیر با رشد روز افزون کسب و کار شرکت های برتر در عصر دیجیتال نظیر google,facebook مدلهای کسب و کار نوینی پدید آمده اند. بر این اساس ضروری است دانش صاحبان کسب و کارها و مدیران بخش های مختلف در سازمان ها به روز رسانی شود. یکی از مهم ترین حوزه های مورد بحث در عصر دیجیتال بازاریابی می باشد که متخصصان این حوزه می بایست با دانش نوین بازاریابی آشنا شوند.امروزه در عصر دیجیتال مکانیزم بازاریابی در کسب و کارها به دلیل وجود ارتباطات گسترده و ظهور تکنولوژی های پیشرفته به طور کامل متحول شده است.

بر این اساس پارادایم جدیدی در کسب و کار به نام بازاریابی دیجیتال مطرح شده است.در سال های اخیر مشتریان از طریق ارتباط با شبکه ی جهانی اینترنت و فضای مجازی اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات مختلف دارند.سازمان ها نیز برای ارتباط با مشتریان به کانال های ارتباطی نظیر وبسایت های اینترنتی،شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل دسترسی دارند.لذا در عصر دیجیتال می بایست مکانیزم بازاریابی بر اساس مفاهیم،ابزارها و تکنیک های نوین دیجیتالی پایه گذاری شود.

در گذشته روش هایی برای بازاریابی وجود داشت که ما اکنون به آنها روش های سنتی می گوییم این روش ها مواردی چون رادیو،تلوزیون،چاپ و نشریات و بیلبورد های تبلیغاتی را شامل میشوند که اشکالاتی هم داشتند از جمله:

۱-روش های گران و پر هزینه ای هستند که شرکت های کوچک توانایی استفاده از آنهارا ندارند

۲-روش هایی هستند بدون بازخورد آنی

درست است که اینترنت محور اصلی و بنیادی بازاریابی دیجیتال است اما این نوع بازاریابی بسیار فراتر و گسترده تر از بازاریابی اینترنتی است

از سال ۲۰۰۵ به بعد نشان داده شده است که استفاده از بازاریابی اینترنتی کاهش یافته و استفاده از بازاریابی دیجیتالی افزایش یافته.

بازاریابی دیجیتال ابزارها و راهکار های بیشتری را نسبت به بازاریابی الکترونیکی در بر دارد و بازاریابی الکترونیکی هم نسبت به بازاریابی اینترنتی به همین صورت است.

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال های دیجیتال چه آنلاین و چه غیر آنلاین انجام میشود.در این روش از تمام کانال ها و ظرفیت های موجود در دنیای دیجیتال استفاده میشود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف کننده داده شود.

پس بازاریابی دیجیتال محدود به اینترنت و یا رسانه های الکترونیکی نیست در واقع استفاده از فناوری های دیجیتال جهت ایجاد کانال های  آنلاین و غیر آنلاین برای دسترسی به بازار است.

۱-بازاریابی دیجیتال هم بستر های سخت افزاری را شامل می شود و هم بستر های نرم افزاری را

۲-بازاریابی دیجیتال نسخه ی جهش یافته ی بازاریابی سنتی است که در دنیای دیجیتال مطرح می شود

۳-در بازاریابی دیجیتال بحث محوری فناوری نیست بلکه محور آن تجارت است و در هسته ی آن مشتری و ادامه ی رابطه با مشتری وجود دارد تا پویایی داشته باشد

۴-بازاریابی دیجیتال زمانی بهترین اثر بخشی را دارد که به صورت یکپارچه با دیگر استراتژی ها و روش های ارتباطی به کار گرفته شود مانند ارتباط چهره به چهره،تلفن،نامه و…

۵-ابزار و روش های بازاریابی دیجیتال باید در تمام فرآیند خرید به مصرف کننده خدمت رسانی کنند مانند پیش فروش،هنگام خرید،پس از فروش و ادامه ی ارتباط با مشتری

نمونه هایی از ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتال:

انواع رایانه ها

بیلبورد های دیجیتال

تلویزیون های دیجیتال

موبایل و تبلت ها

رادیو

تلویزیون های اینترنتی

وبسایت ها

ایمیل

نرم افزارهای پیام رسان جمعی

پیامک

شبکه های مجازی

ارتباطات بیسیم

پایگاه های داده

امروزه استفاده از ابزار های دیجیتال یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است

این ابزارها دارای ویژگی هایی چون شخصی بودن،در دسترس بودن،تعاملی بودن به همراه هزینه ی پایین اطلاع رسانی در آن ها آن ها را تبدیل به یکی از مهمترین و اثر بخش ترین رسانه های تبلیغاتی نموده

بر اساس لیستی که مطرح شده کسی که قصد موفقیت در بازاریابی دیجیتال را دارد باید ۱۰ مهارتی که گفته میشود را داشته باشد.چنین فردی باید تفاوت های ظریف موجود در هر شبکه را بداند و بداند که هر کدام از کانال های اجتماعی و دیجیتال چگونه کار میکنند و باهم تعامل دارند به طور مثال facebook با twitter من چه تفاوتی باید باهم داشته باشند؟

در e-mail marketing  چه الویت هایی را باید در نظر بگیریم؟….

مهارت

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت کسب و کار اينترنتي
  • پاورپوینت دستورالعمل تدوین طرح کارآفرینی
  • پاورپوینت مدل های الکترونیکی
  • پاورپوینت مدیریت کسب و کار و بهره وری
  • پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی