پاورپوینت بازارساز

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت بازارساز دارای 18 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تعاريف و مفاهيم

عوامل مؤثر بر فعاليت بازارساز

طبقه بندی

روشها

الزامات

نمونه ها

منابع و مآخذ

منابع

ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

گزارشات گروه بین الملل بورس نیوز

حیدرآبادی، کاوه، تجارت آنلاین، انتشارات رسام،۱۳۸۹.

استراتژی های کسب و کار ، چگنی، انتشارات آتی نگر،1392

مرجع کامل بازاریابی الکترونیکی ،فرجامی،انتشارات آتی نگر،1394

تعاریف و مفاهیم

بازارساز شخصي یا شرکتی است كه به‌موجب قرارداد با يك شركت قسمتی از منابع خود را به‌منظور عملیات بازارسازي اختصاص داده است. سهامدار عمده بر حسب اين دستورالعمل مي‌تواند رأساً بازارسازي نمايد. (دستورالعمل اجرایی بازارسازي سهام)

بازارساز به معامله گری گفته می شود که پیشنهادهای دو طرفه خرید و فروش را ارایه می کند و بازاری دو طرفه برای سهم مورد نظر به وجود می آورد.(گروه بین الملل بورس نیوز)

بازارسازی فعالیتی است که طی آن، پیشنهادهای فروش و خرید متعددی در قیمت های مشخص ارایه می شود و بدین وسیله بازار را آماده معامله در آن قیمت ها در زمان معاملات روزانه می نماید. .(گروه بین الملل بورس نیوز)

عوامل مؤثر بر فعاليت بازارساز

عرض بازار: وجود جريان مستمر دو سويه، سفارشات خريد و فروش سهام و به عبارتي حضور تعداد زيادي از خريداران و فروشندگان حول ارزش ذاتي.  مشخصه اصلي اين بازار قدرت نقد شوندگي (Liquidity) بالاي بازار است .بازار سازها در اين بازار ها با ميزان سود كمتر يعني تفاضل يا spread پائين تري نيز به فعاليت مي پردازند.

عمق بازار : وجود جريان پيوسته سفارشات خريد و فروش در قيمت هاي بالاتر و  پائين تر از قيمت تعادلي را عمق بازار مي نامند .

بازارسازها در بازار هاي با ژرفاي زياد  با كمترين تفاضل قيمت خريد و فروش نيز به فعاليت خود ادامه خواهند داد.

نسبت سرمايه گذران اطلاعات مدار به نقدينه مدار

سرمايه گذاران بازار مشاركت به دو گروه تقسیم مي شوند: گروهي از آنان منابع مالي راكدي دارند و به دنبال محلي براي سرمايه گذاري اين منابع هستند اما گروه دوم افرادي هستند كه معتقدند در مورد يك شركت خاص اطلاعات بهتر و بيشتري در اختيار دارند اين افراد با استفاده از اطلاعات خود به ارزيابي بهاي سهام آن شركتها پرداخته و در زمان مناسب اقدام به خريد يا عرضه اوراق خود مي نمايند .

سودآوري فعاليت بازارسازها بستگي به تعداد بيشتر سرمايه گذاران نقدينه مدار دارد همينطور چنانچه سرمايه گذاران اطلاعات مدار اطلاعات نادرستي داشته باشند موجب منافع بازارسازها مي شوند از سوي ديگر همواره اطلاعات مدارهايي كه اطلاعات درست كسب كرده اند باعث زيان بازارسازها خواهند شد.

پس هر گاه تعداد سرمايه گذاران اطلاعات مدار نسبت به نقدينه مدار افزايش يابد احتمال زيان در فعاليت بازارسازي نيز افزايش خواهد يافت و مسلماً بازارسازها متقاضي تفاضل يا spread بيشتري خواهند بود.

طبقه بندی بازارسازها

مزایده : فراهم نمودن بستر است که در آن کاربران اینترنتی بتوانند با شرکت کردن در مزایده های آنلاین کالاهای موجود را با قیمت های باورنکردنی خریداری نمایند.هدف راه اندازی خریدی ارزان با نوعی حس رقابت برای کاربران بوده است.

عرضه محصولات با قیمت ثابت : سایت شرکت های تولیدی

روشهای بازارسازی

در روش اول بازارساز يك واسطه معامله است و به ازای انجام فعالیت های خرید و فروش ، کالا یا خدمات چه بصورت فیزیکی و چه بصورت مجازی اقدام به اخذ مبلغی از طرفین می نماید .

روش دوم معاملات مالكيتي است كه در آن بازارسازها از طريق در اختيار گرفتن سهم و مالكيت آن در مدت مورد نظر و سپس فروش همان سهام در قيمت بالاتر سود متعارف را كسب مي كند.

الزامات یک بازار ساز

ماهيت كاري بازارسازها به گونه اي است كه آنان نياز به دانش گسترده از مسائل كلان اقتصادي و بازار سرمايه دارند.

تحليل گري مالي اصل ضروري و حياتي اين كار است در اينجا ذكر اين نكته ضروري به نظر مي رسد كه بازارسازي در (Developed Markets ) بازارهاي توسعه يافته با بازارهاي كشورهاي درحال توسعه (Emerging  Markets) بسيار متفاوت است چرا كه در بازارهاي توسعه يافته عامل ثبات نقش اساسي در تحليل گريهاي مالي ما دارد در حاليكه در بازارهاي در حال توسعه با بازارهاي مالي كشورهايي مواجه مي شويم كه غالباً به لحاظ مسائل هاي سياسي، اقتصادي و خط مشي گذاريها كم ثبات بوده و عامل تحول و بي ثباتي به شدت در آن مشاهده مي گردد

نمونه ها

شیپور

با سه سال سابقه جهت خرید وفروش لوازم دسته دوم راه اندازی شده ، شیپور بازاری برای تمام فروختنی‌ها و نیازمندی‌های شماست تا بدون هیچ واسطه و هزینه‌ای درعین سادگی داد و ستد نمائید.

اگر فروشنده‌اید، می‌توانید در کمتر از دو دقیقه یک بازار برای چیزی که دارید بسازید.

«شیپور»، نیازمندی‌ها را با صدای بلند «اطلاع‌رسانی» می‌کند و فروختنی‌ها را «جار» می‌زند، و اسم آن هم از همین جا آمده است. . آگهی‌ها صددرصد رایگان است و کالاهای شما را به پول تبدیل می‌کند

ایسام

در سایت ایسام با دوسال سابقه علاوه برخرید وفروش آنلاین ،امکان برگزاری مزایده نیز وجود دارد و شما می توانید در مزایدات این سایت که توسط دیگر کاربران فراهم شده شرکت نمائید.

می‌توانید کالاهایتان را بدون هزینه ثبت کنید و فقط زمانی که فروش انجام شد، ایسام کارمزد خود را بر می‌دارد. در سایت ایسام شما پس از اطلاع از فروش کالایتان،  نسبت به ارسال کالا اقدام نموده و کالا را برای خریدار ارسال می نمایید.
سایت ایسام این امکان را برای شما به وجود آورده تا بدون صرف هیچ هزینه ای، سریع و آسان فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نموده و به صورت آنلاین محصولات خود را به روشهای مختلف بفروش برسانید. هدف ایسام همگانی کردن تجارت الکترونیک در کشور می باشد. مزیت ایسام برای خریداران این است که فقط زمانی پول به فروشنده پرداخت می‌شود که خریدار، کالای موردنظر را دریافت کرده و از صحت آن مطمئن شود.

گروه علی‌بابا

در دسامبر ۱۹۹۸ جک ما و ۱۷ نفر دیگر از مؤسسین، نسخه اولیه فروشگاه اینترنتی علی بابا را افتتاح نمودند. گروه علی‌بابا  یک شرکت تجارت الکترونیک چینی است که فروش و خدمات پس از آن را به شکل مصرف کننده به مصرف کننده، بنگاه به مصرف کننده و بنگاه به بنگاه از طریق پورتال وب فراهم می کند.

این گروه در زمینه‌هایی چون: فروشگاه اینترنتی، یک سیستم خرده فروشی، و رایانش ابری فعالیت می‌کند. در سال ۲۰۱۲ دو پرتال علی بابا ۱٫۱ تریلیون دلار معادل ۱۷۰ میلیارد دلار فروش داشته است؛ که این رقم بیشتر از مجموع فروش دو رقیب خود یعنی آمازون و ای بی می‌باشد.

در سپتامبر ۲۰۱۳ این هلدینگ جهت عرضه اولیه وارد ایالات متحده شد.

در این وب سایت اینترنتی که در آن میلیاردها کالا ارایه می‌شود، همچنین این وب سایت جز ۲۰ وب سایت برتر دنیا به شمار می‌رود.

پرتال علی بابا با ایده ارتباط بین تولیدکنندگان چینی و مشتریان ورای

مرزهای چین کسب و کار خود را آغاز نمود.

 ۸۰ درصد فروش آنلاین در کشور چین توسط گروه علی بابا انجام می‌گیرد.

اهداف

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت بازارهای ایرانی
  • پاورپوینت بازاریابی
  • پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای
  • پاورپوینت بازار شناسی و مسائل بازار
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی