پاورپوینت اصول مذاکره

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت اصول مذاکره  دارای 49 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تعریف مذاکره

برای موفقیت در مذاکرات فروش بیمه باید:

بخش اول) ارتباط موثر

تعريف برقراری ارتباط

روشهای برقراری ارتباط

مهارتهاي لازم براي ايجاد ارتباط موثر

مهارت خوب گوش دادن

در برقراری ارتباط باید :

مهارت سخنوري

قوانین اصلی در ارتباط دو جانبه

لزوم یادگیری زبان بدن

ارتباطات غیر کلامی

موضع طرف مذاکره

بخش دوم)اصول مذاکره

استراتژی های مذاکره

اقدامات اساسی در مذاکره

برنامه ريزی برای مذاکره

تضاد و مجادله در مذاکره

توصیه های کلیدی در مذاکرات فروش بیمه

تعریف مذاکره

مذاکره عمل يا فرآيند  گفتگو با ديگری برای دستيابی به توافق بر سر مساله ای خاص است .

مذاکره نوعی ابزار ارتباطی بین دو طرف است که به منظور نیل به توافق در باره منافع مشترک و در عین حال متضاد به کار گرفته می شود.

با دقت در این دو تعریف در می یابیم که در هر دو تعريف، دو عنصر گفتگو و توافق وجود دارد .

برای موفقیت در مذاکرات فروش بیمه باید:

توانایی برقراری ارتباط موثر داشته باشیم.

اصول و تکنیک های مذاکره را رعایت کنیم.

تعريف برقراری ارتباط

ارتباطات از نظر فراگردي” به كليۀ فعاليت ها گفتاري، نوشتاري و حركتي اطلاق مي شود كه براي انتقال معني و مفهوم از كسي به كس ديگر و يا از گروهي به گروه ديگر و يا از كس يا گروهي به تودۀ وسيعي به كار گرفته مي شود. ” تعریف برقراری ارتباط از ديدگاه كاري فروشندگان بيمه

“فرايند تبادل اطلاعات مابين فروشندۀ  بيمه و مشتري به منظور شناسايي نيازهاي مشتري و مشخص كردن توانمنديهاي شركت بيمه براي ارضاي آن نيازها “.

روشهای برقراری ارتباط

روشهای کلامی

روشهای غیرکلامی(Body Language)

مهارتهاي لازم براي ايجاد ارتباط موثر

الف) مهارت خوب گوش دادن

ب) مهارت سخنوري

ج ) مهارت ارايه بازخوردهاي مناسب (کلامی وغیرکلامی)

مهارت خوب گوش دادن

فرق شنيدن و گوش دادن :

شنيدن يك كارفيزيكي و جسماني بوده در حاليكه گوش دادن يك امر ذهني و رواني است .

شنيدن  به احساس مي انجامد در حاليكه گوش دادن به ادراك منتهي مي شود.

شنيدن لزوماً ارادي نبوده و جزء اعمال غير ارادي بدن است . در حاليكه گوش دادن كاملاً ارادي است .

اهميت گوش دادن

پژوهشي كه توسط “كيف” انجام شد بيانگر اين واقعيت است که بيشترين زمان كاري مديران به گوش دادن مي گذرد.
سایرمطالعات در زمينۀ تمرين مهارتهاي ارتباطي نشان مي دهد، بيشتر افراد نيازمند پرورش مهارت خوب گوش دادن هستند، زيرا هيچكس تمريني دراين زمينه ندارد .

در برقراری ارتباط باید :

خوب گوش بدهیم تا منظور و نیاز مشتری را درک کنیم .

طوری صحبت کنیم تا صحبت های ما گوش داده شود .

مهارت سخنوري

در مقولۀ  سخنوري ، عوامل بسياري مطرح است كه بيان تمامي اين عوامل از حوصلۀ  اين بحث خارج است . در اين بخش با توجه به نياز فروشندگان بيمه ، دو نوع مهارت با عنوان “ضريب سخنگويي”، “سبك هاي شنودي” و “مهارت سخنوری” افراد مطرح مي شود .

ضريب سخنگويي چيست؟

عوامل رهگشا:

اگر شنونده از ميزان سواد پاييني برخوردار است ، بايد با سرعت كمتري صحبت كنيم و برعكس؛

اگر شنونده داراي اطلاعات بيمه اي است، بايد با سرعت -بيشتري صحبت كنيم و برعكس؛

اگر زباني كه ما صحبت مي كنيم زبان دوم شنونده است، بايد با سرعت كمتري صحبت كنيم.

انواع سبكهاي شنودي :

سبك نتيجه اي

سبك چرايي

سبك فرايندي

سبک نتيجه ای

برخي از افراد حاشيه رفتن را دوست ندارند. آنها علاقمندند نتيجه و خط پاياني پيام ارتباطي را در آغاز بدانند .

نشانه ها

مهمترین نشانۀ سبک نتیجه ای عبارت” بروسراصل مطلب” و یا   ” لطفاً حاشیه نرید” است . سبك چرايي
آدمهاي دليل گرا مي خواهند منطق آنچه را كه كسي بيان مي دارد و يا پيشنهاد مي كند بدانند .

نشانه ها

مهمترین نشانه های سبک چرائی عبارتند از :
– نخستين تمايلشان اين است كه ”چراها ” را بدانند ؛
– اگرپرسش مستقيمي از آنها بشود ، پاسخ مي دهند ” بستگي دارد به“ …

سبك فرايندي

شنوندگان فرايندي دوست دارند موضوعات را به تفضيل مورد بحث قرار دهند. اينان ترجيح مي دهند پيش از بحث كامل، اطلاعات و زمينه اي در ارتباط با موضوع به دست آورند .

نشانه ها

مهمترین نشانۀ سبک فرایندی عبارت” لطفاً بیشتر توضیح دهید” است .

مهارت سخنوری

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت مقدمه‌اي بر ارتباطات و اصول و فنون مذاكره
  • پاورپوینت ارتباطات
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی