پاورپوینت کایزن دارای 22 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
کایزن چیست ؟
مثالی ساده برای درک بهتر معنی کایزن یا بهبود مستمر
کایزن، روح کیفیت ژاپنی
تاریخچه کایزن در ایران
کایزن و تویوتا
میزان فروش تویوتا در سالهای اخیر
هدف از تغيير بهبود مستمر بهره وری سازمانی
سه اقدام اساسی
مدیریت و کایزن
مدل مدیریت کایزن
فلسفه اصلی بهبود از طریق کایزن
شروع با کايزن
چه هنگام می توان ديدگاه کايزن را اجرائی کرد؟
کلیات اجراي كايزن
مبانی پايه اجراي كايزن
هزینه یابی كايزن
منافع ناشی از کايزن چيست ؟
كايزن يك مفهوم ژاپنی است که از تركيب دو واژه KAI به معنی تغییر و ZEN به معنی خوب تشکیل شدهاست و تعريف آن تغيير به سمت بهتر شدن يا بهبود مستمر و تدريجی است. در واقع كايزن بر اين فلسفه استوار است كه برای ايجاد بهبود در سازمان ها لازم نيست به دنبال تغييرات انفجاری يا ناگهانی باشيم، بلكه هر نوع بهبود يا اصلاح به شرط آنكه پيوسته و مداوم باشد، ارتقای بهره وری را در سازمان ها به ارمغان خواهد آورد.
معنی اصلی واژه کایزن ساده و گویاست: کایزن یعنی بهبود مستمر، بهبود مستمری که تمامی افراد یعنی مدیران، کارکنان و کارگران را در بر می گیرد: فلسفه کایزن براین اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی اجتماعی و زندگی خانوادگی باید پیوسته و مداوم بهبود یابد.
در سال 1379 ، با هماهنگي سازمان ملي بهره وري ايران ( NIPO ) و سازمان بهره وري آسيا ( APO ) ، دوره اي با عنوان كارگاه آموزشي كايزن عملي به مدت پنج روز براي جمعي از واحدهاي صنعتي استان يزد برگزار نمود .
نکته اساسی اين است که نگرش کارکنان از مديريت بالا دست تا کارکنان جديد استخدام نياز به تغيير دارند. کايزن می خواهد آن چيزی باشد که تمامی کارکنان آنرا بخواهند، زيرا میدانند که هم برای خودشان و هم شرکتشان مثمرثمر است و نمیتواند وسيلهای باشد که کارکنان به دليل فشار و دستور مديريت مجبور به اجرای آن شوند.
برای شروع کايزن به کارگيری کارشناسانی به غير از کارشناسان مؤسسه (بعنوان مشاور) بسيار موثر است.
مديران مي بايد شيوه ای را بسط و گسترش دهند تا منجر به ارائه بيشتر پيشنهادات و بيان هر چه بهتر عقايد کارکنان شود.
اجراي مرحله آماده سازي سازمان – 5S
استقرار نظام پيشنهادات – KSS
استقرار تدريجي حلقه هاي كيفيت – QCC
كنترل كيفيت فراگير TQC –
برنامه ريزي نگهداري و تعميرات بهره ور فراگير – TPM
توليد و يا عرضه خدمت به هنگام -JIT
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر