پاورپوینت بهبود مستمر

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت بهبود مستمر دارای 27 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تعريف بهبود

پارادايم‌ها

وظايف اصلي مديريت از نگاه بهبود مستمر

انواع بهبود

الگوهاي بهبود بهره وري

بهره‌وري

چـرا بهــره‌وري

برداشت‌هاي غلط از بهـره وري

موانـع ارتـقاءبهـره‌وري

رويكردهاي توسعه

تعريف بهبود

فرايندي است نظام‌مند و پويا به منظور  بازنگري و بهبود كيفيت در  خدمات، محصولات و فرايندهاي يك سازمان

پارادايم‌ها

پارادايم‌افكار، انديشه و باورهاي هر انساني است كه مانند يك فيلتر عمل مي كنند و داده‌ها و اطلاعات ورودي را بررسي و اجازه ورود در چهار چوب معيارهاي خود به مغز مي دهند و در واقع پارادايم بايد و نبايدها و تصويرهاي بينشي و تصميم‌هاي رفتاري ما را تشكيل مي دهند كه اگر اين پارادايم ها نوسازي و ترميم نشوند ، ما را در گذشته نگه مي دارند و خلاقيت و پذيرش افكار و باورهاي نو را از ما مي گيرند.

انواع بهبود

1-بهبود گام به گام:

ابزار‌هاي اين بهبود ISO9001،5S، Kaizen، مديريت بهره‌وري و … مي‌باشند . اين روش ريسك پاييني دارد، ازنيروهاي داخل سازمان استفاده مي‌كند، فرهنگ بهبود به صورت زير بنايي حاصل مي‌شود، سازمان هزينه زيادي متقبل نمي‌شود.

2- بهبود جهشي:

ابزار‌هاي اين روش شامل ISO9004،EFQM،مهندسي مجدد و … مي‌باشد . اين روش ريسك بالايي دارد،نيروي ويژه مي‌خواهد،آموزش‌هاي خاص مي‌خواهد، هزينه بالايي دارد، فناوري اطلاعات از ركن‌هاي اصلي اين بهبود مي‌باشد.

بهره‌وري

انجام كار درست به شيوه صحيح

كارايي به اضافه ثمر بخشي در كار و توليد

نگاه هوشمندانه به كار وزندگي بطور مستمر

كارآيي : به توانايي بدست آوردن ستاده از داده كمتر اطلاق مي گردد.(خوب كار كردن )

اثربخشي : به تطبيق نتايج حاصل از انجام كار با هدفهاي مورد نظر اطلاق مي گردد. (كارخوب كردن )

بهره وري = اثربخشي + كارآيي

به عبارت ديگر بهره وري عبارت است از

درست انجام دادن كار درست

چـرا بهــره‌وري؟

محدوديت منابع و لزوم استفاده بهينه از منابع موجود

ارتقاي سطح كيفيت محصول

كاهش هزينه‌ها

جهاني شدن اقتصاد و افزايش رقابت‌پذيري

لزوم حفاظت از محيط زيست

لزوم توجه بيشتر به خواست مشتريان

ارتقاي سطح درآمد مردم

موانـع ارتـقاء بهـره‌وري

30,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها
  • پاورپوینت کایزن
  • پاورپوینت سیر تحولات نگرش به موضوع نگهداری و تعمیرات
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی