پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري CRM

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري CRM دارای 73 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

اهداف مديريت ارتباط با مشتري

مشتري

ضرورت به کارگیری CRM

مزاياي اجراي «مديريت ارتباط با مشتري»

تاریخچه CRM

انواع فناوری CRM

مزایای بکارگیری سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری

مراحل اجرای CRM

دلایل حرکت سازمانها به سوی سرمایه گذاری بر مدیریت ارتباط با مشتری

مدل مفهومي(CRM) و اجزاي تشكيل دهنده آن

رفتار مشتري

تعريف رفتار

رابطة رفتار مشتري و «مديريت ارتباط با مشتري» (CRM)

سه رده تصميم گيري

فرآيند تصميم‌گيري رفتارمصرف‌كننده

مدل جامع رفتار مصرف كننده

عوامل موثر در فرآيند تصميم گيري خريد

استخراج عوامل تاثير گذار بر رفتار مشتري از مدلهاي مطرح شده

‌رضايت‌مندي مشتري چيست ؟

علل كسب رضايت مشتري

مزاياي رضايت‌مندي مشتري

فلسفه به حداكثر رساندن رضايت مشتري

عوامل مؤثر بر رضايت مشتري

انواع رضايت

اندازه گیری رضایت مشتری(CSM)

مدل عمومي اندازه‌گيري رضايت مشتري

انتظارات

شاخص‌هاي قابل اندازه‌گيري انتظارات

ادراكات

شاخص‌هاي قابل اندازه‌گيري مربوط به ادراك

ارزش درك شده

ابزارهاي سنجش رضايت مشتري

روش هاي اندازه گيري رضايت مشتري

اجزاي تأثيرگذار داخلي مديريت ارتباط با مشتري

زمان اجراي استراتژي مديريت ارتباط با مشتري

مزاياي استفاده از تكنولوژي مناسب

مزایاي مهم به کارگیري مدیریت ارتباط با مشتري در بانک

اصول CRM

جایگاه CRM در نظام بانکی ایران

نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتري در بانکهاي ایرانی

پیشنهادات

اهداف CRM

افزایش درآمد حاصله از فروش
•    افزایش میزان موفقیت در روابط با مشتریان
•    افزایش سود
•    افزایش میزان رضایت مشتریان
•    ارائه محصولات صحیح به هر مشتری
•    ارائه محصولات صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری
•    ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری
•    حمایت(خدمات پس از فروش)

مشتري

مشتري کیست ؟

مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی

طبقه بندي مشتریان

مفهوم جدید خدمت به مشتریان

ضرورت به کارگیری CRM

بهبود خدمات

رضایت مشتری

کاهش هزینه ها

ارتباط فرد به فرد حتی با میلیون ها مشتری

مزاياي اجراي «مديريت ارتباط با مشتري»

حفظ وفاداري مشتري

افزايش مقدار خريد

افزايش سود

ارزيابي مشتريان

تاریخچه CRM

الف) دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه)

ب) دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر)

ج) دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارشی‌سازی انبوه)

انواع فناوری CRM

CRM عملیاتی(Operational)

CRM تحلیلی(Analytical)

CRM تعاملی(Collaborative)

مزایای بکارگیری سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری

CRM یک واقعیت ملموس برای سازمان‌های تجاری است و به طور خلاصه مزایای زیر را برای سازمان به دنبال دارد: 1. پاسخگویی سریع به درخواست مشتریان 2. فراهم کردن شرایط مراجعه مجدد مشتری 3. کاهش هزینه‌های تبلیغاتی 4. افزایش فرصت‌های بازاریابی و فروش 5. شناخت عمیق تر مشتری 6. دریافت باز خورد از مشتری و توسعه خدمات و محصولات جاری

مراحل اجرای CRM

طراحی و ایجاد راهبرد CRM

طراحی مجدد فعالیت ها با در نظر گرفتن راهبرد CRM

مهندسی مجدد فرایندهای کاری

انتخاب نرم افزارهای مناسب

دلایل حرکت سازمانها به سوی سرمایه گذاری بر مدیریت ارتباط با مشتری

استفاده از روابط جاری با مشتری‌های فعلی برای به حداکثر رساندن میزان رشد درآمدها 2. مشخص کردن، جذب نمودن و حفظ بهترین مشتری‌ها 3. معرفی و مشخص کردن روال‌ها و فرآیندهای فروشی که بیشتر تکرار می شوند. 4. پاسخگویی به نیازها و رفع تقاضای مشتریان 5. ایجاد و اجرای یک راهبرد فعال بازاریاب که به کاهش هزینه‌ها و شناخت عمیق تر مشتری منجر می شود.

سازمان چه موقع به «مديريت ارتباط با مشتري»نياز پيدا مي‌كند؟

آيا سطح فعلي رضايت مشتريان كافي است؟

آيا استراتژي تمركز بر مشتري به رشد تجارت شما كمك مي‌كند؟

آيا شناخت كافي از مشتريان خود داريد؟

كجا مي‌توانيد درآمد را به سرعت افزايش دهيد و به يك بازگشت سرمايه و سود مطلوب دست يابيد؟

آيا از اطلاعات موجود دربارة مشتريان برا ي بالابردن سود استفاده مي‌كنيد؟

ملاحظاتي دراجراي مديريت ارتباط با مشتري

نحوه ارتباط با مشتري

ايجاد تسهيلات در ارتباط با مشتريان، مثل تقبل هزينه هاي ارتباطي، ايجاد خطوط يك طرفه و رايگان، در برقراري ارتباط با مشتريان قديمي و مجرب

تعريف رابطه مديريت ارتباط با مشتري با خط مشي شركت

اعتقاد و باور مديريت ارشد سازمان و سرمايه گذاري مادي و معنوي براي استقرار مديريت ارتباط با مشتري

آماده سازي برنامه اجراي مديريت ارتباط با مشتري

تعريف رفتار

35,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM)
  • پاورپوینت تجارت الکترونیک
  • پاورپوینت مدیریت روابط با مشتریان (CRM)
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی