پاورپوینت ایجاد، نگهداری و ارتقای برند

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت ایجاد، نگهداری و ارتقای برند دارای 22 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

برند چیست؟

نمونه هایی از برند

تفاوت میان برند و خدمات شرکت

برند و ضرروت ایجاد آن

نوآوری و برند

ارزش برند

اهمیت نقش کارکنان شركت های خدماتی در ارتباط با برند

اجزای برند

ویژگی های یک برند تجاری

مدیریت برند تجاری

قیمت گذاری برند

ساختار برند در شركت‌هاي مختلف

روش های ارزیابی برند

معيار‌هاي تاثير‌گذار بر برند

فرصت مناسب كسب و كار جهاني‌

سه رویکرد رایج در طراحی برند

مراحل انتخاب و طراحی برند

برند چیست؟

نشانه و نماد سازمان که در ارتباط بیرونی با مشتریان آن قرار گرفته و نشانگر اهداف، برنامه ها و خط مشی های سازمان است.

برند تمامی فعالیت های سازمان را در تمامی سطوح در بر می گیرد و نهایتاً در قالب یک مارک تجاری عرضه می گردد.

همه آنچه که در ذهن مدیران سازمان، کارکنان، شرکا و در نهایت مشتریان شکل می گیرد، در تعامل با یکدیگر تشکیل دهنده برند سازمان بوده و در ذهن و ضمیر مشتریان جای می گیرد.

  تفاوت میان برند و خدمات شرکت

خدمات شرکت:

آن چیزی است که در شرکت طراحی و نهایتاً توسط پرسنل آن ارایه می گردد.

برند:

آن چیزی است که مشتری اقدام به خرید و پرداخت بهای آن می نماید.

امکان پرداخت هزینه های بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال دریافت احساس بهتر از طریق در اختیار داشتن برندی معتبر تر توسط مشتری

برند ما به التفاوت قیمت واقعی سرویس ارایه شده به مشتری و قیمت پرداختی از سوی وی است.

برند و ضرورت ایجاد آن

افزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد برند

یاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسه های بازاریابی شرکت

افزایش مضاعف اعتبار سازمان

تولید ثروت و درآمد بیشتر

مهم ترین دلیل انتخاب شرکت در ذهن مشتریان

جلب اعتماد مشتریان و تبدیل شرکت به انتخاب اول ایشان

نگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنی

هدف بخشیدن برند قدرتمند به توسعه فعالیت های شرکت و الهام بخش بودن برای کارکنان سازمان

نوآوری و برند

در شرایط اشباع بازارها، نوآوری می تواند تنها راه رشد کسب و کار باشد.

برند های قدرتمند به نوآوری در سازمان ها هدف می بخشند.

روح و جان کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت است.

ارزش برند

مشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند.

برند بر “ارزش” محصولات و خدمات می‌افزایند.

این “ارزش” به مهم‌ترین عامل تحریک کننده‌ مشتریان برای خرید و استفاده ‌از محصولات و خدمات، تبدیل می‌شود.

مشتریان عاشق تبلیغات هستند، بنابراین آرم ها را نیز دوست دارند.

اهمیت نقش کارکنان شركت های خدماتی در ارتباط با برند

40,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند
  • پاورپوینت برند یا نام تجاری
  • پاورپوینت برند
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی