پاورپوینت پاورپوینت تکنولوژی اطلاعات در مدیریت خدمات و فروش

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت پاورپوینت تکنولوژی اطلاعات در مدیریت خدمات و فروش دارای 25 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مدیریت فروش

افزایش عاملهای فروش

فوایدی که که نرم افزار های لپ تاپ ارائه میکنند

اتوماسیون نیروی فروش

عوامل کلیدی موفقیت سیستم های SFA

حمایت از نماینده های فروش

مدل های بومی شده روی لپ تاپ فروشنده

مدل های مشترک

سنجه های محلی شده روی پردازنده مرکزی شرکت

پیدایش خدمات مشتری تلفنی

مراکز تلفن

تکنولوژی مرکز تلفن

ادغام و کاربرد تلفن کامپیوتر(CTI)

بخش های دیگر مرکز تلفن:

کنترل وتنظیم عملکرد مرکز تلفن:

مدیریت فروش

کار فروش: کار فروش در جایی انجام میشود که نیازهای مشتری از طریق عرضه یک محصول خاص بر آورده شود.عوامل دیگری در بازار یابی  میباشد از  قبیل آگاهی و میل به یک محصول که در ذهن مشتری میباشد.

چندین روش  برای  ایجاد چنین فروشی وجود دارد. از قبیل جلسات رودرو با یک نماینده فروش یا مکالمه با یک اپراتور تلفن برای فروش.

تغییر  نقش عملکرد فروش: یکی از مهم ترین تغییرات فروش در دهه گذشته حرکت از تمرکز روی یک محصول به سمت تمرکز روی یک مشتری یا حساب بوده است ، که در نتیجه تغییرات شگرف در تفکر مدیران فروش و فروسندگان ایجاد کرده است.

افزایش عاملهای فروش

ITتاثیر اساسی روی روشی داشته که عامل های فروش با آن کار میکنند،

تلفن های موبایل وپست صوتی مبنای آن است که فروشندگان در هر جا میتوانند همیشه در تماس  با اداره مرکزی باشند.

کامپیوتر شخصی میتواند به اندازه  یک کیف  دستی باشد وبه راحتی حمل شود وموجب راحتی،تعداد زیادی از عاملان فروش سیار شده است.

فوایدی که که نرم افزار های لپ تاپ ارائه میکنند

فروشندگان جدای از کار های روتین اداری، توانا سازی آنها برای صرف وقت بیشتر با مشتریان

ارائه بهتر خدمات مشتری چون فروشنده دسترسی فوری به اطلاعات از قبیل سطوح سهام با قیمت ها دارد ومیتواند بی درنگ تصمیم بگیرد.

ارائه کنترل روی فرایند کار فروش و اخذ اطلاعات که به مدیر این امکان را میدهد تا عملکرد فروشها  را ارزیابی کند.

کمک به ایجاد فرصتهای فروش واداره آنها تا بخش بیشتری را تبدیل به فروش بنماید.

اتوماسیون نیروی فروش

درحالیکه شرکت های FMCG شدیدا متکی به تبلیغات وآگهی  برای

فروش محصولاتشان هستند، کالا های صنعتی به سبک متفاوتی بفروش میرسند. فروش شخصی با استفاده از از یک عامل فروش مستقیم موثرتر ازآگهی در موقعیت های کسب وکاراست وبر اساس آن سهم بیشتری از کل بودجه بازار یابی را دریافت میکند.

سودمندی نیروهای فروش برای مدیران  موضوع مهمی است، چون هزینه حفظ یکا نیروی فروش مستقیم زیاد است.

برخی از سازمانها با تردید از تاثیر نیروهای فروش سنتی و معتقدند

ارزیابی تاثیر نیروهای فروش مشکل است

کسب وکار بالقوه با سود ویژه مرتکب اشتباه ولغزش میشود

اطلاعات بسیار مهم مشتری روی تکه های کاغذ یا در ذهن  فروشندگان پنهان میشود

اگر یم نماینده فروش، شرکت را ترک کند اطلاعات مهم مشتری را با خود میبرد.

فروشندگان همیشه مشغول هستند ولی نتایج فروش اغلب پنجاه پنجاه است

طرح های انعام برای تشویق  تلاش های سیستم های فروش ناکارامد است

عوامل کلیدی موفقیت سیستم های SFA

فروشندگان را در طراحی در گیر کنیم

عوامل اداری را به حداقل برسانیم

از اجرای بیگ بنگ خوداری کنیم

تاثیر تبلیغ بد به حداقل برسانیم

حمایت از نماینده های فروش

در حقیقت در مورد بسیاری از برنامه های IT انسان بخشی از اجرای یک سیستمSFA است که غالبا نادیده گرفته میشود.

آموزش:تمام فروشندگان سواد کامپیوتری ندارند وبرخی ار آنها در باره فروش بر پایهIT نگران هستند. برای  این فراد باید حداقل یک دوره کامپیوتر گذاشته شود.

حمایتHELPDESK: همواره  وقتی یک برنامه SAF آغاز میشود مشکلات اولیه بی شماری پیدا میگردد. غیر از مشکلات تکنولوژی در اینکه چگونه باPCکار کنند مشگل دارند.بطور ایده آل اپراتور های HELPDESK باید فروشندگانی با مهارت فنی باشند

کمک پشتیبان:حمایت پشتیبان برای لپ تاپ ها بر اساس روز به روز مورد نیاز است.  این کمک ها شامل تعمیر نیز میشود.

مدل های بومی شده روی لپ تاپ فروشنده

1- مدیریت راهنمایی

2- مدیریت تماس

3- یادداشت های روزانه وقرار ملاقات ها

4- بازاریابی محلی

5- یافتن واقعیت

6- تحلیل نیازها

7- مظنه دادن وتوضیحات

8- کمک های فروش

9- فرم های درخواست

مدل های مشترک

برخی از مدل های سیستم فروش بین لپ تاپ فروشنده وسیستم اصلی کامپیوتر فرستنده مشترک هستند این مدل ها عبارتند از:

1- آموزش: این مدل با قرارگیری روی کامپیوتر مدیران فروش و مدیران حوزه یا پردازنده مرکزی بیمه گر شامل گزارش های آموزشی فروشندگان شخصی که ارزیابی مدیر فروش را راجع به فروشنده بعد از یک بازدید عملی ثبت می کند.

2- پست الکترونیکی:ایمیل را می توان برای ارسال پیام ها به

طور الکترونیکی پیرامون شبکه فروش به کار برد.

3- انتقال فایل :برای انتقال اطلاعات ازسیستم کامپیوتر مرکزی به لپ تاپ فروشنده وبرعکس به کار برده می شود.

4- به روز کردن نرم افزار :فرایند انتقال فایل را می توان برای توزیع نرم افزار جدید نیز به کار رود گرچه زمانی که می تواند برای ارسال فایل ها ی بزرگ به طور الکترونیکی روی خط تلفن اندکی طولانی باشد.

5- پشتیبانی:پشتیبانی داده ها باید بریک اساس منظم صورت بگیرد.

سنجه های محلی شده روی پردازنده مرکزی شرکت

نوعی از بخش های متفاوت را می توان به طور متمرکز روی کامپیوتر بیمه گر قرار داد که شامل موارد زیر است:

مدیریت نماینده فروش :این بخش تمام جنبه های عملکرد فروش را اداره می کند .

اطلاعات مدیریت :برنامه نرم افزار فروش باید داده های اساسی مورد نیاز برای اداره فرایند فروش را در بر گیرد .

helpdesk :حمایت helpdeskمرکزی از فروشندگان کار مهمی است که به طور متمرکز اداره و توزیع می شود.

پیدایش خدمات مشتری تلفنی

15,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت (MIS)
  • پاورپوینت مدیریت
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی