پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین دارای 23 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
مورد شرکت بوئینگ
سیستمهای طراحی محصول
زنجیرة تأمين کالا
MRP
تاثیر فناوری اطلاعات
اثر شلاق گاوی
مدل مرجع زنجیره تامین کالا
شرکت بوئینگ برای تولید هواپیمای 777 خود و ساخت قطعات مختلف هواپیما می بایست چیزی حدود 4میلیون قطعه مختلف در فضای محدود را طراحی می کرد.
روش ساخت قطعات به این صورت بود که برای هر قطعه و زیر مجموعه قطعات نقشه جداگاه تهیه و سپس طراحی می شد
برای این هماهنگ نمودن این کار از سیست CATIA که وعی سیست طراحی بوسیله CAD می باشد استفاده نمود.
اساس سیستم جدبد دریافت مشخصات فنی قطعات بود که سیستم CATIA از این داده ها استفاده می کرد و تصاویر واقعی هر قطعه و ترکیب آن با قطعات همجوار را تهیه می کرد.
تعیین مشخصات فنی بر عهده 238 گروه مهندسی ( هر گروه 40 نفر) بود.
ظرفیت رخیره داده ها 3.5 تریلیون باینت بود که در دسترس 7000 ایستگاه کاری در سراسر جهان قرار می گرفت.
نگهداری تمام داده ها در پایگاه داده این امکان را فراهم می کرد که تطابق چند جانبه بین قطعات انجام شود و از دوباره کار پرهیز شود. و هرگاه دو کار با یکدیگر تلاقی داشته باشند برنامه CLASH هشدار می داد.
مطالعه موردی شرکت بونینگ به چند سیستم اطلاعاتی اشاره می کند که در زیر آمده است:
سیستم های ارتباطی
ارتباط کارامد بین چند هزار مهندس در سراسر جهان رکن اصلی موفقیت این پروژه بوده است
سیستم های اطلاعات مدیریت و سیستم های مدیریت اجرایی MIS,EIS
شرکت بوئینگ برای زمانیندی و مدیریت پروژه از آنها استفاده می کرد.
سیستم های بنگاهی ES
سیستم هایی است که گستره یک سازمان را در بر می گیرد – Enterprise System – بوئینگ به این سیستم نیاز داشت تا با استفاده از زیر ساخت و ابزار ارتباطی بخش های مختلف سازمان را در سراسر جهان پوشش دههد.
سیستم اتوماسیون اداری
سیستم CAD در واقع ابزاری برای ثبت و شکل دادنن به اطلاعات است.
سیستم های پردازش تراکنش TPS
هر زمان مهندسی طراحی انجام میداد می بایست این اطلاعات ابتدا تایید و سپس در پایگاه داده نگهداری تا در آینده دردسترس سایرین قرار گیرد.
سیستم های پشتیبانی تصمیم DSS
در خلال فعالیت های طراحی اطلاعات مختلف از جمله نطبیق قطعات در اختیار طراحان قرار می گرفت.
بسیاری از مراحل طراحی قطعات و اجزاء مختلف توسط رایانه انجام میشود.
بسیاری از قطعات باید آزمایش شوند و اگر بخواهیم تحت آزمایش واقعی قرار دهیم مستلزم هزینههای بسیار زیاد میشود.
امروزه بیشتر نرمافزارهای طراحی به کمک رایانه، نه تنها توانایی ایجاد و ویرایش نقشه دوبعدی و سهبعدی قطعات را دارند، بلکه توانایی وارسی (تحلیل) قطعات از نظر مسائل تنش، گرما و مسائل مکانیکی با استفاده از روش المان محدود را دارند
نرمافزارهای مورد استفاده در طراحی معماری و طراحی صنعتی اغلب نرمافزارهای گرافیکی هستند.
از نرمافزارهای سه بعدی که بیشتر در طراحی معماری و طراحی صنعتی استفاده میشوند میتوان به اتوکد، سالیدورکس، اینونتور، سالید اج و مکانیکال دسکتاپ اشاره کرد.
کتیا، یونیگرافیکس و پرو/اینجینیر هم از بهترین نرمافزارهای گرافیکی مورد استفادهاست که با امکان محاسبات پیچیده مهندسی از قبیل محاسبات تنشهای محوری وهزاران قابلیت حرفهای دیگر به طراحان کمک کردهاند.
دهه ۶۰ و۷۰ میلادی
سازمانها با استانداردسازی و بهبود فرایندهای داخلی خود محصولی با کیفیت بهتر و هزینه کمتر تولید می کردند.
در آن زمان تفکر غالب این بود که مهندسی و طراحی قوی پیش نیاز دستیابی به خواستههای بازار و در نتیجه کسب سهم بازار بیشتری است.
سازمانها تلاش خود را بر افزایش کارایی معطوف میکردند.
در دهه ۸۰ میلادی
با افزایش تنوع در الگوهای مورد انتظار مشتریان، سازمانها به طور فزایندهای به افزایش انعطافپذیری در خطوط تولید و توسعه محصولات جدید برای ارضای نیازهای مشتریان علاقمند شدند.
در دهه ۹۰ میلادی
به همراه بهبود در تولید و بکار گیری الگوهای مهندسی مجدد، مدیران بسیاری از صنایع دریافتند که تنها بهبود فرایندهای داخلی کافی نیست بلکه تأمین کنندگان قطعات و مواد نیز باید موادی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تولید کنند.
توزیع کنندگان محصولات نیز باید ارتباط نزدیکی با سیاستهای توسعه بازار تولیدکننده داشته باشند.
با چنین نگرشی، رویکردهای زنجیره تأمین و مدیریت آن پا به عرصه وجود نهاد.
در ابتدا و قبل از توسعه سیستم های ارتباطی تامین کالا عمدتا یک فرایند داخلی سارمان بود که هدفش سفارش کالا به نعداد مطلوب در زمان مطلوب بود.
کالا و فروشندگان کالا موجودیت های جدا از هم نلقی می شدند که ارتباط چندانی با هم نداشتند.
با توسعه سیستم های ارتباطی رابطه بین خریدار و فروشنده امکان چذبر شد.
با استفاده ار سیستم های تبادل الکترونیکی داده Electronic Data Interchange شرکت ها با منابع تامین کالای خود ارتباط برقرار کردند.
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر