پاورپوینت مجموعه فرهنگی ژرژ پمپیدو

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت مجموعه فرهنگی ژرژ پمپیدو دارای 15 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

معرفی مکان پروژه (فرانسه-پاریس):

معماری

بکار گیری تندیس متحرک (به عنوان هنر مدرن)

مشخصات ساختمان

اهداف پروژه:

سازه بنا:

فضاها :

فضای داخلی:

معرفی مکان پروژه (فرانسه-پاریس):

سایت انتخاب شده برای احداث بنا در مرکز شهر پاریس و در یک کیلو متری موزه لوور بود. این سایت شامل مجموعه ای از بلوک های ساختمانی و یک پارکینگ شهری كه در آن طيف وسيعي از فراورده‌هاي فرهنگ يعني كتاب، هنرهاي تجسمي، معماري، موسيقي، سينما، و ابداعات صنعتي در دسترس مردم قرار مي‌گيرد. اين مركز با ساختمان عظيم و امكانات متنوع به يكي از جاذبه‌هاي توريستي بي‌شمار پاريس تبديل شداین بنا در بافت فقیر نشین طراحی شده و طراحیش سبب شد که این محله به یک مکان توریستی تبدیل بشه و تا مقدار خیلی زیادی از جرم و جنایاتی که توی اون محله انجام میکرفت کاسته شد.ه است

دو ارگان مهم یعنی کتابخانه عمومی مرجع و بنیاد پژوهش و هماهنگی موسیقی و آکوستیک نیز بخشی از این مرکز است. اندیشه ابتدایی بولز در موسسه، گسترش پژوهش در زمینه منابع نوین صوتی، آموزش آزاد و کمک به شکوفایی نسل جوان آهنگساز بود.

معماری

ویژگی ظاهری مهم این مرکز معماری بی‌همتا و جنجال‌برانگیز ساختمان آن است. این ساختمان را رنزو پیانو و ریچارد راجرز طرح کردند. در این طرح تمام لوله‌کشی‌ها و کانال‌های تهویه‌هوا و سیم‌کشی برق در بیرون ساختمان ودر معرض دید قرار دارد. حتی تیرها و ستون‌های سازه ساختمان نیز همگی دیده می‌شود. منتقدان آن را به انسانی شبیه دانسته‌اند که دل و روده‌اش بیرون از بدن قرار دارد.

بکار گیری تندیس متحرک (به عنوان هنر مدرن)

میدان استراوینسکی در کنار ساختمان این مرکز با مجموعه‌ای از تندیس‌های متحرک در میان و کنار یک استخر آب جلوه دیگری از هنر مدرن را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند.

مشخصات ساختمان

مساحت ۲ هکتار
مساحت طبقه ۱۰۳،۳۰۵ مترمربع
حجم کارشده ۳۰۰٫۰۰۰ مترمکعب
بتن آرمه ۵۰،۰۰۰ مترمکعب
چارچوب فلزی ۱۵،۰۰۰ تن فولاد
نما ، شیشه سطوح ۱۱،۰۰۰ مترمربع
سطوح مات ۷،۰۰۰ مترمربع

اهداف پروژه:

۱) ایجاد حس پویایی و حرکت

۲) انعطاف پذیری (سازه/فضای داخلی)

۳) وضوح و خوانایی اجزای ساختمان(سازه/تأسیسات/دسترسی ها)

۴) انعکاس حرکت درون ساختمان در بیرون وبالعکس

سازه بنا:

سازه دو طبقه زیر زمین از بتن مسلح است و شش طبقه بالا بر روی دو ردیف ستون های فلزی ۸۰۰ میلیمتری به دهانه بیش از ۴۵ متر قرار گرفته اند . از نکات قابل توجه این بنا استفاده از سازه آن به عنوان تزیینات نما به شکلی مطلوب است.

فضاها

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت معماری مدرن متاخر
  • پاورپوینت کلیسای نوتردام
  • برچسب ها : , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی