پاورپوینت شبکه های اجتماعی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت شبکه های اجتماعی دارای 49 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مقدمه

تاريخچه شبكه هاي اجتماعي:

خصوصیات و عملکرد شبکه های اجتماعی :

برترين شبكه هاي اجتماعي

ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعي

چشم انداز

شبکه های اجتماعی از نگاه قانون:

خطر بالقوه؟

جنگ نرم:

نتیجه گیری:

منابع:

مقدمه

به طور كلي شبكه هاي اجتماعي به عنوان ساختارهاي اجتماعي ساخته شده از گره ها مي باشند كه معمولا افراد به وسيله يك يا چند نوع ارتباط مانند دوستي و سرگرمي و عادات و … بهم مرتبط مي شوند.

شبكه هاي اجتماعي مردم را با همه علاقه مندي

.هاي متفاوت به هم متصل مي كنند

خصوصیات و عملکرد شبکه های اجتماعی :

ارائه خدمات مانند چت ، وبلاگ نویسی ، ایمیل ، پیام های فوری ، ویدئو ، اشتراک گذاری فایل  و …

ساخت یک پایگاه داده از کاربران که باعث می شود تا کاربران دوستان خود رابیابند درعین حال اجتماعات مختلفی هم شکل می گیرند.

آزاد و بدون هزینه هستند.

اضافه کردن ویژگی های جدید بر اساس نظرات کاربران

اجازه دادن به کاربران برای دسترسی داشتن و تنظیم قوانین و حفظ حریم خصوصی

ایجاد جوامع و گروههای مختلف

فراهم کردن زمینه ای برای ملاقات با افراد غریبه یا کسانیکه به زمینه های مختلف مورد نظر افراد نزدیک هستند.

ويژگي هاي شبكه هاي اجتماعي

هويت : هويت در شبكه هاي اجتماعي به سمت واقعي تر شدن پيش مي رود چون هيچ كس مايل نيست فرد ناشناس را به ليست دوستان خودش اضافه كند ، شما در ليست دوستانتان در فيس بوك با افراد واقعي طرف هستيد . اما مثلا در عصر وبلاگها اين مساله تا حد زيادي قابل پنهان كردن بود

به اشتراك گذاري و يادگيري : افراد علاقمند هستند هر چه سريعتر اطلاعات يا محتوايي را كه توليد كرده اند به اشتراك بگذارند . اين محتوا ممكن است خبر ، فيلم ، عكس يا مقاله يا طنز يا ديدگاه شخصي يا تجربيات آنها باشد

بسيج كنندگي و سازماندهي : شبكه هاي اجتماعي قدرت بسيج كنندگي دارند يعني مي توانند افراد را در يك زمان و يا مكان در محيط  واقعي گرد هم آورند ، يا در محيط مجازي به كمپين بپردازند . طرح شبکه های اجتماعی خود جوش و خود مختار بی شمار و گسترده در سطح جامعه را باید از بدیع ترین اقدامات او دانست که می تواند تجربه و رویکردی نو در تشکیلات و سازماندهی در ایران معاصر محسوب شود.

دوستي : تعميق دوستي ها بين جنس مخالف ، بين همكلاسي ها ، همكاران ، هم عقيده ها ، دوستي با دوستان دوستان .

اعتماد : قابليت اعتماد به شبكه هاي اجتماعي بيش از وب سايتها است چون اطلاعات ، فيلتر نشده و خام منتقل مي شود ، قدرت اعتماد به شاخص بودن يا مشهور بودن فرد توليد كننده اطلاعات بستگي دارد .

حلقه هاي مخاطبان : به جاي مخاطبان انبوه ، حلقه هايي كوچك و بزرگ از مخاطبان  شكل مي گيرد.اين حلقه ها در جاهايي با يكديگر همپوشاني دارد . تاثير گذاري هر شبكه بر هر حلقه به تناسب تخصصي بودن يا گرايش خاص آن شبكه است

قدرت كندو سازي : قابيلت لينك دهي ، ترك بك ، دنبال كردن ، علايق مشترك يعني كندوسازي

استناد و تعميم : فيلم ، عكس ،صدا و متون اصلي رسانه ها ، قابليت استناد و تعميم را بالا برده است . شنيدن كي بود مانند ديدن ؟

چند رسانه اي : استفاده از چند رسانه اي ها در شبكه هاي اجتماعي ، قابليت جديدي است كه قدرت اين نوع رسانه ها را بالا برده است . فيلم ، صوت ، عكس ، انيميشن ، متن و گرافيك و لينك .

ادغام فناوري ها : شبكه هاي اجتماعي محصول ادغام فناوري هاي جديد وب 2 هستند ،آژاكس ، XML ، HTTPS، RSS،

پرستيژ : امروزه افراد ، مجريان تلويزيون ، اساتيد دانشگاه ، دانشجويان ، روزنامه نگاران ، سياستمداران و هنرمندان به جاي آدرس ايميل يا وب سايت يا وبلاگ ، شناسه فيس بوك خود را اعلام مي كنند . حتي برنامه هاي تلويزيوني نيز آدرس فيس بوك دارند .

گپ : شبكه ها قابليت گپ يا همان چت كردن را با خود به همراه دارند .

نقد بي رحمانه : شبكه هاي اجتماعي فضاي تعاملي جسورترين آدم هايي است كه سرشان درد مي كنند و  فعاليت در اين شبكه ها را نوعي فعاليت مدني و حتي مبارزه مدني مي دانند . لذا از نقد بي رحمانه حاكميت ، سياستمداران ؛ رسانه هاي رسمي ابايي ندارند . به همين جهت زبان آنها متفاوت با ساير رسانه ها به نظر مي رسد .

دنبال كردن ودنبال شدن : فالو شدن و فالو كردن افراد امري لذت بخش است . شما نيز دوست داريد دنبال شويد .شخصي نگاري يا روزنگاري در وبلاگها بر همين اساس اتفاق افتاده است . مانند توئيتر

باز انتشار : در محيط شبكه ها به خصوص سايتهاي لينكدوني ، خبرها پالايش و انتخاب شده و باز انتشار مي شوند .

خرد جمعي : همه چيز را همگان دانند و همگان هنوز از مادر زاده نشده اند : حكيم بزرگمهر . اما در عصر شبكه ها همكان در حال زاده شدن است . گرايش عمومي را مي شود از اين فضاها سنجيد . شبكه هاي اجتماعي بهترين فضاي افكار سنجي هستنند .

جهاني بودن ( مترجم گوگل) : حذف مرزهاي زباني مهمتريم اتفاقي است كه در فضاي جديد وب اتفاق افتاده است .

سرگرمي : سرگرمي ، ظنر ، خنده ، شوخي ، سركار گذاشتن ، سوتي و گاف گرفتن ، كارهاي مونتاژي و فتوشاپي كردن ، دست انداختن سياستمداران ، معما طرح كردن از ويژگي هاي اين شبكه ها است .

سفارشي شدن : هرزه گردي و ولگردي در فضاي وب در حال حذف شدن است . شما محتوا را سفارش مي دهيد . با استفاده از فيد ها ، خروجي ها و ريدرهاي آنلاين و آفلاين .

جستجو شدن : از طريق تركيب موتورهاي جستجو با بسياري از شبكه ها شما مي توانيد در اين فضاها همزمان جستجو كنيد و جستو شويد .

اطلاع رساني و خبر رساني : رسانه هاي شهروندي ، خبرنگاران شهروند . از سونامي تا رخدادهاي انتخاباتي تهران

رسانه نسل جوان : نو بودن ، خلاق بودن و ابتكاري بودن باعث جذب جوانها به اين پديده شده است

رسانه جايگزين : نقش رسانه هاي جايگزين را ايفا مي كنند در مقابل رسانه هاي جريان اصلي

چشم انداز

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت مدل های الکترونیکی
  • پاورپوینت شبکه های اجتماعی و اثرات آنها
  • پاورپوینت جنگ نرم مباني، ابزارها، شگردها و راه‌هاي مقابله
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی