پاورپوینت دوره آموزشي توسعه كارآفريني

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت دوره آموزشي توسعه كارآفريني دارای 133 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

– مقدمه

– شناخت تغييرات محيط بين الملل

– شناخت ايران(نظام ارزشي ؛ مسائل خاص

سازمانها ؛ اقتصاد ايران

– ضرورت هاي كارآفريني

– تعاريف كارآفريني

– كارآفريني سازماني

– نقش هاي كارآفرينان

– كارآفريني از ديدگاه اقتصادي

– كارآفريني از ديدگاه روانشناسي

– كارآفريني از ديدگاه جامعه شناسي

– تفاوت كارآفرين با غيركارآفرين

– تفاوت كارآفرين با مدير

– ديدگاه فرايندي و مدل هاي كارآفريني

– طرح Case زمزم (‌ سازمان توليدي )

– طرح Case اكبر جوجه ( سازمان خدماتي )

– ارائه مدل كارآفريني

– جمع بندي ؛ پرسش و پاسخ

كار در سازمانهاي عصر فراصنعتي

– پايان استخدام مادام العمر

– حذف لايه مديريت مياني

– حرفه گرايي بجاي سازمان گرايي

– كار در شبه سازمانها

– اصالت كار فكري

– غني سازي شغل وسيله اساسي پيشرفت

– خويش فرمايي و كار در شبكه ها

– پورتفوليوي شغلي

– دفتر كار متحرك

ضرورت كارآفريني در سازمان

1- افزايش سريع رقباي جديد

2- ايجاد حس بي اعتمادي نسبت به شيوه هاي مديريت سنتي درشركتها

3- خروج بهترين نيروهاي كاري از شركتها و اقدام آنها به كارآفريني مستقل

نيازهاي سازماني كارآفرينان

– نيازبه توجه ؛ اعتماد ؛ احترام ؛ تشويق و حمايت

– نياز به آزادي در انتخاب نقش خود در سازمان

– نياز به آزادي در انتخاب همكاران و پرسنل خود

– نياز به ارتباط نزديك ؛ سريع و راحت با خارج سازمان

– نياز به آزادي از زنجيره فرمان و سلسله مراتب سازماني

– نياز به آزادي از كارهاي تكراري ؛ روزمره و يكنواخت

– نياز به آزادي عمل در نحوه انجام كارها

– نياز به دراختيارداشتن“زمان آزاد“ براي پيگيري ايده هاي نو

– نيازبه دراختيارداشتن“منابع آزاد“ و بدون كنترل و پاسخگويي

؛ جهت استفاده در طرحها و ايده هاي نو شخصي

– نياز به اطلاعات ؛ به موقع ؛ موثق ؛ مرتبط

– نياز به اخذ سريع نتيجه كار و عمل خود

– نياز به آموزش

– نياز به سرعت عمل ( عدم بوروكراسي )

– نياز به كار مفرح ( ضمن شوخي )

نقش هاي كارآفرينان

– عامل ايجاد و توزيع ثروت ؛ برانگيزنده توسعه اقتصادي جامعه يا به عبارتي موتور رشد و

توسعه اقتصادي .

– عامل اشتغال زايي .

– عامل انتقال تكنولوژي .

– عامل ترغيب و تشويق سرمايه گذاري .

– عامل شناخت ؛ ايجاد و گسترش بازارهاي جديد .

– عامل تعادل در اقتصاد پويا .

عامل تحول وتجديدحيات ملي ومحلي ( كارآفريني فراتر از شغل و حرفه است يك- شيوه   زندگي است )

– عامل كاهش بوروكراسي اداري ( كاهش پشت ميزنشيني و مشوق عمل گرايي و … )

– عامل نوآوري و روان كننده تغيير .

– به عنوان يكي از عوامل توليدمثل زمين ؛ سرمايه ؛ انسان و …

– عامل تحريك و تشويق حس رقابت .

– عامل تحريك ؛ تركيب و مهيا كردن عوامل توليد .

– عامل ساماندهي منابع و استفاده اثربخش از آنها .

– عامل يكپارچگي و ارتباط بازارها .

– عامل رفع خلل ؛ شكافها و تنگناهاي بازار و اجتماع .

نوآوري

نوآوري را مي توان فرايندي تعريف كرد كه طي آن فنون و توليدات جديد به سيستم اقتصادي معرفي مي شوند . نوآوري

موفق زماني صورت مي گيرد كه قابليت انجام كاري كه پيش از اين نمي توانست صورت بگيرد يا حداقل اقتصادي و مناسب نبوده مهيا شود .

خلاقيت

خلاقيت همانا توانايي خلق فكرهاي جديد است كه اين فكرها ممكن است به محصولات يا خدمات جديد نيز منجر شوند . در

دايره المعارف علوم اجتماعي از خلاقيت چنين تعاريفي ذكر شده است : برخي آن را توانايي هستي بخشيدن به پديده اي

جديد تعريف نموده اند و عده اي ديگر آن را نه به عنوان توانايي بلكه به عنوان فرايند روانشناختي يا فرايندهايي كه از

طريق آنهامحصولات جديد و ارزشمند خلق مي شوند ؛ تعريف كرده اند

توفيق طلبي

نياز به توفيق عبارت است ازتمايل به انجام كاردراستانداردهاي عالي جهت موفقيت در موقعيت هاي رقابتي . افراد با نياز به

توفيق بالا مايل هستند تا همواره در چالش باشند و در راه رسيدن به اهداف قابل دسترسي و همچنين نسبت به عملكرد

خود ؛ به بازخورد مكرر و منظم زماني نياز دارند . اين افراد ترجيح مي دهند تا شخصاً مسئوليت حل مشكلات ؛ تعيين

اهداف و دستيابي به آنها را از طريق تلاش شخصي خود بعهده گيرند .

تمايل به مخاطره پذيري

تمايل به مخاطره پذيري عبارت است از پذيرش مخاطره هاي معتدل كه مي توانند از طريق تلاشهاي شخصي مهار شوند .

هنگام در نظر گرفتن هرگونه مخاطره ؛ دو عنصر در ايجاد اين مفهوم نقش دارند ؛ يكي سطح درك فرد كارآفرين از مخاطره

در آغاز هر فعاليت پرمخاطره و ديگري امكان احتمالي مشهود شكست در صورت ناموفق بودن آن فعاليت است .

مركز كنترل

عقيده فرد نسبت به اينكه عاقبت و سرانجام وي تحت كنترل وقايع خارجي يا داخلي مي باشد را مركز كنترل مي نامند .

بيشتر كارآفرينان راداراي مركزكنترل دروني توصيف نموده اند.

افراد با مركز كنترل بيروني معتقدند كه وقايع خارجي كه خارج از كنترل آنها مي باشد ؛ سرنوشت آنها را تعيين مي كند .

نياز به استقلال

50,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت توسعه كارآفريني
  • پاورپوینت خلاقيت، كارآفريني، خوداشتغالي
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی