پاورپوینت بنچ مارکینگ دارای 44 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
مفهوم بنچ مارکینگ
تعاریف Benchmarking
انواع الگوبرداری
مقایسه انواع الگوبرداری
مدل الگوبرداری APQC
طرح ریزی
تعیین نیات استراتژیک
انتخاب فرآیند الگوبرداری
انواع تیم ها
جمع آوری اطلاعات
اهداف بازدید
تعیین استراتژی پیاده سازی
در لغت به معنای محک زنی و الگوبرداری است.
واژه Benchmark قبل از اینکه در ادبیات مدیریت مطرح شود در علوم مهندسی ساختمان بکار گرفته شده، به معنی شاخصی است که سایر نقاط و موقعیتها خود را با آن مقایسه کرده و تطبیق میدهند.
استفاه از روش الگو برداری (Benchmarking) بعنوان یک ابزار کیفیت در دنیای تجارت بوسیله شرکت زیراکس در اواخر دهه 1970 آغاز گردید.
مرکز بهره وري و کيفيت آمريکا(APQC)
تعريف، تشخيص و تطابق يافتن با اقدامات و فرايندهاي سازمانهاي برجسته در سطح دنيا، بهمنظور افزايش عملکرد سازمان خود.
انواع الگوبرداری را می توان با توجه به 2 واژه زیر تقسیم بندی کرد:
مقایسه چه چیزی ؟
مقایسه با چه چیزی ؟
مقایسه براساس عملکرد
مقایسه براساس فرایندهای کاری
مقایسه راهبردی
در این نوع از الگوبرداری ، سازمانها و صنایع معیارهای عملکرد را با هم مقایسه میکنند ؛ به عنوان مثال یک سازمان در زمینه معیارهای مالی و یا معیارهای عملیاتی خود را با سازمان پیشرو مقایسه میکند .
در این مدل روشها و فرایندهای کاری سازمانها با یکدیگر مقایسه میشوند ؛ به عنوان مثال یک سازمان فرایندهای لازم برای تولید یک محصول خاص را با فرایندهای سازمان پیشرو مقایسه میکند .
در این مدل استراتژی سازمانها با یکدیگر مقایسه میشوند ؛ به عنوان مثال استراتژی فروش سازمانها ، استراتژی خرید سازمانها ، استراتژی تولید و مواردی ازیندست با یکدیگر مقایسه شده و بهترین سازمان از جهت اتخاذ استراتژی مربوطه مورد مقایسه قرار می گیرد .
الگوبرداری داخلی
الگوبرداری رقابتی
الگوبرداری فرآیندی
یکی از ساده ترین انواع الگوبرداری که هدف آن شناخت استانداردهای عملکردی درون سازمانی بوده و با توجه به این که درون سازمان انجام می شود، می تواند به عنوان اولین تجربه تلقی شده و پایه و اساس الگوبرداریهای خارج از سازمان باشد.
شرکت های رقیب در یک بازار عملکردهایشان را مقایسه می کنند. هنگامی که از بنچ مارکینگ صحبت می شود غالباً همین مفهوم و تعریف به ذهن می آید.
به جای یک صنعت یا سازمان خاص، روی یک فرآیند خاص بدون توجه به نوع صنعت تمرکز می شود.برخی از عملکردها یا فرآیندهای تجاری، برغم تفاوت صنایع مختلف با یکدیگر مشابه هستند.استفاده از این شیوه الگوبرداری، در واقع الگوگرفتن از بهترین بهترین ها و عالی ترین سطح الگوبرداری است.
طرح ریزی
انتخاب فرآیندی که بر اساس استراتژی شرکت باید الگوپذیر شود *
درک و مستندسازی فرآیندی که الگوپذیر میشود وشناسایی عوامل موفقیت بحرانی(Critical Success Factors)*
تعیین معیارها برای نامزدهای شریک الگوبرداری.
تعیین روش جمع آوری اطلاعات*
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر