پاورپوینت انگيزش و خشنودي شغلي دارای 44 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
مردم چرا و چطور و براي چه كار مي كنند؟
چرا بعضي ها از كارشان راضيند و چرا بعضي ها نه؟
ايا رضايت موضوعي مربوط به كار است يا شخصي؟
رضايت و نارضايتي چه شكلي دارد و چطور خود را نشان مي دهند؟
آيا رضايت و نارضايتي حد و ميزان دارد؟
اشتباهات رايج سازمانها/مديريتها در راضي نگاه داشتن كارمندانشان چيست
توقعات پايه كاركنان براي راضي بودن چيست؟
یافتن ترکیبی مناسب از:
چه می توانند بکنند: (دانش و مهارت و قابلیت)
چه باید بکنند (دستورالعمل ها و شرح وظایف)
چه می خواهند بکنند: (نيازها، انگيزه . . . . )
شناخت و شفاف بودن در مورد نيازهاي واقعي خود
ارزشهاي مشترك با كار
تاثيرات مثبت و يا منفي محيط، جايگاه اجتماعي، نرخ موفقيت
تفاوتهاي فردي (جنسي، سني، تحصيلي، قومي، . . .)
ويژگي هاي شخصيتي
گروه سني 20 عمومأ از كاركردن احساس خوبي ندارند
بیشتر به علت “شوك واقعيتها”
در اواسط 30 سالگي عمومأ از كارشان راضي هستند
بیشتر به علت تعدیل نگرش ها و بعضي دستاوردها
در دهه 40 افراد عمومأ رضايتمندي پائيني نشان مي دهند
بیشتر به علت بحرانهاي ميان سالي
در دهه 50 عمومأ رضايت بالا است
_ وابستگي به سازمان
در اواخر 50 و دهه 60 سالگي عمومأ رضايت نزول ميکند.
احساس تمام شدن و در سراشيبي بودن
شیوه های سنجش میزان سطح رضایت بسیار متنوع هستند اما هنوز شیوه ایده ال و جهان شمولي ابداع نشده
مصاحبه رو در رو ، Focus Group، ارزیابی 360 درجه، Mentoring، . . . .
روش مورد پسند رايج پرسشنامه های خود سنجی است
مشکل تمایل افراد به ارایه پاسخ های ممتحن پسند است.
آزمون ها تحت سه طبقه بندی استفاده می شود:
تک وجهی، چند وجهی و عملکرد نیازهای ارضا شده
رابطه بسيار مستقيمي بين انگیزه و بی انگیزگی و بازدهي فرد وجود دارد. به اين معني كه تاثير عوامل بوجود آورده بی انگیزگی نه تنها باعث افت كارايي، افزايش غيبت، و مانند آنها شده، باعث بروز سندرومهای جسمی و روحی عدیده ای هم می گردد که درنهایت منتج به واماندگيهاي حرفهاي، زمین گیر شدن فرد می شود.
عدم تناسب با شغل،
ابهام یا تعارض با شغل،
ساختار و يا جايگاه اجتماعي شغل،
تناسب ویژگی های شخصیتی و نگرشی فرد با شغل،
احساس عدم موفقيت،
احساس شايستگي بالا !
برآورده نشدن انتظارات،
بسته هاي جبران خدمت،
شرایط کاری مورد توافق و یا انتظار، تبعيض،
امكان رشد و تحرك فكري
وجود دافعه های گوناگون
فرهنگ سازمانی،
کیفیت سرپرستی(صداقت، دانش، عدالت، خو و منش)،
نااطمینانی از آینده،
فشار كار،
كيفيت زندگي كاري
پول ملاك و عيار همه چيز
مدیریت یکسان بر همه بدون توجه جدي به تفاوتها و ارزشها،
جدی نگرفتن ایجاد استانداردهاي كاري،
بی هدف بودن برنامه هاي آموزش کارکنان،
قدردانی، انحصارأ از کارکنان برجسته، و قدرداني هاي منفي
تکیه بسيار بر ارزش های مورد قبول مدیران و فصل الخطاب بودن آن ارزشها
مقوله خشنودي را يكطرفه بررسي كردن
. . . . . . . . .
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر