پاورپوینت آموزش کاشت زعفران

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت آموزش کاشت زعفران دارای 13 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

زمين مناسب كاشت زعفران

زمان كاشت پياز زعفران

نحوه كاشت پياز زعفران

آبياري زعفران

كود دهي زعفران

زمان و طرز برداشت گلها

زمين مناسب كاشت زعفران

پياز زعفران داراي غده (corm) مي باشد و هر ساله زايش دارد پس زمين مورد نظر بايد داراي خاك لومي ، ليموني رسي و شني باشد تا امكان تكثير آنها براحتي امکانپذیر باشد.

در زمینهایی با قابلیت نگهداری پایین آب، پیاز از حالت گرد به حالت کشیده و هویج مانند تغییر شکل خواهد داد و گلدهی آن کم می شود  زیرا برای تامین آب مجبور به رشد طولی می گردد.

زمان كاشت پياز زعفران

از اوایل مرداد تا مهرماه کشت پیازها انجام می شود.

زعفران گیاهی است که 4 تا 7 سال اگر کشت شود نیاز به کشت مجدد ندارد…

قبل از آماده كردن پياز زعفران براي كاشت لازم است با مشاهده دقيق از عدم وجود كنه در اطراف پياز اطمينان حاصل نمود.

از كاربرد پيازهاي مشكوك به انواع آلودگي هاي قارچي و پوسيدگي و با وزن كمتر از 8 گرم پوک جدا خود داري شود.

سن غده ها بیشتر از 7 سال نباشد و قبل از کاشت پوسته های اضافی حذف گردند.

در هر هکتار 2تن غده نیاز است.

قبل از کاشت برای 100 کیلو پیاز حدود 300 تا 500 گرم از سموم جیوه ای سرزان، تری تیزان و گرانوزال برای ضدعفونی استفاده گردد.

نحوه كاشت پياز زعفران

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت فناوری تولید و فراوری زعفران در ایران
  • پاورپوینت بسته بندی ادویه
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی