پاورپوینت اﺛﺮ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت اﺛﺮ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر دارای 25 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مقدمه

سیستم های اطلاعاتی

ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ

نسلهاي مختلف سيستم‌هاي اطلاعاتي مدیریت

انواع ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ

ویژگیهای سیستم های اطلاعاتی مدیریت MIS

اهداف بنیادی سیستم های اطلاعاتی مدیریتی MIS

ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر

ویژگیهای کسب و کار

سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار

MIS   و فرآیند کسب و کار

تكامل MIS)) با نرم افزار BPMS

مزاياي استفاده از BPMS

ريسکهاي استفاده از BPMS

نتیجه گیری

مقدمه

روبه روشدن ﮐﺴﺐ و کارها با چالش تغییرات سریع محیطی موجب شده است که فرآیندها به دلیل ارتباطات متقابل مولفه های داخلی شان و تاثیرات متقابل خود با محیط پیچیدگی بسیاری را نشان دهند.بنابراین سازمان ها برای وفق با محیطهای پیچیده امروزی  به قابلیتهای فرآیند کسب و کار توجه بیشتری نشان می دهند.

سیستم های اطلاعاتی

ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎت ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﮐﺎﻣﻞ ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﺪه برای تولید، جمع آوری ،سازماندهی ،ذخیره ، بازیابی و اشاعه اطلاعات دریک موسسه، سازمان یا هر حوزه تعریف شده دیگر از جامعه

ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮﺟـﻪ داﺷـﺖ ﮐـﻪ ﺳﯿﺴـﺘﻢ ﻫـﺎي اﻃﻼﻋـﺎﺗﯽ ﺑﺎﻣـﺪﯾﺮﯾﺖ اﻃﻼﻋـﺎت ﺗﻔـﺎوت دارﻧـﺪ ﺑﻄﻮرﯾﮑـﻪ ﺳﯿﺴـﺘﻢ ﻫـﺎي اﻃﻼﻋـﺎﺗﯽدرﺧــﺪﻣﺖ ﻣــﺪﯾﺮﯾﺖ اﻃﻼﻋــﺎت ﺗﺤــﺖ ﻋﻨــﻮان ﺳﯿﺴــﺘﻢ ﻫــﺎي اﻃﻼﻋــﺎتﻣــﺪﯾﺮﯾﺖ ﻗﺮارﮔﺮﻓﺘــﻪ وازآن اﺳــﺘﻔﺎده ﻣــﯽ ﮐﻨــﺪ

ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ

سیستم های اطلاعات مدیریت ، گونه ایی از سیستم های اطلاعاتی رایانه ایی است که میتواند اطلاعات را از منابع مختلفی در سازمان برای تصمیم گیری در رده مدیریتی جمع آوری و پردازش کند و اطلاعات مورد نیاز مدیران را در اختیارآنان قرار دهد تا بتوانند تصمیمات مقتضی را اتخاذ نمایند.

نسلهاي مختلف سيستم‌هاي اطلاعاتي مدیریت

نسل اول:استاندارد پکيج‌ها

نسل دوم : سيستمهاي مبتني بر ERP

نسل سوم: سيستمهاي مبتني بر گردش کار(WFM)

نسل چهارم: سيستم مدیریت فرآیندهای کاری(BPMS) هدف اصلی این نسل، یکپارچه‌سازی اطلاعات و هماهنگ کردن فرآیندها با یکدیگر می‌باشد.

انواع ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ

ﻫــﺪف ﭼﻨــﯿﻦ ﺳﯿﺴــﺘﻢ ﻫــﺎﯾﯽ ﮐﻤــﮏ ﺑــﻪ ﮐﻨﺘــﺮل ﺳﯿﺴــﺘﻢ اﺳــﺖ. در ﻫــﺮ ﺳــﺎزﻣﺎن دو ﻧــﻮع ﮐﻨﺘــﺮل وﺟــﻮد دارد؛ ﮐﻨﺘــﺮل ﻋﻤﻠﯿــﺎﺗﯽ و ﮐﻨﺘﺮل ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ. ﻋﻤﻠﯿـﺎت ﻣﺨﺘﻠـﻒ ﺳـﺎزﻣﺎن در ﻗﺎﻟـﺐ ﻓﺮاﯾﻨـﺪﻫﺎ و زﯾﺮﺳﯿﺴـﺘﻢ  ﻫـﺎي ﺻـﻒ و ﺳـﺘﺎد اﻧﺠـﺎم ﻣـﯽ شـﻮﻧﺪ . ﻫـﺮ  ﯾــﮏ از اﯾــﻦ ﻋﻤﻠﯿــﺎت ﻧﯿﺎزﻣﻨــﺪ ﮐﻨﺘــﺮل  ﻫــﺎي ﺧــﺎص ﺧــﻮد ﻫﺴــﺘﻨﺪ و ﺳﯿﺴــﺘﻢﻫــﺎي اﻃﻼﻋــﺎﺗﯽ ﺧــﺎص ﺧــﻮد را ﻃﻠــﺐﻣﯽکنند.

 ویژگیهای سیستم های اطلاعاتی مدیریت MIS

مدیریت گرا

مدیریت محور

حفظ یکپارچگی

جریان های کاری رایج

برنامه ریزی دراز مدت

مبتنی بر مفهوم زیرسیستم

انعطاف پذیری و سهولت استفاده

مبتنی بر نیاز

اهداف بنیادی سیستم های اطلاعاتی مدیریتی MIS

40,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت (MIS)
  • پاورپوینت سيستم
  • پاورپوینت کسب و کار اينترنتي
  • پاورپوینت دستورالعمل تدوین طرح کارآفرینی
  • پاورپوینت مدیریت کسب و کار و بهره وری
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی