پاورپوینت اصول حسابداری 3

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت اصول حسابداری 3  دارای 245 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

حسابداری شعب

حسابداری قیمت تمام شده  و روش هزینه‌یابی سفارش کار

هزینه‌یابی مرحله‌ای

هزینه‌ یابی استاندارد

تجزیه و تحلیل هزینه‌ها ،حجم فعالیت و سود

گردش وجوه نقد

صورتهای مالی تلفیقی

فصل اول

حسابداری شعب

هدف از ایجاد شعب

موسسات تجاری به منظور دستیابی به یک بازار گسترده و کسب سود بیشتر اقدام به ایجاد شعبه در نقاط مختلف یک شهر یا کشور می‌کنند.

سیستم کنترلی شعبه

کنترل شعبه :

نحوه عملکرد شعبه توسط مرکز کنترل می گردد به عبارت دیگر سیاستهای کلی شعبه توسط مرکز تعیین می گردد.

عملیات حسابداری شعبه

سیستم عملیات حسابداری متمرکز

سیستم عملیات حسابداری غیرمتمرکز

سیستم عملیات حسابداری متمرکز

شعبه فاقد دفاتر مستقل است و کلیه مدارک و مستندات مربوط به شعبه در دفاتر اداره مرکزی ثبت و نگهداری می‌شود و هیچگونه ثبت حسابداری در دفاتر شعبه انجام نمی‌گیرد.

سیستم عملیات حسابداری غیرمتمرکز

شعبه دارای دفاتر مستقل است و کلیه رویدادهای مالی در دفاتر شعبه ثبت و نگهداری می‌شود. در پایان سال مالی شعبه خلاصه عملیات خود را به منظور تهیه صورتهای مالی ترکیبی به مرکز ارسال می‌نماید.

روشهای قیمت گذاری کالای ارسالی به شعبه:

روش بهای تمام شده

روش بهای تمام شده بعلاوه چند درصد

روش فروش

حسابداری مالی چیست؟

حسابداری مالی بخشی از حسابداری است که وظیفه آن فراهم کردن اطلاعات مالی برای اشخاص و گروههای خارج از سازمان می‌باشد.

حسابداری مدیریت چیست؟

بخشی از حسابداری است که با فراهم آوردن اطلاعات مالی مفید برای مدیران سازمانها آنها را در جهت اتخاذ تصمیمات صحیح در زمینه برنامه‌ریزی و کنترل فعالیتهای واحد تجاری کمک می کند.

حسابداری صنعتی چیست؟

بخش دیگری از حسابداری، حسابداری بهای تمام شده نامیده می‌شود. حسابداری صنعتی فرایند هزینه‌یابی محصول است و اطلاعاتی را فراهم می‌کند که در برنامه‌ریزی عملیات آتی واحد تولیدی و کنترل هزینه‌ها مفید می‌باشد.

محاسبه بهای تمام شده کالای فروش رفته در موسسات بازرگانی

120,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1
  • پاورپوینت حسابداري صنعتي يك
  • پاورپوینت حسابداری صنعتی 2
  • پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1
  • پاورپوینت مبانی حسابداری مدیریت
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی