پاورپوینت ارائه مدل های کسب و کار الکترونیکی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت ارائه مدل های کسب و کار الکترونیکی دارای 20 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مقدمه

تعريف كسب وكار الكترونيكي

تعريف مدل

انواع مدل

منابع 

منابع

معماري مدلهاي کسب و کار الکترونيکی در تجارت الکترونيک، ناهيد مژدهی، اميررضا مهربان، دکتر علی اکبر جلالی  چهارمين همايش ملي تجارت الكترونيك  تهران آذرماه1386

Chapter3,p75,79 Business Driven Information Systems

ارائه مدل كسب و كار الكترونيك براي بازار مشاوره مديريت ايران، شادي گلچي نفر، حسين حقيقت ثابت، امير بختائي، دومين كنفرانس مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICTM)،1و2 اسفندماه1384

مقدمه

در دنياي رقابتي امروز، شركتها و سازمانهايي قادر به بقا هستند كه مدل كسب و كار  مناسب تري را نسبت به رقبا انتخاب  نموده باشند. داشتن مدل كسب و كار و ارزيابي مداوم آن يكي از رموز برتري در رقابت است.

كسب و كار الكترونيكي E-Business

كسب و كار الكترونيك تعريف وسيع‌تري از تجارت الكترونيكي دارد كه نه تنها شامل خريد و فروش كالاها و خدمات، بلكه هم‌چنين شامل خدمات‌رساني به مشتريان، همكاري با شركاي تجاري ، برگزاري دوره هاي آموزشي الكترونيكي، انعقاد قراردادهاي همكاري الكترونيكي درون يك سازمان مي‌باشد.

تعريف مدلهاي كسب وكار الكترونيك

تعاريف متعدد ي از مدلها ي کسب و کار الکترونيک شده است . در جدول ز ير برخي از مهمتر ين تعار يف ارائه شده آمده است .

برخي از تعاريف، بيان کننده اهدافي هستند که يک مدل کسب و کار دنبال مي کند. برخي د يگر بر اجزاي اصلي مدلها ي کسب و کار و شايد به نوعي بر ارتباطات دروني ا ين اجزاء، متمرکز شده اند. اين جدول برخي از پراستفاده ترين تعار يف مدلها ي کسب و کار را نشان ميدهد.

انواع مدل كسب وكار الكترونيكي

40,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت مدیریت کسب و کار و بهره وری
  • پاورپوینت مديريت فرآيندهاي كسب و كار و معماري سازماني يك كار توام
  • برچسب ها : , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی