پاورپوینت وظایف مدیر

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت وظایف مدیر دارای 28 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

دلایل برنامه ریزی رسمی مدیران

انتقادهای وارد بر برنامه ریزی رسمی:

مدیریت بر مبنای هدف

انواع برنامه ریزی

برنامه ریزی بلند مدت

موردی خاص از برنامه ریزی استراتژیک:

برنامه ریزی کوتاه مدت

فرآیند برنامه ریزی

عوامل مختلف که در تعیین اهداف باید در نظر داشت:

اجرای هدف

اجرای عملی برنامه ها

جدول کارنما در اجرای عملی برنامه ریزی

برنامه نویسی توسط سرپرستاران

تصمیم گیری

مفروضات عقلانیت

روش های قضاوت میان بر (روش های تجربی-آزمون و خطا)

معایب تصمیم گیری گروهی

برنامه ریزی

برنامه ریزی پلی است که زمان ”حال“ را به“ آینده“ مربوط می سازد.

تعیین اهداف کمی و کیفی سازمان ها

ایجاد یک استراتژی کلی برای دستیابی به این اهداف

افزایش احتمال رسیدن به اهداف

تمرکز بر روی اهداف و احتزاز از تغییر مسیر

تهیه ی ابزاری برای کنترل

پس برنامه ریزی به ”اهداف“(یعنی آنچه که باید انجام بگیرد)

ونیز به“ ابزار“(اینکه چگونه باید به هدف رسید) مربوط
می شود…

اگر اهمیت ندهید به کجا می خواهید بروید/پس در این صورت مهم نیست که از چه راهی بروید…

-کتاب آلیس در سرزمین عجایب

دلایل برنامه ریزی رسمی مدیران

مسیر را تعیین کنند.

استانداردهایی را برای تسهیل کنترل به وجود آورند.

تاثیر تغییرات را کاهش دهند.

تغییرات تکنولوژیک،اجتماعی،اقتصادی،سیاسی و قانونی می توانند باعث تغییر در برنامه ریزی شوند.

انتقادهای وارد بر برنامه ریزی رسمی:

برنامه ریزی ممکن است انعطاف ناپذیری به وجود آورد.

نمی توان برای محیط های در حال تغییر برنامه ریزی کرد.

برنامه ریزی رسمی گاهی اوقات باعث از بین رفتن خلاقیت در سازمان می شود.

برنامه ریزی رسمی موفقیتی را تحکیم می بخشد که ممکن است منجر به شکست شود.

مدیریت بر مبنای هدف Management by Objectives (MBO)

-جاذبه ی MBOدر تاکیدش برای تبدیل اهداف کلی به اهداف معین برای تک تک افراد و واحد های سازمانی می باشد.

در MBOبا ابداع فرآیندی که به وسیله ی آن اهداف از بالا به پایین سازمان سرازیر می شود،موجب عملی شدن و دستیابی به این اهداف می شود.

مدیران واحدهای کوچک به طور مشترک در تدوین اهدافشان مشارکت میکنند،لذا مدیریت بر مبنای هدف هم از پایین به بالا و هم از بالا به پایین عمل می کند.

انواع برنامه ریزی

برنامه ریزی بلند مدت-Strategic Planning

برنامه ریزی میان مدت-Tactical Planning

برنامه ریزی کوتاه مدت-Technical Planning

برنامه ریزی بلند مدت

-تبیین کننده ی اهداف کلان و نهایی سازمان است.

-منشا فلسفه ی وجودی یک سازمان است.

-مدیران سطح بالا این نوع برنامه ریزی را انجام می دهند.
-مدیران باید با تجزیه و تحلیل محیط فرصت ها و تهدید ها را شناسایی کنند.

-این برنامه ریزی مانند چتری بر سر سایر برنامه ریزی ها قرار می گیرد.

-جهت دهنده،خط دهنده،راهنما و هدایت کننده سایر برنامه هاست.

چند مثال از استراتژی های اصلی در سازمان ها:استراتژی رشد،ثبات،کاهش و رقابتی هستند.

-استراتژی اگر به خوبی اجرا نشود نمی تواند موفق باشد.تلاش همه ی رده های مدیریتی برای به تحقق رساندن استراتژی لازم است.

موردی خاص از برنامه ریزی استراتژیک:

”کارآفرینی“:

-ایجاد هر نوع کار جدید

-به فرد کارآفرین صفاتی مانند جسور،نوآور،خلاق،متهور و

ریسک پذیررا نسبت می دهند.

-وجوه مشترک کارآفرینان:کار سخت،اعتماد به نفس،خوش بین بودن،عزم راسخ و انرژی زیاد و حتی خوش شانسی…

-افراد کارآفرین از خطر کردن باکی ندارند ولی خود را با خطرات جدی روبه رو نمی کنند.

-آن ها ترجیح می دهند با خطرات حساب شده رو به رو شوند،یعنی تا جایی ریسک می کنند که احساس کنند می توانند عواقب آن را کنترل کنند. ریسک پذیری آن ها در حد متوسط است.

برنامه ریزی میان مدت

-در اصل خرد کردن برنامه ریزی استراتژیک است.

-توسط مدیران رده میانی طراحی می شود.

برنامه ریزی کوتاه مدت

-خرد کردن برنامه های میان مدت…

-معمولا توسط مدیران عملیاتی(اجرایی) طرح ریزی می شوند.

فرآیند برنامه ریزی

15,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت اصول مدیریت
  • پاورپوینت تکنیک دلفی
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی