پاورپوینت معماری مدرن

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت معماری مدرن دارای 39 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

فیلیپ جانسون

فیلیپ جانسون در طرح خانه شیشه ای 1949

بنای یادمانی

سازه گرایی

معماری دیکانستراکشن

معماری فولدینگ

فیلیپ جانسون

معمار و منتقد امریکایی متولد 1906 است.وی در دههء 1920 به سبک بین المللی گروید و نیز همراه هیچکاک این اصطلاح را با انتشار کتاب سبک بین المللی :معماری از سال 1922 ونیز نمایشگاه (معماری مدرن ) در موزه ء هنر مدرن نیویورک که وی مدیردپارتمان معماری از سال 1932 تا 1934 بود رایج ساخت.

فیلیپ جانسون در معرفی میس به جامعه آمریکا ونامگذاری سبک میس به نام سبک بین المللی سهم به سزایی داشت .تا زمانی که میس در قید محیط بود جانسون تواناترین و متعهدترین معمار در پیروی از عقاید و نظرات میس بود.در طرح خانهء شیشه ای ,ایدهء استاد,یعنی ایدهء کمتر بیشتر است به بهترین شکل ممکن توسط جانسون است,در سال 1949 در شهر نیوکنن,ایالت کنتیکت در آمریکا اجرا شده است.

فیلیپ جانسون در طرح خانه شیشه ای 1949

این ساختمان تحت تاثیرایدهء میس وندروطراحی شد

طبق سبک میس وندرو:

خصوصیات این بنا :

o استفاده از مصالح ساده :شیشه,فولاد …

O جدا شدن کف از سطح زمین

O مکعب شیشه ای

Oستون هاکف و سقف را به هم وصل کرده

معماران نئوکلاسیک همچون معماران پست مدرن توجه به گذشته دارند , ولی یک اختلاف عمده بین این دو دیدگاه نسبت به تاریخ وجود دارد . معماری پست مدرن درز پی هویت انسان است و تاریخ هر قوم و ملتی از نظر آنهابه عنوان بخشی از هویت آن ملت تلقی می شود.لذا آنها تاریخ فرهنگی و کالبدی و همچنین دستور زبان معماری هر قومی را در معماری خود در هر منطقه نمایش می دهند.منتهی در این نمایش به صورت تقلید از موارد فوق نیست ,بلکه انچه که به هویت یک ملت مربوط است در ساختمان های انها به روز در می آید و بر اساس شرایط زمانی و مکانی به صورت جدید و امروزی شده ظاهر می شود .لذا معماران پست مدرن در تغییر دادن تناسبات ,رنگ هاو عملکردهای نمادهای تاریخی به خود تردیدراه نمیدهند.ولی معماران نئوکلاسیک معتقدند که نظم های کلاسیک الهاماتی اسمانی و مقدس هستند پس تغییر دادن آن ها صحیح نیست و هر تغییری در آن باعث تبدیل شدن کمال به نقصان می شود .آنها دلیل جاودانگی معماری کلاسیک را همین میدانند .

استفاده از طاقهای رومی در این ساختمان

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت معماری دیکانستراکشن
  • برچسب ها : , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی