پاورپوینت معماری بیونیک

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت معماری بیونیک دارای 23 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

المپیک آبی لندن

برج کاکتوس

پل هزاره لندن (به انگلیسی:Millennium Bridge )

شهرک علم و هنر

ورودي شهر علم و هنر

موزه علمScience Museum

افلاک نما Hemisferic

خانه اپرا Opera House

موزه هنر میلواکی

ساختمان آنتی اسموک

برج فراز پل رابلینگ

المپیک آبی لندن (منطقه استرات‌فورد در شرق لندن )

ایده اولیه: شکل موج های آب رودخانه تیمز لندن

تیم طراحی: زاها حدید

تیم برنده طرح المپیک آبی لندن با مدیریت زاها حدید در سال 2005 از میان 200 شرکت داوطلب در سراسر دنیا که برای طراحی در لندن ثبت نام کرده بود انتخاب شد در این طرح مرکز ورزش های آبی المپیک ساخته خواهد شد.

استخر بازی های المپیک بخش عمده این طرح را تشکیل میدهد که قسمتی از آن به شکل s متحرک ساخته شده و آب جاری در آن تلفیقی رویایی ایجاد کرده است

این مرکز که شبیه به یک سفره‌ماهی عظیم با باله‌هایی متحرک طراحی‌شده، انتظار می‌رود به یکی از زیباترین جلوه‌های بصری این مرکز و یکی از مناطق توریستی شهر لندن تبدیل شود.

در ساخت این ساختمان پیچیده با سقف قوسی‌شکل و دو بال متحرک حدود 3360 تن میله فولادی به کار رفته است، بال‌های متحرک مطابق شرایط آب‌و‌هوایی باز می‌شوند و جمع خواهند شد. در این مرکز که علاوه بر مسابقات شنای المپیک و شیرجه، محل برگزارى بازی‌های نهایی واترپلو نیز خواهد بود

سقف موجی شکل این طرح بازتاب رهاه پر پیچ و خم رودخانه ای است که از وسط پارک المپیک لندن میگذرد ودر بخش ورودی و در خارج از پارک قرار گرفته است ونشانه وحدت و هماهنندی مردم به شمار می آید

ریچارد راجرز درباره این طرح اینگونه میگوید:

ویژگی تندیس گونه واستثنائی این سازه به گونه ایست که آن را منحصر به فرد ساخته وتوریست ها وبازدید کننده ها را به شرق لندن جذب میکند

برج کاکتوس

این برج بزرگترین کاکتوس بتنی جهان می باشد. نکته ی مهم در این برج، شکل دادن بتن به گونه ای است که حتی خلل و فرج کاکتوس نیز در آن رعایت شده است.

با این که برج از لحاظ بخش تکنولوژی خیلی قوی نیست، اما تاثیری که در کاهش دی اکسید کربن در محیط اطرافش می گذارد، قابل توجه و یک امتیاز برای آن محسوب می شود.

این برج در روتردام هلند در 19 طبقه ساخته شده و 98 واحد دارد. به دلیل طراحی بالكن‌های این واحدها، هر واحد از نور بسیار خوب و كافی برخوردار است. ظاهر زیبا و عجیب این برج خیره‌ كننده است.

پل هزاره لندن (به انگلیسی:Millennium Bridge )

یک پل معلق در پایتخت بریتانیا، لندن، است و بر روی رود تیمز قرار دارد. در طرف شمالی این پل کلیسای جامع سنت پل و در طرف جنوبی آن موزه تیت مدرن قراردارند.

شهرک علم و هنر

طراح : سانتياگو کالاتراوا
محل : والنسيا، اسپانيا

سانتياگو کالاتراوا گفته : از آنجا که اين سايت به دريا نزديک است و والنسيا خشک، تصميم گرفتم تا از آب به صورت انعکاس دهنده معماري، به عنوان يک المان شاخص سايت استفاده کنم.

در والنسيا، شهري که هر يک از معماري هاي آن نمونه يک گوهر درخشان است، شهرک علم و هنر نهايت هنر معماري قرن 21 ميباشد. اين مجموعه عظيم، بيشتر شبيه يک نمايشگاه جهاني است تا يک موزه. موزه علم، بزرگترين موزه در اسپانياست و آکواريوم آن بزرگترين آکواريوم در اروپا مي باشد. همچنين استخر و برکه اين مجموعه مي تواند چندين زمين فوتبال را در خود جاي دهد.

ورودي شهر علم و هنر

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت علم بیونیک
  • پاورپوینت سازه های کابلی کالاتراوا
  • پاورپوینت کانسپت
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی