پاورپوینت مدیریت فرآیند دارای 47 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
مديريت
هفت برنامه مصوب بمنظور تحول اداري
انواع سامانه
چرا مدیریت فرآیند؟
نگرش فرآیندی
اهداف مدیریت فرآیند
فلسفه مديريت فرايندي
وظايف متوليان فرايند
انواع فرآیندها
روش شناسایی فرآیندها
رسم نمودار جريان فرآیند
استانداردهاي فرايند
استانداردهاي برونداد
مراحل ايجاد مديريت فرايند
انواع برنامه ها در واحدهاي ستادي
ماموریت سازمان ما چیست؟
در ديدگاه سنتي مديريت يك ذوق است.
مديريت يك استعداد است که بعضی از افراد از آن برخوردار هستند.
مديريت يك نوع هنر است.
مدیریت يك توانمندي علمي همراه با فرايندنگري است.
ديدگاه فرايندي:يعني اينكه تمام پديده هاي آشكار و نهان، دور و نزديك را در برنامه ريزي ها وتصميم گيري هاي خود دخيل بدانیم واز آنها اطلاعات دقيق آماري داشته باشیم.
فرعي:
جزئي است كه بر خود نظارت داشته و ضمن انجام وظيفه خاص، براي رسيدن به هدف معيني مي كوشد .سامانه فرعي يكي از اجزاي تشكيل دهنده سامانه بزرگتري است بنام سامانه اصلي.سامانه مذكور در حين انجام دادن وظايف خود ، در جهت تحقق اهداف سامانه بزرگتر نيز فعاليت مي كند.
اصلي :
سامانه ای است كه از به هم پيوستن چند سامانه فرعي پديد مي آيد.
سامانه باز :
سامانه ای كه با محيط خود در ارتباط مي باشد.
سامانه بسته:
سامانه ای است ساده كه با محيط خود ارتباط بر قرار نميكند و در بر خورد با محيط ، سازمان خود را از دست ميدهد و يا جهت فعاليتش تغيير ميكند .
عدم اطلاع برخی مدیران از تمامی فرآیندهای حوزه ماموریت
تفاوت در روشهای اجرای فرآیندها در واحدهای مشابه
فاصله گرفتن بسیاری از فرآیندها با طراحی های اولیه یا استانداردها
کاهش شدید کیفیت خدمات،کاهش رضایت مشتریان، افزایش بیکاری محسوس و نامحسوس،کاهش بهره وری
عدم تمرکز بسیاری از کارکنان و مدیران بر نتایج فرآیندها
عدم حمايت برخي اهداف سازماني توسط فرايندهاي موجود
روشن نبودن مسئوليت ها و تداخل مسئوليت ها در برخي فرايندها
تعدد نقاط تصميم گيري در هر فرايند و طولاني شدن سيكل انجام فرايند
بخشي نگري در بهبود فرايندها
عدم اندازه گيري سيستماتيك عملكرد فرايندها
الگوبرداري پراكنده در توسعه فرايندها
نگرش فرآیندی به سازمان به عنوان مجموعه ای از عناصر و اجزای متعامل (دارای ارتباط متقابل)نگاه می کند که به دنبال تولید یک برونداد یا محصول نهایی است.
مجموعه ما برای ایجاد چه تغییری بوجود آمده است؟
چه فعالیتهایی دراین سازمان انجام می شود؟
در نتیجه این فعالیتها چه تغییراتی حاصل می شود؟
ارتباط این تغییرات با تغییر نهایی چیست؟
ارتباط این فعالیتها با یکدیگر چگونه است؟
آیا می توان فعالیتی را در مجموعه شناسایی کرد که تاثیری بر محصول نهایی نداشته باشد؟
برقراری ارتباط بین گام های مورد نیاز برای انجام کار
ایجاد ثبات رویه و کاهش تنوع سلیقه در انجام عملیات
افزایش ارزش افزوده
مستند سازی
افزایش کارایی ،سودآوری،کیفیت فرآیندهای تولید خدمات
امروزه روش مورد توجه جهت بهبود عملکرد سازمان، بررسی فرآیندها در سازمان است.
فرآیندگرایی مبنایی برای شفافیت بیشتر در فرآیندهای سازمانی ایجاد می کند.
استقرار سامانه مدیریت فرآیند در سازمان موجب بهبود فعالیتهای سازمان می شود.
دیدگاه فرآیندی این امکان را فراهم می سازد تا تمام فعالیتها بر روی نتایج مورد نظر یا محصول مربوطه تمرکز یافته و مصلحت جامعه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
وقتي فرايندها مديريت ميشوند كه:
متولي داشته باشند.
اهداف مشخصي در جهت دستيابي به اهداف سازماني داشته باشند.
داراي نقشه فرايند باشند. Process Map
شاخص هاي فرايند تعريف شده باشند.
قابل كنترل باشند.
براي رسيدن به اهداف فرايند داراي برنامه بهبود و توسعه باشند.
مشخص نمودن ريز فرايندها
اندازه گيري عملكرد فرايند
كنترل همسویی اهداف فرايند با اهداف سازمان
الگو برداري از تجارب ديگران در توسعه فرايند
فرهنگ سازي و بهبود مستمر فرايند
هماهنگي با ساير ذينفعان در تغييرات فرايند
فرآیند توالی واقعی و منطقی فعالیتهای مرتبط با هم است.
مجموعه ای از فعالیتهای مرتبط با هم یا موثر بر هم که ورودیها را به خروجی ها تبدیل می کند.
فرايند مجموعهي فعاليتهاي به هم پيوستهاي است كه براي ايجاد يك يا چند تغيير تعريف شده،طراحي و پياده شده است.
فرايند مجموعهي فعاليتهاي به هم پيوستهاي كه با يك فعاليت مشخص آغاز ميشود و با يك فعاليت مشخص پايان مييابد.
فرايند عبارتست از يك سري فعاليتهاي مرتبط به هم كه براي رسيدن به هدفي خاص انجام مي شوند.
فرايندها وسيله تبديل منابع به كالاها و خدمات براي برآورده كردن نياز مشتريان هستند.
فرايندها شامل دوگروه اند:
(فرايندهاي صفي):فرايندهايي كه كالاها و خدمات را به مشتريان مي رسانند.
(فرايندهاي ستادي):فرايندهاي پشتيباني مديريت كه پشتيباني لازم را از فرايندهاي تامين منابع به عمل می آورد و جهت گيري آنان را مشخص مي كنند.
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر